Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1316
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
yo har bommet med en amfetamin smell, dårlig amfetamin sådan inne i albuekroken, det gjør ikke direkte vondt men kjenner litt ømmet og stikking, stivt? det jeg lurer på er om dette mest sannsynlig går fint eller om det kan være/bli farlig. brukt sprøyter i mange år (morfin og heroin) men har ikke erfaring med bom og ihvertfall ikke amfetamin bom. det er en kul og det er ganske rødt rundt, legger ved bilde.

ingen bilde?
Sist endret av fesk_; 11. januar 2021 kl. 05:08.
Sitat av fesk_ Vis innlegg
ingen bilde?
Vis hele sitatet...
Ingen bilde nei.

Kontakt lege, men først legg ut bilde.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 11. januar 2021 kl. 05:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fesk_ Vis innlegg
ingen bilde?
Vis hele sitatet...
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Ingen bilde nei.
Kontakt lege, men først legg ut bilde.
Vis hele sitatet...
Altså må nesten le litt, jeg har da aldri sett noen legge ut bilde av bomskudd her. Skal vi begynne og diagnosere om dette potensielt kan vere livsfarlig over et bilde på internett?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kontakt lege :-) Rødt og hovent er tegn på infeksjon, og kan utvikle seg til en abcess som må tømmes. Må evt også på antibiotikakur for å unngå andre værre komplikasjoner.
Helt vanlig å få en kul når man bommer. Som regel går det bort etter noen dager, men hvis den vokser så går du til legen.