Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1947
Hey, jeg er ny her!

Har ikke vært noe veldig forum person tidligere,
men jeg kommer til å være litt mer aktiv til det p.g.a dette innlegget.

Jeg er for øyeblikket i planleggingsfasen av det som kalles "hippie flip" i miljøet, som er å blande sopp og MDMA.
Har lest meg opp på det, og er veldig optimistisk til opplevelsen.
Skal ta det med minst 2 andre personer, og kanskje vi blir 1-2 personer til.
Hensikten for min del er å ha en spirituell opplevelse der sinnet mitt blir åpnet mer,
men at det kan være sosialt, hyggelig og "chill" med musikk og andre effekter. Er der MDMA'n kommer inn i bildet.

Vil si at jeg har mye erfaring med røyking av hasj og cannabis de siste 5 årene både fast og løst.
Ser meg selv som en middels-erfaren turer, som har utforsket og erfart LSD, 2C-B, sopp, trøfler, MDMA, kokain og candyflip
under stort sett kontrollerte omgivelser.
Når det gjelder å ta psykedelika, så har det alltid stått i stor respekt hos meg m.t.p planlegging, dosering, omgivelser
og personene jeg tar det med er folk jeg kjenner og stoler på. Så har nesten ikke hatt noe negative opplevelser på det.

Det meg og kompisen min har tenkt fram til er følgende:
- Vi kommer inn i opplevelsen med et åpent sinn, dømmer ingenting som kommer i vår vei,
og resisterer så lite som mulig. Skulle det gå skikkelig sideveis (tviler sterkt på at det skjer), så har vi ulike løsninger til det.
F. eks bytte musikk, gå seg en tur og få litt frisk luft, "box breathing" og mye mer.
- Ta ønsket dose av soppen først (1,5 - 2,5 g), vente til "peaken" bygger seg opp eller er uti "peaken" / til man føler seg psykisk klar
før man dropper MDMA'n (120 mg). Har skjønt at man vil unngå å være på MDMA nedtur gjennom sopp "peaken",
som kan bare gjøre opplevelsen mer ubehagelig. Skal ikke ta noe redrop av MDMA whtsoever.
Ønsket effekt hos mange har jeg skjønt er at MDMA nedturen og sopp nedturen
skalerer ned samtidig for å ikke ødelegge noe av effekten til begge stoffene.
- Vi ble enig om å være inne når vi er på det, og det blir i en leilighet. Har litt miksede følelser til det,
da jeg alltid har vært ute i naturen på sopp. Men det er i forhold til MDMA'n at det gir mer mening å være inne.
Spesielt m.t.p at det blir mer kaldere og surt ute.
- Jeg har alltid spist soppen, og følt meg litt ubehagelig i magen som regel 0,5-3 t inn.
Har bare tatt det som en mann, og ikke tenkt så mye på det.
Vi funderer på å lage te, og har hørt at effekten blir sterkere, men det varer kortere. Så er litt usikkerhet rundt dette.
Vi dropper soppen på nesten tom mage, og sørger for at vi har tilgang på juice, frukt, nøtter og vann gjennom tripen.
- Blir trolig mye forskjellig musikk som blir spilt,
og vi tenker å stelle i stand lyseffekter som glowsticks og stearinlys som gir en god vibe.
- Angående testkit for MDMA'n, så har jeg forstått det er en marquis testkit man helst vil ha.
Er ekstremt vanskelig å få tak i det Norge, og det blir fort litt dyrt når man bestiller fra nettet.
I tillegg til det, så er det en liten sannsynlighet for at tollen stopper det, og sender politi på døra.
Så har kommet fram til en mellomting at vi kjøper fra en troverdig kontakt vi har,
satser på et det er bra MDMA, og at det er minimalt blandet ut med andre ting eller ikke blandet ut i det hele tatt.
- På slutten av turen i "afterglowen", så har jeg lyst til å utveksle tanker og ideer
med de jeg har tatt det sammen med, og skrive det ned (så det ikke blir satt på vent og glemt).
Kommer også til røyke noen trekk av en joint for å slappe av, og ta meg inn opplevelsen jeg hadde.

Hvorfor jeg skriver til dere her, er for å få innblikk, synspunkt og anbefalinger
fra andre personer som har prøvd det ut, eller har noe formening om det.
Tar gjerne imot inspirasjon og ideer som er verdt å prøve ut!

Hva tenker du/dere rundt om hva jeg har tenkt ut så langt?
Hvilken dose har du/dere gått for av begge stoffene, og hvorfor?
Når har du/dere droppet soppen og MDMA'n i forhold til hverandre, og hvorfor?
Var det en positiv og bra opplevelse eller en dårlig opplevelse? (gjerne begrunnelse og utdypelse)
Hva fikk du/dere ut av opplevelsen?
Tok du/dere det ute eller inne, og hvorfor?
Spise soppen vs. drikke te?

Helt til slutt vil jeg bare si at jeg ikke forventer mye i det hele tatt til dette innlegget.
Bare lufter mine tanker med dere.
Har også skjønt at det ikke er så mange nordmenn som har utforsket dette, eller uttrykt sin opplevelse av dette på nettet.

Peace out! 😇✌️

Rafu
Høres ut som en plan, bra at du forbereder deg nøye. Vil bare påpeke at hvis målet er en spirituell opplevelse, så er det best å droppe det sosiale. Spirituelle opplevelser er som regel introspektive og behøver full fokus. Sitter man sammen med noen, vil det sosiale aspektet være i veien.

Sopp-dosering er noe lav også. Ville gått for 3-3,5, men det vil være mer vanskelig å forholde seg til andre da. I tillegg er det å blande MDMA med psykedelika et sjansespill (ikke farlig, men uforutsigbart mtp god synergi). Av og til får man god synergi og fantastisk tur, en annen gang overvelder MDMAen sopp/LSD og du ender opp med å rulle istedenfor å ture. Ville kanskje tatt MDMA helt mot slutten av soppturen for å få mest ut av soppen.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Sopp-dosering er noe lav også. Ville gått for 3-3,5, men det vil være mer vanskelig å forholde seg til andre da..
Vis hele sitatet...
Dette avhenger av type sopp.

3g flein hippie flipp er nok overveldende. Håper du skriver hvordan det går TS, fikk lyst til å prøve dette selv.
Sist endret av Bær; 8. november 2020 kl. 18:02.
Faruu
Trådstarter
4 3
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Høres ut som en plan, bra at du forbereder deg nøye. Vil bare påpeke at hvis målet er en spirituell opplevelse, så er det best å droppe det sosiale. Spirituelle opplevelser er som regel introspektive og behøver full fokus. Sitter man sammen med noen, vil det sosiale aspektet være i veien.

Sopp-dosering er noe lav også. Ville gått for 3-3,5, men det vil være mer vanskelig å forholde seg til andre da. I tillegg er det å blande MDMA med psykedelika et sjansespill (ikke farlig, men uforutsigbart mtp god synergi). Av og til får man god synergi og fantastisk tur, en annen gang overvelder MDMAen sopp/LSD og du ender opp med å rulle istedenfor å ture. Ville kanskje tatt MDMA helt mot slutten av soppturen for å få mest ut av soppen.
Vis hele sitatet...
Ja, forberedelse er viktig for meg når det kommer til sånne type opplevelser.
I utgangspunktet så var jeg innstilt på kun sopp for en "ren" spirituell opplevelse,
men kompisen min kom med forslaget, så da ble jeg litt nysgjerrig.
Jeg hadde nok litt falske forhåpninger om at det spirituelle og sosiale skulle gå hånd i hånd når de blandes,
men gir veldig mye mening det du sier. At rullinga fra MDMA kan i mange tilfeller ta over soppen.
Det jeg så for meg var peaken fra soppen og MDMA samtidig skulle bringe ekstase,
en spirituell opplevelse og det sosiale.

Den ene gangen jeg candyflippa, så droppet vi MDMA'n på vei ned fra peaken.
da gikk det mer over til litt turing, rulling med litt sosialt,
men det ble en god synergi mellom MDMA og LSD følte jeg.

Har ikke bestemt oss ennå for når vi dropper MDMA'n, men tusen takk for synspunktet ditt på dette!

Sitat av Bær Vis innlegg
Dette avhenger av type sopp.

3g flein hippie flipp er nok overveldende. Håper du skriver hvordan det går TS, fikk lyst til å prøve dette selv.
Vis hele sitatet...
Kompisen min har plukka veldig potent flein fra lenger opp i landet,
og har testet ut dette selv. Så det er ordentlig saker.

Bare når det er sagt, så har jeg bare hatt en reel sopp opplevelse
av de tre gangene jeg har tatt det.
De to andre gangene så fikk jeg bare en "buzz" høyhet
av soppen som ble kjøpt fra dealer. Veldig skuffende, men er betryggende at soppen vi har nå er ekte vare.

M.t.p styrken til soppen vi har nå, så ser jeg for meg en sterk sopp opplevelse.
For å ta forbehold om at MDMA'n på 120 mg ikke skal ta over, så sikter jeg trolig over til 2-2,5 g rangen for å få en bra tur.
Det jeg ser for meg da, er at MDMA'n vil bli som sekundær kilde som vil plusse på opplevelsen.

Selve hippie flipen skjer ikke før i slutten av juleferien dessverre...
Veldig lang tid til, men kan gjerne legge ut en trip rapport hvis det er av interesse!
Sitat av Rafu Vis innlegg
Ja, forberedelse er viktig for meg når det kommer til sånne type opplevelser.
I utgangspunktet så var jeg innstilt på kun sopp for en "ren" spirituell opplevelse,
men kompisen min kom med forslaget, så da ble jeg litt nysgjerrig.
Jeg hadde nok litt falske forhåpninger om at det spirituelle og sosiale skulle gå hånd i hånd når de blandes,
men gir veldig mye mening det du sier. At rullinga fra MDMA kan i mange tilfeller ta over soppen.
Det jeg så for meg var peaken fra soppen og MDMA samtidig skulle bringe ekstase,
en spirituell opplevelse og det sosiale.

Den ene gangen jeg candyflippa, så droppet vi MDMA'n på vei ned fra peaken.
da gikk det mer over til litt turing, rulling med litt sosialt,
men det ble en god synergi mellom MDMA og LSD følte jeg.

Har ikke bestemt oss ennå for når vi dropper MDMA'n, men tusen takk for synspunktet ditt på dette!



Kompisen min har plukka veldig potent flein fra lenger opp i landet,
og har testet ut dette selv. Så det er ordentlig saker.

Bare når det er sagt, så har jeg bare hatt en reel sopp opplevelse
av de tre gangene jeg har tatt det.
De to andre gangene så fikk jeg bare en "buzz" høyhet
av soppen som ble kjøpt fra dealer. Veldig skuffende, men er betryggende at soppen vi har nå er ekte vare.

M.t.p styrken til soppen vi har nå, så ser jeg for meg en sterk sopp opplevelse.
For å ta forbehold om at MDMA'n på 120 mg ikke skal ta over, så sikter jeg trolig over til 2-2,5 g rangen for å få en bra tur.
Det jeg ser for meg da, er at MDMA'n vil bli som sekundær kilde som vil plusse på opplevelsen.

Selve hippie flipen skjer ikke før i slutten av juleferien dessverre...
Veldig lang tid til, men kan gjerne legge ut en trip rapport hvis det er av interesse!
Vis hele sitatet...
Om du har hatt 1 reell sopp opplevelse så tror jeg ikke du bør opp i dose i værtfall. Hvor soppen er plukket er likegyldig, flein er flein, det har en viss varierende grad av potens men ikke betydelig.

Har ikke mye erfaring med MDMA og psykadelika foruten 1 candyflip så har ikke så mye inspill ellers. Ønsker deg lykke til, å oppfordrer deg til å komme tilbake å skrive en rapport.
Faruu
Trådstarter
4 3
Sitat av Passiv Vis innlegg
Om du har hatt 1 reell sopp opplevelse så tror jeg ikke du bør opp i dose i værtfall. Hvor soppen er plukket er likegyldig, flein er flein, det har en viss varierende grad av potens men ikke betydelig.

Har ikke mye erfaring med MDMA og psykadelika foruten 1 candyflip så har ikke så mye inspill ellers. Ønsker deg lykke til, å oppfordrer deg til å komme tilbake å skrive en rapport.
Vis hele sitatet...
Den ene reelle sopp opplevelsen jeg hadde var i mine øyne nokså sterk.
Husker ikke helt typen, men var 2,5 g av siste batch som en kompis dyrka.
Han klonet den "beste" soppen fra hver batch
som i teorien skulle gjøre det bedre og bedre.
Ikke spør meg hvordan det fungerer, men ble en veldig givende opplevelse uansett.
Det som er tingen med fleinsoppen kompisen min har plukka,
er at han kan gi meg en veldig god pekepinn på hvor mye sopp utgjør av effekt.
Han har ikke vekt, men det har jeg,
så vi får kalkulert oss fram ganske bra vil jeg si.

Jeg kommer med en rapport av opplevelsen da det er av interesse.
Anonym bruker
"Villig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er flein dere skal ta, ville jeg grinda opp / hakket opp soppen og fordelt like doser dere i mellom. Sist spiste jeg like mye som kompisen min, men den ene soppen min var mer potent enn satan selv. Og det stressa meg maks at jeg var 10 ganger mer trippa enn han, for da var vi ikke på «bølgelengde» som vi planla. Om det er annen som er det ikke så viktig, men flein kan variere mye fra sopp til sopp
Anonym bruker
"Villig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
*»sopp», ikke «som»
Høres ut som du har en bra plan her.

Jeg har Hippieflippa før og at mdmaen tar over turen var absolutt ikke ett problem.
Har tatt 2-3 gram relativt potent cubensis(det er mye mindre potent en 2-3 gram flein). Når soppen begynner å kicke inn skikkelig har jeg da droppet 120-140mg emma.
Min erfaring når du gjør det i den rekkefølgen er at soppen absolutt er i fokus. Man er på sopptur, men får en ekstra boots. Som gjør det lettere være sosial og ha det gøy med andre. Mer energi osv. Litt sopp med selvtilitt på en måte hehe.

Passer veldig bra til raves og slike ting. Men, funker helt sikkert fint i stua også

Nå har jeg for det meste gjort dette i settinger det er litt fart. Men, synes det har vært enklere å håndtere potensielt stressende situasjoner i en hippieflip vs ren sopptur. Inbiller meg at det er mindre sjanse for at ting blir vanskelig i motsettning til en vanlig sopptur. Men, det kommer vell helt and på doseringen :P Har aldri tatt noen store doser sopp i flippsene mine.
Og folk reagerer forskjellig, alle reagerer ikke likt på ting hehe

Btw hvis det er flein dere skal spise ville jeg ikke tatt mer en 2 gram. 1,5 funker også bra. Når man flipper blir ting gjerne litt forsterka.

Hvis den heftigste soppturen din har vært på 2,5 gram hjemmedyrka(cubensis) så er det greit å merke seg at det tilsvarer kanskje litt over 1,5 gram flein.

Så 2 gram flein blir mer sopp en du har spist før isåfall.
Sist endret av ReeferBear; 9. november 2020 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Faruu
Trådstarter
4 3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det er flein dere skal ta, ville jeg grinda opp / hakket opp soppen og fordelt like doser dere i mellom. Sist spiste jeg like mye som kompisen min, men den ene soppen min var mer potent enn satan selv. Og det stressa meg maks at jeg var 10 ganger mer trippa enn han, for da var vi ikke på «bølgelengde» som vi planla. Om det er annen som er det ikke så viktig, men flein kan variere mye fra sopp til sopp
Vis hele sitatet...
Veldig godt poeng, tror vi gjør det!

Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Høres ut som du har en bra plan her.

Jeg har Hippieflippa før og at mdmaen tar over turen var absolutt ikke ett problem.
Har tatt 2-3 gram relativt potent cubensis(det er mye mindre potent en 2-3 gram flein). Når soppen begynner å kicke inn skikkelig har jeg da droppet 120-140mg emma.
Min erfaring når du gjør det i den rekkefølgen er at soppen absolutt er i fokus. Man er på sopptur, men får en ekstra boots. Som gjør det lettere være sosial og ha det gøy med andre. Mer energi osv. Litt sopp med selvtilitt på en måte hehe.

Passer veldig bra til raves og slike ting. Men, funker helt sikkert fint i stua også

Nå har jeg for det meste gjort dette i settinger det er litt fart. Men, synes det har vært enklere å håndtere potensielt stressende situasjoner i en hippieflip vs ren sopptur. Inbiller meg at det er mindre sjanse for at ting blir vanskelig i motsettning til en vanlig sopptur. Men, det kommer vell helt and på doseringen :P Har aldri tatt noen store doser sopp i flippsene mine.
Og folk reagerer forskjellig, alle reagerer ikke likt på ting hehe

Btw hvis det er flein dere skal spise ville jeg ikke tatt mer en 2 gram. 1,5 funker også bra. Når man flipper blir ting gjerne litt forsterka.

Hvis den heftigste soppturen din har vært på 2,5 gram hjemmedyrka(cubensis) så er det greit å merke seg at det tilsvarer kanskje litt over 1,5 gram flein.

Så 2 gram flein blir mer sopp en du har spist før isåfall.
Vis hele sitatet...
Veldig godt å høre fra en person som har erfart dette før.
Ser absolutt poenget med å gjøre det på raves/konserter
der MDMA'n fører til mer balanse og kontroll i turen,
i motsetning til en "ren" sopptur der det kan bli mer rot i forhold til den settingen.
Ser veldig ut som at vi gjør det du sa om når man inntar MDMA'n.
Vi gjør det når sopp peaken har kommet ordentlig i gang.
Da får man litt av den "rene" sopp peaken, og hippie flip peaken ikke så lenge etter på.

Da har jeg bemerka meg det med doseringa ihvertfall.
Jeg er nysgjerrig på om jeg hadde håndtert 2 g bra,
fordi jeg vil ha en sterk og givende opplevelse.
Men 1,75 g er et greit mellompunkt å prøve i første omgang.

Hva tenker du om å hippie flipe inne i en leilighet?

Hadde det vært en "ren" sopptur, så hadde jeg høyst sannsynlig
vært ute i naturen som et fritt individ.
Siden MDMA er involvert, så tror/håper jeg at det er smud å være inne også!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Rafu Vis innlegg
Hva tenker du om å hippie flipe inne i en leilighet?

Hadde det vært en "ren" sopptur, så hadde jeg høyst sannsynlig
vært ute i naturen som et fritt individ.
Siden MDMA er involvert, så tror/håper jeg at det er smud å være inne også!
Vis hele sitatet...
Har du tatt det ennå? I så fall, hva endte du opp med å gjøre, og hvordan var det?
Har ikke testet det innendørs før, men vil tro at det går bedre en en vanlig sopptur.
Har vært på vanlig sopptur innendørs før, men da har jeg hatt mulighet til å gå ut da, så har alltid tatt en tur ut hehe.
Dere får det sikkert kult inne, men kan hende dere får en trang til å gå ut også. Er det mulig å gå ut entur? Eller blir det problematisk med uteområdet ?