Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 961
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed, hasj, xanax og Valium sammen? Idiotisk idee eller helt ok?
Ganske vanlig blanding, men xanax og valium har samme rolle.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åssen ville dere dosert det?
Har gjort det mange ganger, og andre stoffer i tillegg. Men jeg hadde ikke tatt mer enn 2-3mg xanax for å være ærlig, hvis du har lyst å huske noe.
Anonym bruker
"Klok Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei blande uppers og downers er dårlig ide og øker faren for overdose og hjertestopp
Anonym bruker
"Klok Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan blande hasj med benzo men unngå å blande benzo med sentralstimulerende som speed og coke
det er bullshit anonym bruker
Sist endret av Bothrops; 6. november 2020 kl. 00:55.
Jeg er ikke kvalifisert helsepersonell og teksten jeg skriver under er basert på informasjon jeg selv har tilegnet meg igjennom Internett.

Det er mange substanser som kan inngå i «uppers og doweres» så et binært svar er ikke mulig å gi. Derimot så kan man si at det å kombinere benzodiazepiner med stimulerende midler ikke utgjør en risiko for kardiovaskulære komplikasjoner, benzodiazepiner brukes ved overdoser på stimulanter for å minimere angst og risiko for kramper.

Den største faren ved slik kombinasjon er at man ikke merker effektene til hvert rusmiddel ved å kombinere «ups and downs». Dette kan medføre at når effekten av den ene eller den andre går ut så vil den motstridende parten bli for virkningsfull og dermed så har man en overdose.
Sist endret av Relevant; 6. november 2020 kl. 01:07.
Hører noe negativt med å blande benzo med sentralstimulerende, men føler de fleste digger rusen og har det greit etterpå. Ikke prøvd det selv, men er sykt nysgjerrig på hvordan rusen føles. Vurderes å prøve det ut. Håper du får en god opplevelse hvis du velger å prøve det ut.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at man ikke skal blande uppers og downers gjelder vel egentlig bare spesifikke rusmidler.

Liker blandinga godt, men jeg ville ikke gått all inn. Vær forsiktg, og ha i bakhode at det å blande benzo og alkohol ikke alltid er en så god ide. Moderate mengder så vil du nok ha en god kveld
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei blande uppers og downers er dårlig ide og øker faren for overdose og hjertestopp
Vis hele sitatet...
Nei, faktisk så kan det heller ha en viss motsatt effekt. Uppers pg uppers er en dårlig ide. Downers og downers er en enda dårligere ide