Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 964
Trenger hjelp fra dere, ble tatt av å røyke hasj øynene mine var veldig røde, typer jeg kommer til å pisse for å finne ut hva jeg tok, siden jeg ikke sa noe. Jeg må ha negativ prøve! Hvilken måter finnes det for å få ut hasjen ut av systemet, jeg selv skal drikke 3 liter vann i løpet av idag og imorra og i tillegg skal på svømmehallen i sauna for å brenne mest vann mulig. Er det flere ting jeg kan gjøre så skriv det... Det er livreddende!!!!
Røyket du bare denne ene gangen, eller er det noe som skjer jevnlig?

Uansett er du nok fucked.
Sist endret av SkammeligNykter; 1. oktober 2020 kl. 18:51.
Røyker du mye/ ofte?
THC kan påvises i urin i lengre tid hos folk som har bygd opp I kroppen over lengre tid.
https://tidsskriftet.no/2011/03/over...-og-urinprover
Sitat av M1000k Vis innlegg
Trenger hjelp fra dere, ble tatt av å røyke hasj øynene mine var veldig røde, typer jeg kommer til å pisse for å finne ut hva jeg tok, siden jeg ikke sa noe. Jeg må ha negativ prøve! Hvilken måter finnes det for å få ut hasjen ut av systemet, jeg selv skal drikke 3 liter vann i løpet av idag og imorra og i tillegg skal på svømmehallen i sauna for å brenne mest vann mulig. Er det flere ting jeg kan gjøre så skriv det... Det er livreddende!!!!
Vis hele sitatet...
det har alt å si hvor lenge du har røyket..
Jeg fikk første pissings når jeg var 16, da hadde jeg røyka over et års tid daglig. Jeg hadde to mnd på meg der jeg trente, drakk mye vann og alle disse triksene, men jeg fikk fortsatt posotiv 2MND etter jeg tok siste joey
Hvis det er hjemme-test må du drikke mer enn nok vann. Hold deg unna mer en 4 L på en dag.

Du kan falle om hvis du drikker mer enn det og det er en risiko for at kroppen ikke takler 4 L engang.

Drikk masse vann og ta en trippel dose med B-vitamin. Sleng gjerne litt salt oppi vannet. Fra egen erfaring tar det bort svimmelheten av å overdrikke vann.
Trådstarter
11 0
Nei sist gang jeg røyka var for 4 dager siden

Sist gang jeg inntok thc var for 4 dager siden, kroppen min blir kvitt av det ganske fort så det har ikke mye å si. Men jeg skal ha orinprøve fredag så nå prøver jeg å drikke mye liquid
Sist endret av M1000k; 1. oktober 2020 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av M1000k Vis innlegg
Nei sist gang jeg røyka var for 4 dager siden

Sist gang jeg inntok thc var for 4 dager siden, kroppen min blir kvitt av det ganske fort så det har ikke mye å si. Men jeg skal ha orinprøve fredag så nå prøver jeg å drikke mye liquid
Vis hele sitatet...
Nå binder ikke THC seg til vann, så vet egentlig ikke hvor mye det hjelper, om du har røyket en del rett før du ble tatt.. Kan vel sikkert lure en sånn hjemmetest med å drikke litervis, men tror ikke jeg ville bænka på det as brur