Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 34806
Sitat av lillepuke Vis innlegg
INNOVERTISS REPORTING IN

Det her var et veldig godt forslag synes jeg.
Jeg kommer =D
Blir spennende å se hvor rare alle sammen ser ut =D
Vis hele sitatet...
Vi er nok egentlig ganske vanlige alle sammen, skal du se =)
Som Forconin har nevnt er jeg og med. Artig å se nye ansikter, samt spille litt fresh house. Bra iniativ gutta. På tide med en sånn fest.
Som flere her har nevnt så er vi nok sannsynligvis mer normale enn man først skulle tro. Jeg er kjent med fenomenet der man ofte har en illusjon om hvordan noen ser ut IRL i forhold til hvordan man har representert seg på forumet, og jeg har ved flere anledninger fått den samme opplevelsen der illusjon og virkelighet slett ikke stemmer! Det er dog - slik jeg ser det - en positiv ting, gudene skal vite at det trolig er flere jeg ville unngått på forumet dersom stereotypene jeg klistrer på folk faktisk hadde stemt!

Har kun positive ting å si om å møte folk fra forumet, og man kan betrygge seg med at de man møter som regel levner deg med et annet inntrykk enn du først startet med. Er det noen som virker - i mangelen av et bedre ord - skremmende, i sin oppførsel på forumet så stemmer dette som regel ikke.

Sitter man og prater blir det som regel en helt annen vri på diskusjoner og generell prating, man sitter plutselig "i felten" uten å kunne bruke oppslagsverk eller informasjon som ligger tilgjengelig på nett og da blir praten en helt annen!
Er det vanlig å gå med navnelapper på nFF-treffene?
Sitat av bobbo Vis innlegg
Er det vanlig å gå med navnelapper på nFF-treffene?
Vis hele sitatet...
Vi har gjort det på noen treff, og det er absolutt en grei ting, synes jeg. Det er dog ikke en absolutt nødvendighet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen også. Alle får ta høyde for at det da kommer til å bli snakket bergensk, så dere får drikke dere dritings eller bli hjemme hvis dere har et problem med det
Sist endret av nso; 2. desember 2010 kl. 13:10.
Du tøyer forumreglene til de grader!
Sitat av nso Vis innlegg
Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen også. Alle får ta høyde for at det da kommer til å bli snakket bergensk, så dere får drikke dere dritings eller bli hjemme hvis dere har et problem med det
Vis hele sitatet...
Vi har allerde satt deg opp som DJ
Da kommer jeg med SS visor, så skjønner alle hvem som er.
Høres faktisk fristende ut men siden jeg er relativt ny på forumet og kjenner absolutt ingen så må jeg nok tenke over saken før jeg drar over fjellet for å dra på fest

Sitat av nso Vis innlegg
Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen også. Alle får ta høyde for at det da kommer til å bli snakket bergensk, så dere får drikke dere dritings eller bli hjemme hvis dere har et problem med det
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at hansa-øl er et must for ALLE?
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Jeg regner med at hansa-øl er et must for ALLE?
Vis hele sitatet...
Tar nok heller med meg litt nord-norsk gull. :mackøl:
Aass pils, er ålreit. :aasspilsner:
Tar med Sierra Tequila så det holder jeg
Blir lett med hvis dette ikke skjer midt i eksamensperioden. Blir veldig spennende.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Vi får vel prøve å unngå eksamensperioder.

Dere som studerer på høyskole/universitet/whatever har kanskje noen datoer å bidra med?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Eksamener på NTNU strekker seg tydeligvis fra tidlig mars til 10.06 om man ikke regner med medisin-eksamener som er i august.
jeg bil tro at i perioden 10-18 juni vil være den som passer best for folk som studerer. Man kan selvfølgelig aldri få noe til å passe alle. Men de fleste pleier å være ferdig med eksamener halveis i juni.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av etse Vis innlegg
jeg bil tro at i perioden 10-18 juni vil være den som passer best for folk som studerer. Man kan selvfølgelig aldri få noe til å passe alle. Men de fleste pleier å være ferdig med eksamener halveis i juni.
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg fredag 17. eller lørdag 18. juni. Eventuelt er lørdag 11. en mulighet.
Oslo blir nok dessverre langt unna for min del. Hadde vært gøy å møte folket, men jeg har få i min vennekrets som er freaker så jeg har knapt noen å dra med

Får satse på at mange fra Rusmiddelforumet stiller opp :P
Sitat av nso Vis innlegg
Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen også. Alle får ta høyde for at det da kommer til å bli snakket bergensk, så dere får drikke dere dritings eller bli hjemme hvis dere har et problem med det
Vis hele sitatet...
Tro meg, din dialekt høres fantastisk ut i forhold til min.

AdmiralSkog:

Jeg kjenner heller ingen, men hva så?
Se på det som en personlig utfordring istedenfor et hinder.
Dette kommer helt sikkert til å bli knallbra!
Sist endret av Knask; 2. desember 2010 kl. 17:17.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Tro meg, din dialekt høres fantastisk ut i forhold til min.

AdmiralSkog:

Jeg kjenner heller ingen, men hva så?
Se på det som en personlig utfordring istedenfor et hinder.
Dette kommer helt sikkert til å bli knallbra!
Vis hele sitatet...
Kjenner og kjenner. Hvordan definerer vi kjenner?

Etter mange av postene her på forumet vil jeg si at jeg faktisk kjenner en del her bedre enn folk jeg f.eks har møtt på fest èn eller to ganger.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kjenner og kjenner. Hvordan definerer vi kjenner?

Etter mange av postene her på forumet vil jeg si at jeg faktisk kjenner en del her bedre enn folk jeg f.eks har møtt på fest èn eller to ganger.
Vis hele sitatet...
Jo, det er sant.
Jeg har også pratet en hel del med flere av medlemmene på msn, facebook og på PM i tillegg, men å møte en freak i virkeligheten har jeg kun gjort et par ganger.
Og fyren var broren til en bekjent av meg også.

Det er jo veldig forskjellig i forhold til det å ha en helaften med godt over 100 ukjente freaks.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
Da foreslår jeg fredag 17. eller lørdag 18. juni. Eventuelt er lørdag 11. en mulighet.
Vis hele sitatet...
Kan jeg foreslå at vi utsetter det med én uke? Altså 24. eller 25. juni.
Har ikke fått terminplan for termin 2 ennå, men vi som går på vgs slutter gjerne litt senere.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
BomberMan: Ser ikke noe i veien for meg ihvertfall. Og ja; er nok gunstigere da vgs o.l. gjerne slutter rundt 20. juni.
Jeg hadde vært veldig intressert i å bli med, så fremt jeg har fått skoleferie og pengene strekker til. Hvis noen kjører fra Trondheim er jeg også villig til å samkjøre litt! Høres ut som noe som hadde blitt meget gøy, så hvorfor ikke?
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Kan jeg foreslå at vi utsetter det med én uke? Altså 24. eller 25. juni.
Har ikke fått terminplan for termin 2 ennå, men vi som går på vgs slutter gjerne litt senere.
Vis hele sitatet...
Kan hende en del av freaksa vill "spare" seg til Roskilde, ettersom at warmupen starter 26 juni hvis ikke jeg husker helt feil!

Edit: Fikk problemer med nettet, please slett en av postsa!
Sist endret av Schapz; 2. desember 2010 kl. 18:51.
Ja, å vente så lenge som til godt uti juni tror jeg blir problematisk. En del vil da allerede være i gang med ferie.
ArbeidsledigProletar
Over 18 eller 20 om du vil. Sannsynligvis en no-show.
Helt kanon om dette går i orden!
Jeg tar nok lett turen over, enten med bil eller fly! Om det blir bil, kan jeg vel ta med meg noen bergensere over fjellet!
Hadde helst sett at datoen ble satt til etter roskilde, da jeg studerer i england og vi har eksamner i slutten av juni.

Forøvrig så kommer garrantert politiet innom, og helt ærlig hadde jeg ikke blitt overraska om de dukker opp med bikkje.. Vi er tross alt nFF.
Sist endret av emphi; 2. desember 2010 kl. 20:35.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Vi får vel prøve å unngå eksamensperioder.

Dere som studerer på høyskole/universitet/whatever har kanskje noen datoer å bidra med?
Vis hele sitatet...
Det strekker seg gjerne veldig ut over flere måneder fordi det er mange som skal opp til eksamen og forskjellige fakultet har forskjellige studieløp. En helg med godt vær bør uansett være en sikker sak. Så for de som vil komme men har eksamen på mandag heller lese i forveien og jevnt utover semesteret i stedet for siste liten!
Sitat av emphi Vis innlegg
Hadde helst sett at datoen ble satt til etter roskilde, da jeg studerer i england og vi har eksamner i slutten av juni.

Forøvrig så kommer garrantert politiet innom, og helt ærlig hadde jeg ikke blitt overraska om de dukker opp med bikkje.. Vi er tross alt nFF.
Vis hele sitatet...
Åh jeg elsker hunder! Golle golle. Håper de kommer
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Det strekker seg gjerne veldig ut over flere måneder fordi det er mange som skal opp til eksamen og forskjellige fakultet har forskjellige studieløp. En helg med godt vær bør uansett være en sikker sak. Så for de som vil komme men har eksamen på mandag heller lese i forveien og jevnt utover semesteret i stedet for siste liten!
Vis hele sitatet...
Jeg ser helt ærlig ikke hvorfor dette må legges til juni i utgangspunktet - det sier seg selv at dette er problematisk for flere studenter.
Jeg er lett med viss tiden strekker til.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Det strekker seg gjerne veldig ut over flere måneder fordi det er mange som skal opp til eksamen og forskjellige fakultet har forskjellige studieløp. En helg med godt vær bør uansett være en sikker sak. Så for de som vil komme men har eksamen på mandag heller lese i forveien og jevnt utover semesteret i stedet for siste liten!
Vis hele sitatet...
nå har vel nesten alle universiteter og fakultetene eksamen fra mai til midten av juni. Det er kun en mindre del som har eksamen etter dette, i tillegg er det en del av oss som gjerne må reise et stykke for å kunne bli med dette (les f.eks. Tromsø). Jeg vil derfor tro at det blir lettest å få med folk på festen om den legges etter eksamen.

I bunn og grunn kommer det egentlig ann på hva forconin og felix vil, og hva som passer de; da det er de som bestemmer og arrangerer dette. så får vel smiske med de så de velger en helg som passer meg ^^,
Sist endret av etse; 2. desember 2010 kl. 21:22.
Kan vi ikke ta en avstemning på hvilken helg som passer best for folk flest?
Sitat av etse Vis innlegg
nå har vel nesten alle universiteter og fakultetene eksamen fra mai til midten av juni. Det er kun en mindre del som har eksamen etter dette, i tillegg er det en del av oss som gjerne må reise et stykke for å kunne bli med dette (les f.eks. Tromsø). Jeg vil derfor tro at det blir lettest å få med folk på festen om den legges etter eksamen.
Vis hele sitatet...
Eventuelt før
Hvis man legger inn en innsats får man alltid lest seg opp til eksamen litt i forveien, hvis det skulle vise seg å ikke ende opp helt optimalt.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er det bare meg som har laget seg et bilde av de forskjellige personene her inne på forumet? Føler en fest hvor man viser ansiktet sitt for andre freaks kommer til å ødelegge dette bilde. Blir litt som folkene du hører på radioen. Fjeset deres stemmer overhodet ikke overens med bilde du har av dem i hodet :P
Vis hele sitatet...
Mentalmelt ser litt ut som en munk i midt hode. Veldig vis og stille person. Kler seg relativt pent.

Nso Ser ut som en tøff nerd. Kan fint snakke überl33t, samtidig som alle synts han er kul. Selv folk som ikke er nerder.

Provo ser ut som den stereotypiske nordmann. Marius strikkegenser og kort mørkt hår. Vet stort sett alt om det meste

Nitrofis er ikke så høy. Rundt 1.65. Han har god klessmak og musikksmak! Har eget hobbyverksted der han bor og en veldig sær personlighet som alle ser ut til å like. Snakker innbarka sørlandsdialekt.

Drittunge er en veslevoksen 16 åring. Oppfører seg som han er 22. Gjør det usedvanelig bra på skolen.

Meitemark er en halvgud. Ingen tør å kødde med denne personen uten å bli verbalt voldtatt. Hverken på internett eller i real life.



Der har dere mitt bilde av et par personer her på forumet..
Gjett om jeg kommer til å få en aldri så liten mindfuck når jeg møter dere i virkligheten.
Sist endret av Bombasa; 2. desember 2010 kl. 21:38.
Sitat av Bombasa Vis innlegg

Nitrofis er ikke så høy. Rundt 1.65. Han har god klessmak og musikksmak! Har eget hobbyverksted der han bor og en veldig sær personlighet som alle ser ut til å like. Snakker innbarka sørlandsdialekt.
Vis hele sitatet...
NitroFis er 186 høy, og veier 107 kg for øyeblikket.
Han har god klessmak til vanlig, men har en tendens til å kle seg litt for løst og ledig noen ganger.
Sær er han vitterlig og det blir han fortalt både titt og ofte.
Snakker like stygt som Anne Mona i Big Brother.

Føler egentlig at det er litt spesielt at jeg ble listet opp sammen med alle der.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Nitrofis er en bodybuilder som banker opp folk i hytt og pine, og lager bomber halvstein mens han lallær på sørlandsdialekt.
Sist endret av Tomacco; 2. desember 2010 kl. 21:45.
Noen som har et bilde av Don Tomaso?

Høy, slank, tightpants og knæshy t-shirts??
Hmmm, vet ikke om jeg tør og komme, skal ikke ha nick lapp iværtfall
Sitat av Kay-jay Vis innlegg
Hmmm, vet ikke om jeg tør og komme, skal ikke ha nick lapp iværtfall
Vis hele sitatet...
Jojo!

Alle må ha en slik ''Hei! Jeg heter ........'' lapp!

Gutter har babyblå lapp mens jentene har rosa.
Sist endret av Bombasa; 2. desember 2010 kl. 23:12.
Hehe, javel tør kanskje og komme, hvis jeg ikke når og bli mer upopulær da
Sitat av Kay-jay Vis innlegg
Hehe, javel tør kanskje og komme, hvis jeg ikke når og bli mer upopulær da
Vis hele sitatet...
Ta det med ro, de e bare pikken min. Vi er ikke skumle, så lenge du ikke er en party trasher er du velkommen for min del :')
Sist endret av Oransje; 2. desember 2010 kl. 23:17.
Sitat av Kay-jay Vis innlegg
Hehe, javel tør kanskje og komme, hvis jeg ikke når og bli mer upopulær da
Vis hele sitatet...
det går helt fint. Om det blir 18 års grense så slipper vi å risikere diskusjoner rundt hvor vidt du kan klå på fjortissene der eller ikke
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Drittunge er en veslevoksen 16 åring. Oppfører seg som han er 22. Gjør det usedvanelig bra på skolen.
Vis hele sitatet...
Jeg er 17, folk forteller meg at jeg oppfører meg som jeg er 7. Jeg gjør det vel relativt greit på skolen, men vil ikke si usedvanlig bra. Snittet mitt ligger mellom 4 og 5 for å si det sånn.
Sist endret av drittunge; 2. desember 2010 kl. 23:37.
Sitat av etse Vis innlegg
det går helt fint. Om det blir 18 års grense så slipper vi å risikere diskusjoner rundt hvor vidt du kan klå på fjortissene der eller ikke
Vis hele sitatet...
HAHAH kanskje jeg må slette den her og komme med ny bruker, 1 måned før festen

Men jeg bor ganske langt i nord da, får nu se, hadde vært artig
Hvis ikke du kommer kan folk tafse på meg istedenfor om de ønsker, jeg er over 18 også.
Høres digg ut Nitro. Ikke en celle i din 107 kilos lette kropp skal føle seg oversett denne kvelden! Dessuten over 18 = win