Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3371
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel mulig? Om man tar hver syvende dag, hvilke rusmidler er ute av urinen innen den tid?
mdma og amfetamin tar sjelden meir en 2-4 dager
Det meste egentlig, er man helt clean så kan man ruse seg på hva som helst samme dag som prøven har vært eller dagen etterpå. Har du muligheten bør du prøve å få testene til å skje på fredag sånn at du timer det med helgen. man må selvsagt være jævlig forsiktig så ikke man drar det for langt men dette er individuelt om man føler at man klarer greit.

Kommer faktisk ikke på en ting man ikke kan ta men jeg ville ikke røyka cannabis i to dager for sikkerhets skyld bare 1.
GHB vises normalt ikke på testene, og det vises Max 12timer etter inntak.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
GHB vises normalt ikke på testene, og det vises Max 12timer etter inntak.
Vis hele sitatet...
Faen, var jo det jeg skulle si!


Skal du ta urinprøve en gang i uken, så kan du ruse deg på mye, amfetamin, MDMA, kokain, det er kun 2-4 dager.

GHB er jo den mange bruker mens dem går på urinprøver, pga den er kun 12t i urin. Alkohol er 24 timer i urin, og dukker ikke opp på vanlig urinprøve.



Neurontin likt som lyrica, dukker ikke opp på urinprøver.
Fuck Mr. Plod!
Lsd, 2cb, sopp, amf, mdma, kokain, ghb. Lista er lang
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Faen, var jo det jeg skulle si!


Skal du ta urinprøve en gang i uken, så kan du ruse deg på mye, amfetamin, MDMA, kokain, det er kun 2-4 dager.

GHB er jo den mange bruker mens dem går på urinprøver, pga den er kun 12t i urin. Alkohol er 24 timer i urin, og dukker ikke opp på vanlig urinprøve.



Neurontin likt som lyrica, dukker ikke opp på urinprøver.
Vis hele sitatet...
Neurontin og Lyrica kan man bli testet for, er ganske vanlig for labtester.
Du har rett å vite hva de tester deg for.

Har selv SAMSHA-5, 5 panels testing. Som er cannabis, kokain, amfetamin, pcp og opiater.

Greit å vite at andre rusmidler som mdma kan slå ut på amfetamin f.eks, så spørr hva de tester, og les deg opp på hva du kan ta etterpå
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har brukt bare dagen som er test og ventet en uke til neste, slik som du tenker. Jeg har ikke hørt noe ang svar, men skal ha gjennomgang i slutten av januar. Kan komme tilbake med hvordan d gikk. Jeg har brukt fart og brus.
Håper det har gått bra, angrer egentlig på å ha brukt, er ikke verdt det i forhold til bekymringer og eventuelt konsekvenser. Ville jeg fått beskjed om noen prøver er positiv? Eller kan de komme å smekke meg på pungen å si at alle prøver i 3 mnd er positiv.
Skal komme tilbake med hvordan resultatet ble.
Jeg fikk svar i dag etter 3 mnd med pissings. Jeg brukte bare dagen det var test dag og i juletider ble d 6 dager mellom prøvene pgr rød dager osv. Alle prøver var clean brus, fart, knipps
Anonym bruker
"Kjær Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veit da faen hvorfor du går på urinprøver, men om det er i forbindelse med kognitiv terapi anbefaler jeg deg å avslutte hjelpen du har fått slik at andre som er motiverte kan få hjelp
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veit da faen hvorfor du går på urinprøver, men om det er i forbindelse med kognitiv terapi anbefaler jeg deg å avslutte hjelpen du har fått slik at andre som er motiverte kan få hjelp
Vis hele sitatet...
Hvorfor det egentlig?
Sitat av Klas Vis innlegg
Jeg har brukt bare dagen som er test og ventet en uke til neste, slik som du tenker. Jeg har ikke hørt noe ang svar, men skal ha gjennomgang i slutten av januar. Kan komme tilbake med hvordan d gikk. Jeg har brukt fart og brus.
Håper det har gått bra, angrer egentlig på å ha brukt, er ikke verdt det i forhold til bekymringer og eventuelt konsekvenser. Ville jeg fått beskjed om noen prøver er positiv? Eller kan de komme å smekke meg på pungen å si at alle prøver i 3 mnd er positiv.
Skal komme tilbake med hvordan resultatet ble.
Vis hele sitatet...
Kanskje heldig der da, amfetamin kan sitte i opptil 7 dager ifølge denne tabellen.
Kjøp en ScreenyWeeny fra Shady og syntetisk urin så er det bare å bruke så mye du vil mens du leverer rene prøver
Sitat av Adonis Vis innlegg
Kjøp en ScreenyWeeny fra Shady og syntetisk urin så er det bare å bruke så mye du vil mens du leverer rene prøver
Vis hele sitatet...
Helt til de mistenker noe og ser på kølla di mens du pisser. Om det er lov eller ikke har jeg null peiling på, men det skjer stadig vekk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Vasken Vis innlegg
Helt til de mistenker noe og ser på kølla di mens du pisser. Om det er lov eller ikke har jeg null peiling på, men det skjer stadig vekk.
Vis hele sitatet...
De skal nok studere den ganske godt før de ser det er silikon men, ser ganske ekte ut