Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 899
Hei,

Skal hjelpe noen med å foreslå et "overvåkningskamera" som skal brukes til et oppussingsprosjekt, og trenger noen forslag til et produkt som gjør denne jobben. Har sett litt rundt og funnet noen aktuelle kandidater, men de fleste har ikke mulighet for public-tilgang til filmstreamen.

Som nevnt skal kameraet brukes under oppussing av et rom, tanken er at folk enkelt skal kunne gå inn på en nettside og følge med utviklingen av oppussingen.

Bruksområde / krav til funksjoner:
* Innendør
* Trådløst er et pluss, ikke et krav
* Mulighet for public tilgang
* OK bildekvalitet

Noen som har mer erfaring enn meg på dette område og kan foreslå noen enheter? Takk!
Logitech sin løsning tror jeg skal funke flawless?
Jeg vet D-Link har et par modeller der du også kan koble opp med en app på telefonen.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Logitech sin løsning tror jeg skal funke flawless?
Vis hele sitatet...
Sitat av Kalender Vis innlegg
Jeg vet D-Link har et par modeller der du også kan koble opp med en app på telefonen.
Vis hele sitatet...
Hadde vært fint med noe litt mer spesifikt. Jeg vet de har mange modeller, men det er ikke lett å finne ut om de gir mulighet for offentlig tilgang, som er et krav til løsningen.
Kan de kobles til nettverk så kan de som regel uten unntak gjøres offentlig.

Men husk at om det er snakk om mange besøkende(3-4+) samtidig, så vil hver enkelt bruker bruke sin del av båndbredden på internettlinja der kameraet står. Og ved 3-4 brukere kan man ofte oppleve dette som problematisk. Flere enn dette og det vil være et problem.