Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  189 22507
Helt enig med deg Totskalle. Tenk om alle røyket cannabis på konserter istedet, det ville jo vært hyggeligere for alle parter, kanskje bortsett fra de med psykiske problemer da. Jeg husker selv tilbake fra jeg var veldig ung og var på D.D.E konsert med foreldra. For en opplevelse, fulle menn som sto å høya på krakker og bord, skadet seg selv og skadet andre, laget generell kvalm for alt og alle. Ingen opplevelse for meg som en liten gutt unge, for å si det sånn, litt traumatisk faktisk, selvom jeg kan le av det nå.

Balance is indeed the key to everything my friend.
Gjør det du liker, ikke tving det på andre. Hvis du liker å være edru bør du være edru, om du liker å ruse deg bør du få ruse deg. Hvorfor stille spørsmål ved noe som er så subjektivt?
Eneste jeg ruser meg på er alkohol i helgene med venner..alt det andre røyk/snus/narkotika holder jeg meg unna. Drikker ikke kaffe engang (kanskje en karsk i ny og ned..)
Jeg ruser meg fordi jeg har fått så utrolig mye positivt ut av det og det gjør at jeg har en rimelig god livs kvalitet til forholdene jeg lever under.
Rusen har gjort meg til personen jeg er den dag i dag. En bedre person en hva jeg ville vært dersom jeg ikke valgte og gå den veien jeg har gjort er jeg ganske sikker på.
Fikk også min kone fordi jeg hadde drevet en del med rus.

Rus karrieren min startet som 14åring, nå er jeg i 20 årene.
Per dags dato er det eneste negative jeg har opplevd begrunn av rus.

-Koster penger
-Møtt på en del idioter(det hadde jeg anntagerligvis gjort om jeg ikke hadde rusa meg også)
-Peroider med angst ifra conserte (har adhd)
-1mnd lang fleinsopp tur / HPPD


+ Lært masse
+ Opplevd mye og har hatt et spennende liv
+ Fikk igang tanke prosessen(gjort meg til et bedre menneske)
+ Økt selvtillitt
+ Større vennekrets
+ Følelsen av og være høy eller stein.


Har fått litt sånn små hekta på og skyte da så er litt usikker på hvor dette tar veien. Har satt amfetamin I.V i et halvt år nå, sånn med noen ukers mellomrom også kommer jeg til og prøve heroin får første gang en gang nå snart. Lurt på effekten av det stoffet en god stund nå og tror jeg er klar for det.
DrPerception: Lykke til med hepatitt, hjerte og karsykdommer for ikke å snakke om psykiske problemer( I.V Speed). Skyte heroin er mindre helseskadelig enn å skyte speed spør du meg, ser man bort ifra overdose potensiale, sykdommer og avhengighet.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
DrPerception: Lykke til med hepatitt, hjerte og karsykdommer for ikke å snakke om psykiske problemer( I.V Speed). Skyte heroin er mindre helseskadelig enn å skyte speed spør du meg, ser man bort ifra overdose potensiale, sykdommer og avhengighet.
Vis hele sitatet...
Ja når man ser bort ifra overdose potensiale, sykdommer og avhengihet er det liksom ikke så mye annet og se på da. :S

Jeg skjønnte ikke helt hva du mente med dette.
Jeg kan fint ha det kult på byen med kun alkohol, selv om jeg har festa MASSE med ekstra substanser.

Hvorfor ruse seg? Hvorfor ikke? Mennesker har gjort det i tusner av år, og jeg tror nok vi alltid vil gjøre det. På en eller annen måte.
Det er morro å ruse seg. Iallefall til en viss grad. Jeg angrer overhode ikke på at jeg har spist sopp, LSD og annet ymse av stoffer.
Jeg har iallefall mer forståelse for at folk tar seg en "tripp", enn at folk røyker tobakk.

Iallefall om man ser slik på det: Når man prøver tobakk første gang, så smaker det dritt, man blir svimmel og uvel, og det gir overhode ikke noen god rus. Kokain, LSD, Ecstasy vil gi i de aller fleste tilfeller gi deg en GOD rus ved første inntak.
Men jeg har respekt for deg som velger å avstå fra alt. Men igjen, vi lever bare en gang, og iallefall LSD rus fikk meg til å nesten synes "synd" på folk som aldri kommer til å tørre å prøve det. (Sier "tørre" ja, fordi de fleste farer, skader osv., om hvor sykt farlig og skummelt syre er- stort sett er myter, vandre historierer, og fjase tolkninger i Hollywood filmer).
Alt misbruk kan være skadelig, om det så er vitaminer, kalorier eller sukker det er snakk om.

Livet.. Kjedelig? Hmm.. I forhold til hva? Er det ikke spennende å kunne oppleve å bruke mer av hjernen enn normalt, f.eks? Trenger ikke å ha det kjipt for å ville oppleve noe slikt! Eller?:P
Enkelt og greit - Hvorfor kjøpte du en skjokolade?
Fordi jeg var nyskjerrig på hvordan det smakte.
Hva gjorde du etter du var ferdig og spist den?
Jeg kjøpte en ny en.
Hvorfor spiste du skjokolade?
Siden folk har sagt at det var noe skikkelig gode greier, og jeg ville smake det.
Men, skjokolade er jo skikkelig usunt!?
Ja, men jeg spiser det siden det er godt og det er mitt valg!

Fattar ni eller..
Sist endret av eskil2k; 17. desember 2010 kl. 07:49.
Er det ingen andre enn meg som ser ironien i å sammenlikne psykedelisk sopp og konserter, når de fleste som hører om sopp hører at det er nettopp på konserter/festivaler det prøves ut sopp? Som sagt hundretusen ganger fra før av over her, er det så og si umulig å sammenlikne sopp og konserter (og dette gjelder egentlig alle sammenlikninger), uten å ha statistikk eller fakta til å backe det! Jeg tror det er få nye argumenter igjen å komme med på begge sider av saken TS tar opp, så mitt bidrag har vel heller lite å si, men jeg tar den med allikevel. Jeg nyter snus fordi jeg, som mange andre før meg, startet fordi det var kult å gjøre da jeg var yngre, og jeg har i ettertid ikke angret ett sekund fordi det til tider gir en fantastisk stimulerende følelse i både kropp og sjel, spes etter måltider. Jeg nyter alkohol ved enkelte anledninger fordi det er sosialt. Folk trekker konklusjonen at det er en dårlig "greie" fordi du gjør og sier ting du ellers aldri ville gjort, men alkoholen gjør bare at du virkelig tør å si og gjøre ting du egentlig mener, men ikke har gutts til å gjøre uten. Som sagt tidl gjør rusen at du får et nytt syn på ting, og virkelighetstolkningen din kan bli endret. Dette har ikke noe med dumhet eller uforsiktighet å gjøre. Jeg nyter hasj/marihuana fordi det gjør meg mer mottakbar for nye ting og meninger jeg ellers bare ville blåst vekk. Det tilfører nye aspekter som igjen gjør livet mitt rikere etter min mening. Det jeg sa om alkoholen gjelder forresten kanskje mer i marihuana sjangeren. Jeg røyker altså marihuana også fordi det stimulerer hjernen min på en positiv måte, det er sosialt, det er morsomt, og jeg får rett og slett et utbytte av det som ikke er verdt å kaste vekk. Du kan si at livsstilen min er usunn, men alle har som sagt hver sin tolkning av livet, og om hvordan dette bør leves. Jeg velger å ta inn alt jeg kan, fordi erfaringer er mer verdt enn prinsipper og regler for min del. Jeg vil ikke påstå at jeg beundrer folk som vil leve opp til regler for livet, men jeg respekterer det.
Hadde akuratt denne diskusjonen med en venn i går som mente at alle som rusa seg måtte ha det fælt og "uff og akk det var så synd på dem stakkars usikre folka". Jeg trampa såklart foten ned og sa at man trenger ikke ha det fælt fordi man ruser seg, og at rus like mye brukes som kos og hygge slik andre tar seg en øl til fotballkampen på tv, går på skitur i marka, eller setter seg med popcorn foran en god film. Dette ble såklart nedstemt (av denne uberstreite personen som mener at alle som ikke er "sånn og sånn" er mindre verdt og har alvorlige problemer med seg selv) og jeg gikk ut av bilen til slutt. Gadd ikke snakke med så trangsynte mennesker.

Rus kan være så mangt og alle ruser seg på et vis, enten det er å kjøre ekstra fort på motorveien, ta opp et issue med sjefen man egentlig er redd for, herse med folk rundt seg, fråtse i god vin, handle nye klær, ta seg en joint, osvosv. Definisjonen på hva som er rett og galt og "fy-rus" og "godkjent A4 ola nordman rus" (krangle med kolleger, kjøpe ny klokke) er ikke opp til noen andre å sette - man vet da klart selv hva man liker og hvordan man hygger seg best.
Jeg ruser meg av forskjellige grunner. Alkohol drikker jeg på grunn av at det ofte hever stemningen og folk mister litt hemninger da. Psykadelika bruker jeg for å utforske rett og slett, jeg syns det er morsomt å se hva som skjer når jeg bruke de forskjellige stoffene.
Jeg bruker ikke noen av disse for å komme meg bort eller fordi jeg kjeder meg, men på grunn av det jeg listet ovenfor.
Trådstarter minner meg mye om Elling!

Om du selv føler at du har et bra liv, så er jo alt i skjønneste orden...
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Trur nok ts bør holde seg unna rus, siden han aldri har erfart det som han sier.
han hadde sikkert freaka ut etter en drink å tatt seg en joint for så å sette ei heroin sprøyte i seg å røyke opium på nasj og sovne stille inn med et stort glis rundt munnen, the game.
ville nok blitt den beste og værste dagen i hans liv, hold deg til arbeid og alt det der andre du elling.
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Trur nok ts bør holde seg unna rus, siden han aldri har erfart det som han sier.
han hadde sikkert freaka ut etter en drink å tatt seg en joint for så å sette ei heroin sprøyte i seg å røyke opium på nasj og sovne stille inn med et stort glis rundt munnen, the game.
ville nok blitt den beste og værste dagen i hans liv, hold deg til arbeid og alt det der andre du elling.
Vis hele sitatet...
Haha.

Men, folk som aldri har ruset seg og har den generelle oppfatningen om at rus er "dritfarlig og noe man bør ligge unna" skjønner bare ikke problemstillinga. Den generelle oppfatningen går jo ut på at folk ruser seg for å slippe unna problemer i livet, som til dels stemmer for noen folk, men de ser det kun fra denne siden. Om folk bare kunne ha åpnet øynene sine og skjønt at det er så mange flere grunner til å ruse seg enn å slippe unna problemer på. Det er jo bare å lese noen av innleggene i denne tråden, (burde hvertfall være det) og skjønne at mange faktisk tar stoff for å utvide horisonten litt, og oppleve mest mulig av livet mens man har det.

Har hatt denne diskusjonen utallige ganger med mine nære, men folk er så forbanna trangsynt at det ikke nytter. Som det var noen som siterte tidligere i denne tråden, "det blir som å forklare farger til en blind mann."
grunnen til at det virker som om at alle gjør det er at dette er det eneste forumet nesten hvor man kan diskutere slikt
Sitat av random-navn Vis innlegg
Jeg kan ikke svare for de som tar sterkere rusmidler som hasj og heroin siden jeg har lite erfaring på dette området.
Men jeg snuser fordi det er godt og drikker fordi det er gøy, kort sagt.
Vis hele sitatet...
Hasj er ett svakere rusmiddel enn alkohol!
russmiddelene jeg har prøvd er: alkohol, hasj, sopp, salvie, morfin, og forte medisin.
når det gjelder de to sistnevnte har det vært i sammenheng med medisinering fra lege.

for min del ruser jeg meg for å hygge meg. av og til er det selvmedisinering.
jeg inntar aldri rusmiddler for å rømme fra virkeligheten. Hvis jeg er i en livssituasjon hvor jeg ikke har det så bra fører bare rus til at jeg føler meg dårligere.
er jeg i en livssituasjon hvor jeg stortrives, så ruser jeg meg praktisk talt ikke. men det var i en slik situasjon at jeg spiste sopp, og jeg må si at det var en veldig positiv opplevelse. jeg ville angret hvis jeg ikke hadde prøvd det. det var littt som første gangen du var på et stort tivoli når du var liten.
på den andre siden ruser jeg meg mest i den livssituasjonen jeg er i nå. jeg har det helt greit, men stortrives ikke. jeg jobber i en jobb som jeg synes er helt grei men er ikke helt der i livet hvor jeg ønsker å være. noe som gjør at jeg er litt rastløs til tider. da er det ålreit å ta seg en liten blås med en kompis eller alene og nyte tilværelsen og innse at ting tar tid og svaret er å chille litt mer og ikke stresse for at livet ikke er som idealbildet du har i hodet.

rus er en opplevelse som kan ha en fysisk og\eller psykisk negativ konsekvens så man er nødt til å følge litt med på hva man driver med på lik linje med mye annet som ikke regnes som rusmiddler. som inntak av brus og godteri. konsekvensene av stort brusinntak over lengre tid kan være større enn mange typer rusmiddler. jeg mener ikke å rettferdigjøre uforsvarlig rusmiddelbruk. man må respektere alt som er farlig. om det så er rusmiddler eller vinkelsliperen.

hvis du synes 3D kino er en interesang opplevelse. så synes du nok mange former for rus er interesange.
synes du 3D kino er dust og fåretrekker mono fremfor stereo så er nok ikke rusmiddler noe for deg.

men største grunnen til at rus blir sett stygt på er jo all svartmalingen det får gjenomgå.
alkohol og tobakk er jo det eneste som er lovlig å distrubere her til lands. strengt tatt er vel ikke tobakk et rusmiddel. morsomt egentlig at de to er lov med tanke på konsekvense av de to stoffene.
alkohol er en del av kulturen vår er det mange som påstår. da burde jo cannabis være lovlig og med tanke på hvor mange som bruker det av og til.
og du er jo kriminell hvis du går ut i norsk natur for å plukke fleinsopp...
Sitat av CheGabba Vis innlegg
Jeg har da ikke spurt hvorfor folk gjør det??




Sorry for feil bruk av ord, hinta ikke på noe hvis det var det du trodde.

Argumentet mitt er at dop er unødvendig og helsefarlig, om jeg ikke har fått fram argumentet mitt i de andre postene, er jeg lei meg for det også.
Vis hele sitatet...
Sjokolade er også unødvendig å helsefarlig, men vi spiser det fordeom! fordi det er digg.

Ikke alle rusmiddler er unødvendige! Cannabis gjør at jeg konsentrerer meg bedre, fordi jeg har ADD, og da klarer jeg å gjør det bedre på skolen! Unødvendig eller grunnleggende for min fremtid?

Sitat av CheGabba Vis innlegg
Er jeg FEIG fordi jeg synes dop er tåpelig???



Dop er farlig hvis du bruker det over en lang tid og det er vell neppe så mange som bruker dop bare 2 ganger i året.
La oss ta feks marihuana.
Etter man har brukt det lenge, kan man begynne å bli sløvere.
Vil ikke det ha noe effekt på livet ditt??
Vis hele sitatet...

Unnskyld meg, men du har verdens rareste oppfattning av dop!
for meg virker det ut som du tror at dop er en helt annen verden, og at det er bare skitne folk som gjør det, og at du prøver å rettferdigjøre dine valg med å ikke bruke dop!

JO, det er mange som bare bruker ulovlige rusmiddler 1-2 ganger i året! det er fullt mulig å røyke cannabis hver dag, men det er INGEN permanente skader. Du forblir sløv i x antall uker etter siste inntak.
Slutt å hør på di mor, les litt selv, ikke ta til deg informasjon uten å være kritisk! voks opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
På hvilken måte gir rus deg et "annet syn på" noe?
Vis hele sitatet...
psykedelika kan føre til ego-død og/eller åpner sinnet ditt så du blir litt mer åpen til religioner og livssyn.
å røyke en urt som er så omringet av propaganda kan føre til "bivirkninger" som at man tørr å se med ett nøytralt syn på ting man ellers ville dømt etter andres meninger.

man ruser seg fordi det er digg.
man tar PSYKEDELIKA for å åpne sinnet
hmm... kan man ikke også på en måte si at man er "rusa" til vanlig?
Siden mye rusmiddler endrer bevisthet og div.

Fordi man har en "normal" bevisthet til vanlig, som muligens er forskjellig fra individ til individ, så er jeg rusa i forhold til andre? uten noe intak av forskjellige stoffer.

Hvilket rusmiddel gjør min bevisthet om til din? ....eller en katts : D
Sist endret av Sixpounder; 4. januar 2011 kl. 05:51.
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
hmm... kan man ikke også på en måte si at man er "rusa" til vanlig?
Siden mye rusmiddler endrer bevisthet og div.

Fordi man har en "normal" bevisthet til vanlig, som muligens er forskjellig fra individ til individ, så er jeg rusa i forhold til andre? uten noe intak av forskjellige stoffer.

Hvilket rusmiddel gjør min bevisthet om til din? ....eller en katts : D
Vis hele sitatet...
Hvis vi for enkelthets skyld, sniker oss litt unna ordboka, så kan man se at rus er kjemi. F.eks forandring av nivåene med Dopamin, Serotonin, Melatonin (dannes av serotonin), og Endorfin, vil gi forskjellige opplevelser av hvilke inntrykk man får fra verden. Ettersom hva som er for mye eller for lite i kroppen.

Så på en måte går vi alle rundt i rus (bare for å strekke det ekstra langt..)

Hva gjør ett menneske normal forresten? Selv om det er flest av disse typene i verden for øyeblikket, behøver det ikke bety at det er dette som er det mest riktige for oss å være

Som Trond-Viggo Torgersen pleide å si: "Du må tenke sjæl!"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Et simpelt spørsmål til TS:


..Hvorfor ikke?
Jeg har hvert fall én god grunn. For å få sove. Om det så er en tablett blandt fler eller noen tynne.
Sist endret av Totskalle; 13. januar 2011 kl. 23:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Å ta en øl en gang i blant med noen kompiser er bare koselig, og snus er sykt avslappende!
Ikke noe er som en snus når man kjeder seg og er trøtt i en skoletime!
Av samme grunn som at noen liker ikke-kjemiske rusmidler som samleie, spilleautomater, risikosport, sukker og hyperventilering. Alle liker velbehag. Om dette kommer fra naturens side eller rusfremkallende narkotiske stoffer. Om dere vil lese litt mer om dette har jeg en link som er verdt å ta en titt på.

http://www.aftenposten.no/fakta/inns...cle1810592.ece

Personlig liker jeg å bruke rusmidler i medbakke, og ikke motbakke. Etter min mening forsterker de fleste stoffer utgangspunktet du har fra før av. Noen liker å ta seg et glass vin, en kald øl eller en snus. Jeg er mer på å ta meg en joint i ny og ne. Sterkere rusmidler sørger jeg for å begrense.

Når sant skal sies liker jeg selvfølgelig å utforske også. Jeg er generelt veldig nysgjerrig. Selv om jeg vet hvor grensene går.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvorfor ha sex? Hvorfor spise sjokolade? Hvorfor hoppe i fallskjerm eller bedrive annen ekstremsport? For den saks skyld, hvorfor drive ikke-ekstrem sport?

Svaret er ganske enkelt:

http://th80.photobucket.com/albums/j165/FrozenRose13/th_FEELS_GOOD_MAN.png
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Enesheen Vis innlegg
Men fra spøk til revolver,jeg bruker ikke fast,men jeg mener jeg er i min fulle rett til å benytte meg av de "rusmiddlene" naturen har gitt meg,flein,koka,hasj,diverse planter osv.
Vis hele sitatet...


Greit at koka er noe naturen har gitt deg, men du skal tygge latterlig store mengder koka for å ruse deg......
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Hvilket rusmiddel gjør min bevisthet om til din? ....eller en katts : D
Vis hele sitatet...
Finner du noen gang ut av det, pass that shit!
Sitat av jaannibaaj Vis innlegg
Er jeg dum og rar som ikke ser vitsen med å ruse seg?

Selv er jeg 27 år. Røyker/snuser ikke, drikker ikke, bruker ikke dop.
(PS! har ikke noe med religion å gjøre, jeg er "fundamentalistisk ateist")

Er livet så kjedelig at man må spise sopp, ta en "bønne".

Er man på byen, blir det så kjipt/trått med bare litt "alkohyler" at man må ta andre substanser for ha det kult.

Kan jo til en vis grad (så vidt det er) forstå at de som kommer fra dårlig kår, med dop/fyll/vold/missbruk i heimen, at man er flaska opp med det miljølet, og bruker det som en "rømningsvei" fra alt det onde.

Men etter åp ha lest litt på forumet her, virker det som streite folk i arbeid og skole, ruser seg, uten grunn (i mine øyne)

En liten forklaring fra en ultra-streit "kjiping"
Vis hele sitatet...
Høres nesten ut som meg, med høyere tilbøyelighet til å distansere seg fra de vertslige byrder enn en "god kristen."

Jeg kan forstå at enkelte trenger å distansere seg fra sitt eget liv pga traumer; incestoffer, misforstått av omverdenen, voldsoffer, etc.

Jeg vil si at mange som vil utforske seg selv kan dra nytte av psykedelia, uten at jeg umiddelbart ser på det som å ruse seg ved å drikke 1 liter vodka, eller 3.

Rus er vel egentlig ikke et problem før det er misbruk. Eller? Jeg ser dog at du er ute etter formålet med øvelsen.
Hvorfor sitter så mange med den merkelige oppfatningen at det å ruse seg nødvendigvis er å distansere seg fra virkeligheten?
Røyker/snuser ikke, ingen narkotikum.

Bruker egentlig bare alkohol. Grunnen til at jeg bruker alkohol er vel fordi at alt blir veldig gøy og bekymringsløst. + har utrolig mange gøye øyeblikk med drikking sammen med venner
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvorfor sitter så mange med den merkelige oppfatningen at det å ruse seg nødvendigvis er å distansere seg fra virkeligheten?
Vis hele sitatet...
Fordi at de fleste benytter begrepet rus i det det er snakk om rusmisbruk.
Sist endret av fxxked; 6. juli 2011 kl. 15:42.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Fordi at de fleste benytter begrepet rus i det det er snakk om rusmisbruk.
Vis hele sitatet...
Men det er jo ikke snakk om rusmisbruk? Mente du at mange tenker rusmisbruk i alle diskusjoner om rus? Isåfall: tror virkelig folk at alle som bruker rus gjør det fordi de er avhengig, og hvorfor da spørre om en grunn til å bruke det?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Kan være jeg missforstod her fetter.. Men mener du at hvis man ruser seg så er man automatisk avhenging?
rus gir meg behag. dessuten er tiden vi lever i så fucka at det er digg å koble av litt.
bare finne seg selv og roen slik at jeg kan forsette å opprettholde de riktige prioriteringene her i livet.

aaaah hva skulle jeg ha gjort uten cannabis.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Kan være jeg missforstod her fetter.. Men mener du at hvis man ruser seg så er man automatisk avhenging?
Vis hele sitatet...
Høres det ut som noe jeg ville sagt? :P
Nei, jeg lurer på om andre sitter med den oppfatningen.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Takk og lov fetter Trodde du hadde gravd for dypt i boksen med godsaker eller noe
Rus er ikke mer enn følelser, om man er redd for å dø( reelt eller pga alkohol intak ), drømmende( naturlig eller ved hjelp av substanser ), glad, forelska, forbanna eller stein, så er det bare forskjellige former følelser, og det reagerer de færreste på.

Problemer oppstår om man MÅ være forelska, da blir det hyppig partnerbytte, eller om man MÅ være stein, da blir det mye røyking, for å fungere. Og det er da der blir diskusjon, i det det går utover andre, eller at der er penger involvert.
Sist endret av fxxked; 7. juli 2011 kl. 11:46.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Å sitte edru blant fulle folk er pain-in-the-ass.
Sitat av Dalaras Vis innlegg
rus gir meg behag. dessuten er tiden vi lever i så fucka at det er digg å koble av litt.
bare finne seg selv og roen slik at jeg kan forsette å opprettholde de riktige prioriteringene her i livet.

aaaah hva skulle jeg ha gjort uten cannabis.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Jeg ruser meg fordi det hjelper meg til å åpne sinnet slik at jeg kan se ting fra mange flere sider. Det fungerer også som en pauseknapp på livet, hvis ting blir for kjipt, så vet man at man alltids kan røyke litt eller hva det måtte være. Da gir det tilbake litt av smaken på livet.

Men.. Det kommer helt ann på hva folk ønsker her i livet. Vil man bare ha det greit/overleve eller vil man nå langt, oppnå noe? Vil du noe som krever mye av deg og vil kreve full innsats, så er det best å ikke ruse seg på noe som helst, ellers blir de drømmene dine aldri noe av, det er garantert.
Sist endret av HippiRødstrømpe; 20. juli 2011 kl. 06:14.