Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 20144
Jeg er en jente som er i arbeid og jeg har røykt hasj daglig og av og på i 3 år. Er 19 år og de fleste jentene jeg har møtt som røyker hasj har vært 25-35 år. Ingen på min egen alder. Har også hatt et lite savn om jenter på min alder som liker å ta seg en blås. Selvfølgelig er det kjekt og sitte å røyke med guttene og, men hadde vært fett om jeg fikk dele opplevelsen med en jente og :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er jente.
Jeg og bestevenninna mi røyker så og si hver eneste dag.
Har også ihvertfall 3-4 venninner til jeg kan røyke med.
Men hadde ikke hatt noe imot å få flere venninner. ;-)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vel, jeg er jente og har røyka i ca 2 år. Ser på meg selv som ganske oppegående, men jeg skal inrømme at karakterene mine falt litt det første halvåret jeg røyka. på den tiden var det riktignok også bare røyking, men det kommer jeg tilbake til. Jeg vil ikke si at karakterene mine droppa bare på grunn av dette, men det skjedde veldig mye rundt meg på andre hold også som gjorde at jeg ikke fikk konsentrert meg og slikt. Etter hvert som ting roa seg, gikk karakterene mine oppover igjen selv om jeg fortsatt tok noen trekk nå og da.

Liker godt å eksperimentere, så for et halvt års tid siden prøvde jeg amfetamin, knips og et par andre ting jeg ikke er videre stolt over, men har bestemt meg for at ikke jeg skal gjøre det igjen. Nå for tiden er det periodevis hvor mye jeg røyker, kan gå en måned uten at jeg rører noe for så å være konstant fjærn i flere uker.

Fungerer utmerket sosialt og bare de vennene som vet at jeg røyker legger merke til det når jeg gjør det, sikkert mye fordi jeg ikke holder igjen når jeg er med dem. For også å nevne mennesker jeg røyker med så må jeg si at jeg tror faktisk bare jeg har røyka med jenter to ganger. Personlig foretrekker jeg å røyke med gutter, fordi det som sagt tidligere er mye mas med å røyke med andre jenter. Gutter tar det mer med ro og stresser generelt ikke så mye som jenter. Har forøvrig ikke tenkt noe særlig på at det finnes færre av vårt kjønn som er "åpne" med at de røyker, før nå.
Trådstarter
8 9
nei, jæ hakke valgt det riktige stedet til å ''finne folk'' når jeg bor på landet, så og si, og må pendle til skola og min kjære idrett hver morgen. dermed er det jo heller ikke rart jeg gjør som jeg gjør. tror vel ikke det er løsningen for å gjennomføre livet, men etter hvordan jeg har blitt formet har det vært en måte å takle tilværelsen på. daglig trening forebygger såklart konsekvensene også.. takk for svar og meldinger! men jeg må nevne at modellbransjen har ganske crazy jenter, noen som forøverig overrasker meg negativt, men også flotte, energiske og gode jenter som ikke nøler meg å slå ut håret.. her har jeg funnet flere nære venninner, noe jeg trodde var jævla vansklig en stund.. dessuten er det jaggu meg to jenter i klassen min og en i paralellklassen som fyrer seg en når anledningen byr seg, så cheers for det. tokk sin tid, men.

the sweet, sweet herb to calm your nerve
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Nei. En stoner er en person som har et hyppig forbruk av cannabis.
Vis hele sitatet...
(Veldig OT.)

Vel, stonere oppfattes fortsatt av veldig mange som store fans av Bob Marley, jamaica-flagg, dreads og overdrevent laidback stil. Registrerer at en voksen sjanger går ved navnet Stoner Rock og at ordet i seg selv har kraft til å gi sterke assosiasjoner, så over tid tror jeg vi vil ende opp med en nogenlunde nøytral definisjon lignende din, men det er ikke sånn i dag. At stonere røyker mye, er det for så vidt lite tvil om.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg går i det siste året på ungdomsskolen.
På trinnet mitt er det 6 jenter som røyker hasj, 6 av de har tilknytning til barnevernet.
Sitat av Ziggity Vis innlegg
Jeg går i det siste året på ungdomsskolen.
På trinnet mitt er det 6 jenter som røyker hasj, 6 av de har tilknytning til barnevernet.
Vis hele sitatet...
Når begynte disse med hasj?

Det har nok ganske mye å si når man begynner i forhold til risikoen for å "havne på skråplanet". Dess yngre man er jo mindre selvkontroll og kritisk tenking har man, så følgelig vil jeg påstå at det blir "tryggere å tryggere" dess eldre man er, rundt 19-20 år gammel burde være ganske trygt med mindre man er idiot.
Sitat av bronze Vis innlegg
Når begynte disse med hasj?

Det har nok ganske mye å si når man begynner i forhold til risikoen for å "havne på skråplanet". Dess yngre man er jo mindre selvkontroll og kritisk tenking har man, så følgelig vil jeg påstå at det blir "tryggere å tryggere" dess eldre man er, rundt 19-20 år gammel burde være ganske trygt med mindre man er idiot.
Vis hele sitatet...
De begynte i 8-10. klasse, helt enig med det du sier.
Sist endret av Ziggity; 3. oktober 2010 kl. 11:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Joda de finnes. Jeg føler meg også alene, er den eneste jenta i en guttegjeng som røyker ofte.
Røyker ikke så ofte, men trives godt med et trekk i ny og ne Er jo bare 16, så er vel tidlig å begynne, men idiot er jeg vel ikke med tanke på at snittet er godt, skolen går topp og jobben er også tilstede
Jeg har røyka siden jeg var jente på 23, er nå dame på 37. Røyker alene eller med bestevenninna mi som har vært min partner-in-crime disse årene jeg har røyket.

Vi er helt vanlige damer begge to, bor i Oslo og har jobbet i alle disse år. Det er klart man har stillt trøtt på jobb mange ganger men dette kunne likesågodt vært skyldt på oppesitting på nett eller sosial drikking som andre av våre venner driver med. De har ikke vært noe bedre de gitt.

Jeg røyker kun en gang i blant for å kose meg. Bare å pm`e meg hvis noen vil ha røykevenninne!
jeg er jente og røyker hver dag er 20