Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 586
Tok noen Tramadol 2-3 dager på rad for en ukes tid siden. Er fortsatt forstoppet, hvor lenge pleier det å vare?
Du har ikke dretet noen ting på en uke fordi du tok tramadol noen dager? Ouch. Ta en snus og drikk svart kaffe, funker på meg men nå bruker jeg nesten aldri opiater
Tramadolen er for lengst ute av kroppen. Så har du fortsatt forstoppelse så er det ikke på grunn av Tramadol.
Trailduck's Avatar
Trådstarter
9 1
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Du har ikke dretet noen ting på en uke fordi du tok tramadol noen dager? Ouch. Ta en snus og drikk svart kaffe, funker på meg men nå bruker jeg nesten aldri opiater
Vis hele sitatet...
Har heldigvis det 😂 Men har blitt sykt «vanskelig».
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det henger ikke i så lenge.

Få i deg mer fiber og drikk masse vann
Anonym bruker
"Skeptisk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OT,
Men er det andre som svetter som en gris når man tar opiater? Jeg har tatt opiater i årevis og svetter som F
Anonym bruker
"Skeptisk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil den jævla svettinga bli bedre om man slutter på opiater?
Svettingen skjer fordi kroppen prøver å detoxe gift (opiater) gjennom huden. Det stanser når du er ferdig med abstinensfasen.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Svettingen skjer fordi kroppen prøver å detoxe gift (opiater) gjennom huden. Det stanser når du er ferdig med abstinensfasen.
Vis hele sitatet...
Svetting ved abstinenser og svetting ved vedvarende bruk er to forskjellige ting. Jeg hadde tett issues med svetting, men ikke sikker på om det hadde med buprenorfin å gjøre. Derimot etter jeg startet på aduvanze bedret det seg betraktelig. Tror det har mye med det psykiske å gjøre.

Dessuten er jo opiater kjent for å tøyse litt med temperaturen i kroppen
Spis en Dulcolax så får du fart på sakene.