Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 478
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har i 3,5 uke tatt 15 mg - 30 mg oxynorm pr dag pga smerter i rygg. Fikk ikke legetime før på fredag og nå er jeg tom. Lite forståelse fra dama i resepsjonen på legekontoret..

Hvis jeg tar maksdose Paralgin forte (8 tbl) vil jeg da unngå abstinenser?
Du kan ekstrahere kodeinen fra de. Vipps så er maksdosen endra. Det er lett.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan gjør man det? ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gjør man det? ��
Vis hele sitatet...
Paracetamol er ikke vannløselig i kaldt vann, men det er kodein.

Knus pillene og putt i en flaske med kaldt vann, putt flasken i kjøleskapet og la det stå noen timer. Når du tar flasken ut av kjøleskapet er kodeinen utløst i vannet, men paraceten er fremdeles pulver, så putt vannet gjennom et kaffefilter eller en klut for filtrering og vipps du har kodein utløst i vann og paraceten er fjernet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gjør man det? ��
Vis hele sitatet...
Knus pillene, putt de et kaffefilter og hell på lunktent vann. Drikk det som kommer ut gjennom kaffefilteret. Paraceten blir igjen i filteret.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Knus pillene, putt de et kaffefilter og hell på lunktent vann. Drikk det som kommer ut gjennom kaffefilteret. Paraceten blir igjen i filteret.
Vis hele sitatet...
Paracet utløses i varmt vann. Og utløses nesten ikke i det hele tatt i kaldt vann.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Paracet utløses i varmt vann. Og utløses nesten ikke i det hele tatt i kaldt vann.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette stemmer, men når jeg har gjort det slik så har bare små mengder med paracet kommet gjennom filteret. Det ser man både på fargen til vannet som kommer gjennom og kjenner på smaken.

Fargen på vannet skal være gjennomsiktig. Visst det rødt eller rosaaktig så er det et tegn på at det er en del paracet i det. Jo kraftigere rødfarge jo mer paracet.

Dette er et triks jeg lærte av å lese her på forumet, så dette er ikke filtreringsmetode jeg har funnet på selv.
De færreste gidder å vente i flere timer.

Uansett hvilken filtreringsmetode man benytter vil uansett ha en viss risiko. Alt som skal til er at man gjør en ting feil, så risikerer man å få i seg en dødelig dose med paracet. Så filtrering er ikke noe jeg selv tørr å gjøre lenger. Og i utgangspunktet så anbefaler jeg det ikke.

Ser etter litt googling at din metode er mest populær, så trådstarter burde nok heller prioritere å gjøre det slik du beskriver det dersom man først skal prøve å ekstrahere kodeinet.
Sist endret av einsteindragon; 14. februar 2024 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Vet ikke om dette stemmer, men når jeg har gjort det slik så har bare små mengder med paracet kommet gjennom filteret. Det ser man både på fargen til vannet som kommer gjennom og kjenner på smaken.

Fargen på vannet skal være gjennomsiktig. Visst det rødt eller rosaaktig så er det et tegn på at det er en del paracet i det. Jo kraftigere rødfarge jo mer paracet.

Dette er et triks jeg lærte av å lese her på forumet, så dette er ikke filtreringsmetode jeg har funnet på selv.
De færreste gidder å vente i flere timer.

Uansett hvilken filtreringsmetode man benytter vil uansett ha en viss risiko. Alt som skal til er at man gjør en ting feil, så risikerer man å få i seg en dødelig dose med paracet. Så filtrering er ikke noe jeg selv tørr å gjøre lenger. Og i utgangspunktet så anbefaler jeg det ikke.

Ser etter litt googling at din metode er mest populær, så trådstarter burde nok heller prioritere å gjøre det slik du beskriver det dersom man først skal prøve å ekstrahere kodeinet.
Vis hele sitatet...
Fargen har ingenting å si om hvor mye Paracet det er i løsningen. Paralgin forte inneholder fargestoff.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Fargen har ingenting å si om hvor mye Paracet det er i løsningen. Paralgin forte inneholder fargestoff.
Vis hele sitatet...
Jo, fargen sier noe om hvor mye paracet det er i vannet. Kanskje paraceten binder seg til fargestoffet, ikke vet jeg. Men det kan man også kjenne på smaken.

Er nok sikkert andre der ute som benytter seg av samme metode som jeg har benyttet meg av og som kan bekrefte dette.
Eller så kan du selv benytte deg av samme metode en gang, da vil du fort finne ut at dette stemmer.
Sist endret av einsteindragon; 14. februar 2024 kl. 22:33.