Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1656
Jeg har inntatt et halvt gram med speed for sånn 6-7 timer siden isj, og amfetaminen er rar, jeg føler ingenting av den egt, bare mer våken, ingenting som speed jeg har tatt før.



Men kjeven min beveger seg ukontrollert frem og tilbake, jeg hakker tenner, og det skjer ukontrollert.

Jeg skraper tenner, ikke hakker. Jeg vetta faen, er irriterende har bitt meg i skinnene. Og tennene mine skrapes oppå hverandre.
Sist endret av UngOgDumN; 3. februar 2024 kl. 08:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ren amf kan oppleves slik for uerfarne. Mange foretrekker faktisk utblandet speed pga at det kicker bedre hvis det er bøffet ut med visse ting. Høres også ut som at du har tatt for mye btw.
Sist endret av FriFugl; 3. februar 2024 kl. 08:10.
Ja, har vært våken litt for lenge og. Men her er tingen, kjeven beveger seg, men det er jo jeg som styrer den, jeg gjør det selv uvisst.

Men noe som også er rart med denne speeden, den påvirket ikke pupillene.

Nå har det vært 10 timer siden sist dose. Og jeg er jo mer ruset nå en jeg var for 8 timer siden liksom.
Sist endret av UngOgDumN; 3. februar 2024 kl. 10:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Ja, har vært våken litt for lenge og. Men her er tingen, kjeven beveger seg, men det er jo jeg som styrer den, jeg gjør det selv uvisst.

Men noe som også er rart med denne speeden, den påvirket ikke pupillene.

Nå har det vært 10 timer siden sist dose. Og jeg er jo mer ruset nå en jeg var for 8 timer siden liksom.
Vis hele sitatet...
Fått i deg adhd medisiner?

Vet svert lite om faktisk amf. så vet ikke helt hvordan det er med lengde osv. Skjekk psychonautwiki.
Nå er det 22 timer siden sist dose. Har vært våken nærmere 2 døgn. Er ikke ruset, er totalt edru, bare langt i fra trøtt.
Etter en periode jeg drev med MDMA, slet jeg med ubevisst kjevebevegelser ganske lenge.
Synes ingenting av det du forteller tilsier at det er noe rart med speeden din.
Anonym bruker
"Villig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mesteparten av speeden i Norge er vel igrunn rar desverre.. Min opplevelse med speed er at etter en stund på så blir euforien forsvinnende liten. Prøvde det nylig igjen etter ett år, og nå var euforien tilbake (Dette var attentin). Sluttet å kjøpe gateamf da jeg kan telle på én hånd jeg har fått ordentlige varer.

Opplevde det samme som deg, våken og stram kjeve var det eneste jeg kjente. Brukte bare i ca 2 måneder før jeg kom til det punktet. I ettertid er jeg glad, gjorde det lett å slutte.
Ville forsøkt med noe bra magnesium. Ikke citrate, men noe som tas bedre opp i kroppen.
Ta det som et hint at kroppen ikke syns det er digg og deilig lenger da, du trenger søvn Jeg klikka helt på en speed som kom inn for 2-3 mnd siden. Ingen problem å gå våken i flere døgn, men plutselig smalt psyken, litt søvn så blir det bra igjen da.
Slenger inn spørmålet mitt på tråden jeg..

ØYNE SOM GÅR I KRYSS!!!!

Halla, litt nysgjerrig, jeg har Vært av peppern nå imange måneder, også har jeg begynt med nål igjen.
MEN! Jeg har opplevd en gang at det ene øyet mitt begynte og skjele engang heftig innoverfor noen år sia en gang på amf etter fem dager våken.. ikke vært borti dette siden..


Plutselig skjedde det ikveld, prøver og Google.
http://https://images.app.goo.gl/g4wou6M7PLcHGbMz5



Men finner ingen sammenheng med peppern, kommer det av søvnmangel? Kan ikke helt skjønne det heller for jeg har da vært våken i ukeavis før, nå er jeg bare på 26 timen ellerno
Som sagt bare opplevd det her en gang før og da var det ikke like intenst..

Hva skjer med crazy eyes liksom
Fuck Mr. Plod!
Sitat av ForNysgjerrig Vis innlegg
Slenger inn spørmålet mitt på tråden jeg..

ØYNE SOM GÅR I KRYSS!!!!

Halla, litt nysgjerrig, jeg har Vært av peppern nå imange måneder, også har jeg begynt med nål igjen.
MEN! Jeg har opplevd en gang at det ene øyet mitt begynte og skjele engang heftig innoverfor noen år sia en gang på amf etter fem dager våken.. ikke vært borti dette siden..


Plutselig skjedde det ikveld, prøver og Google.
http://https://images.app.goo.gl/g4wou6M7PLcHGbMz5



Men finner ingen sammenheng med peppern, kommer det av søvnmangel? Kan ikke helt skjønne det heller for jeg har da vært våken i ukeavis før, nå er jeg bare på 26 timen ellerno
Som sagt bare opplevd det her en gang før og da var det ikke like intenst..

Hva skjer med crazy eyes liksom
Vis hele sitatet...
Jeg får muscle twitches av å ikke sove, spise eller trene. Jeg får ca. 6 timer søvn daglig. På flere dager uten søvn så syntes jeg ikke sjeling er helt rart.

Har erfart folk som driter blod etter dager på amf.

Prøv å få kroppen i balanse også ser du om det hjelper.