Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 569
Anonym bruker
"Blå Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
har hatt litt erfaring med hasj tidligere røyket kansje i 6 måneder hver dag + litt av å på. Begynte for noen måneder siden å bare røyke litt i helgene for chill. Så etterhvert ble det til jeg røyket hver dag i 1 uke. Så begynte jeg å få generel angst og ubehag. Til å med når jeg røyket nå har jeg den samme følelsen. Har opplevd angst får men det var bare når jeg sluttet. I forrige går så ble jeg helt sinnsykt fjern og kjente på litt angst da. Kan det være grunnen en liten bad trip? Angsten varte bare i sånn en halvtime når jeg bæda. Kan det være skikkelig skade å være kronisk? Å slutte å røyke nå hadde vært bad timing akkurat nå siden jeg trenger det for å sove og jeg trenger sovn for å jobbe. Sorry for hvor kaos denne tråden ble
Fuck Mr. Plod!
Noia når man er kjempefjern er ikke noe nytt, thc er intense greier med lav toleranse.

Du er good.
Anonym bruker
"Blå Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg forklarte vist litt feil. Jeg har følt på mye angst og ubehag etter denne opplevelsen. Til å med når jeg er fjern. Har vært kjempefjern før den gangen og det gikk helt fint i ettertid
Nå har du jo i utgangspunktet kjørt en helgardering på tippekupongen din da. Ettersom at du sier at "det er dårlig timing å slutte nå fordi....".
Søvn kan oppnås både med og uten cannabis. Men, det er en overgangsperiode som kan være litt kjip rett etter man har sluttet. Og så går det over og man sover normalt igjen.

Går alltid an å røyke mindre og minimere risikoen for å angste pga røykinga. Selvom jeg primært vil si at du med fordel kan legge jointen på hylla.
Uansett, så er det jo helt og holdent opp til deg selv hva du tenker er en løsning å gå for.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye hasjbruk kan trigge angst "kronisk". Merker du at hasj gir deg angst når du røyker eller at du sliter med angst i dagene etterpå er det viktig å holde seg unna hasjen. Når det begynner å påvirke flere uker i ettertid eller måneder, da er det viktig å holde seg unna alle rusmidler for å prøve å stabilisere hjernen og ikke gi den mer kjemisk ubalanse.
Noen blir fort stabil og går fint å røyke hasj igjen etter en lang pause, mens andre får angsten tilbake igjen med en gang de røyker. Skulle det gjelde deg anbefaler jeg å slutte for godt. Mange blir aldri kvitt angsten når de ikke har tatt hensyn til at hjernen ber deg slutte.
Anonym bruker
"Blå Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, skal nok ta meg en skikkelig pause nå. Så får jeg håpe det går over