Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1119
Anonym bruker
"Takknemlig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt en mini dose amfetamin (0.2g isj), føler meg veldig engstelig, tung i pusten, veldig varm. Har også tatt 1 xanor, røykt litt hasj (hasjen smakte kjemekalier, og svidde veldig i lungene, og hadde en rar rus).


Så hva kan ha gjort at jeg føler meg slik?
Anonym bruker
"Takknemlig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tung i kroppen. Rusen minner ikke om amfetamin.
Anonym bruker
"Skeptisk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke hasj på speedrus funker ikke for meg iallfall. Det kan slå ut på mange måter.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Henna.

Men mest sannsynlig god gammeldags bæding. Kroppen din sier ifra.
Anonym bruker
"Fri Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3 muligheter. Amfetaminen er dårlig og du trenger mer. Amfetaminen er helt ubrukelig. Få ny vare. Eller du blir negativt påvirket av blandingen av hasj og amfetamin.

(skal ikke si det ikke finnes flere muligheter, men det er min erfaring).

Siste er ikke veldig god. Stopp med begge idag frem til du er edru fra den ene.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke bønne på amf er bortkastet.Alt på amf er waste egentlig.
Du er ganske speeda.

Svarer du deg selv utenfor internett også? Tror det kan være greit å stanse for litt søvn og mat ❤️

Forøvrig kan det du beskriver være tegn på skikkelig ren pepper.

Med tanke på at det plutselig vare flere av disse trådene omtrent simultant betyr vel at det er kommet noen rene partier.


Rull med måte ��
Fuck Mr. Plod!
Har du fått i deg mat, drikke og litt dagslys?

Veldig lett å glemme sine behov også sitte å legge skylda på dårlig rus når egentlig kroppen prøver å si at du trenger noe.

Kos deg!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke for å kuppe tråden, men håper noen her kanskje vet!!


ØYNE SOM GÅR I KRYSS!!!!

Halla, litt nysgjerrig, jeg har Vært av peppern nå imange måneder, også har jeg begynt med nål igjen.
MEN! Jeg har opplevd en gang at det ene øyet mitt begynte og skjele engang heftig innoverfor noen år sia en gang på amf etter fem dager våken.. ikke vært borti dette siden..


Plutselig skjedde det ikveld, prøver og Google.
http://https://images.app.goo.gl/g4wou6M7PLcHGbMz5



Men finner ingen sammenheng med peppern, kommer det av søvnmangel? Kan ikke helt skjønne det heller for jeg har da vært våken i ukeavis før, nå er jeg bare på 26 timen ellerno
Som sagt bare opplevd det her en gang før og da var det ikke like intenst..

Hva skjer med crazy eyes liksom!!