Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2278
Er det trygt? Eller vil jeg fortsatt virke ruset?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror du kommer til å ende opp med sparken, og du kommer til å være utro med kona di. Ta LSD for å motvirke egoistiske følelser.
Anonym bruker
"Høflig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med en halveringstid på 12t vil det tilsvare 0.38mg etter 36t. Dvs tydelig ruset selv om du ikke merker det.
Trådstarter
14 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med en halveringstid på 12t vil det tilsvare 0.38mg etter 36t. Dvs tydelig ruset selv om du ikke merker det.
Vis hele sitatet...
Takk for svaret Da skal jeg ta i bruk en egenmelding
Har du noe toleranse? Bare med bittelitt toleranse burde det være null problem. Men la vær om du kan, iallfall om du skal bak rattet.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Har du noe toleranse? Bare med bittelitt toleranse burde det være null problem. Men la vær om du kan, iallfall om du skal bak rattet.
Vis hele sitatet...
Åpenbart han ikke har noe som helst peiling på dette xD Kommer nok til å ende med at han spiser dem før jobb overbevist om at ingen merker noe
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min første runde med benzo, endte med at jeg spiste 50 blå (500mg diazepam), og våkna på kontorgulvet av sjefen som sparka meg i sida.

Fikk beholde jobben, utrolig nok, selv om jeg snakket i slow motion i et par uker etterpå.
Sitat av Stianiver Vis innlegg
Åpenbart han ikke har noe som helst peiling på dette xD Kommer nok til å ende med at han spiser dem før jobb overbevist om at ingen merker noe
Vis hele sitatet...
Derfor jeg lurer på toleranse, jeg brukte ca 1 riv om dagen på jobb en periode uten at noen merka noe. 3mg xanax burde ikke være enkelt å se etter 36t om man har bittelitt toleranse. Riv har endel lengre halveringstid en alprazolam såvidt jeg vet.
Anonym bruker
"Høflig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med litt respekt for seg selv og arbeidsgiver drar man ikke på jobb påvirket av alprazolam, bruk egenmelding med sunn fornuft du.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror det går helt fint. Vanlig startdose mot angst er 0,5-1,5mg døgn.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For lite informasjon angående toleranse til og svare på dette spørsmålet. Har du nulltoleranse hvorfor ikke bare ta 1 og kos deg?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Har du noe toleranse? Bare med bittelitt toleranse burde det være null problem. Men la vær om du kan, iallfall om du skal bak rattet.
Vis hele sitatet...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Derfor jeg lurer på toleranse, jeg brukte ca 1 riv om dagen på jobb en periode uten at noen merka noe. 3mg xanax burde ikke være enkelt å se etter 36t om man har bittelitt toleranse. Riv har endel lengre halveringstid en alprazolam såvidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Får jeg spørre, hva jobber du med? Har du vært med dem folka lenge? Bare for folk ikke sier noe så betyr det ikke at dem ikke merker det. Uansett så er poenget mitt at om du spiser du 3mg alprazolam (xanax) som nybegynner vil du mest sannsynlig ende opp med og spise mer. Helt enig med deg at det ikke vil merkes etter 36 timer da halveringstiden på alprazolam er 6-12 timer. Virketid er halveringstid x 1.5 på dem fleste legemidler. Rivotril har forøvrig veldig lang halveringstid opp mot 50 timer.
Anonym bruker
"Sikker Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det burde ikke være noe problem. 3 mg er ikke så mye og det går ut av kroppen lenge før 36 timer.
Skulle du føle deg litt fjern på jobb så er det bare å skylde på dårlig søvn eller at du hygga deg med noen øl dagen før.

Jeg tar 2 mg xanax hvis jeg ikke får sove en skjelden gang, da er det gjerne 7 timer før jeg skal på jobb.
Sitat av Stianiver Vis innlegg
Får jeg spørre, hva jobber du med? Har du vært med dem folka lenge? Bare for folk ikke sier noe så betyr det ikke at dem ikke merker det. Uansett så er poenget mitt at om du spiser du 3mg alprazolam (xanax) som nybegynner vil du mest sannsynlig ende opp med og spise mer. Helt enig med deg at det ikke vil merkes etter 36 timer da halveringstiden på alprazolam er 6-12 timer. Virketid er halveringstid x 1.5 på dem fleste legemidler. Rivotril har forøvrig veldig lang halveringstid opp mot 50 timer.
Vis hele sitatet...
Da jobba jeg som mekaniker på den tida, om jeg hadde framstått rusa hadde det vært rett ut da vi kjørte kundebiler og av og til satt kunder på. Hvor har du det fra at virketid er halveringstid x 1.5? Vival har også halveringstid som er ganske lang (20-50t) tror jeg, men den er ikke så effektiv så lenge.