Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1330
LOL! Utrolig arti screensaver... Har du en sart humoristisk sans så ligg unna da Kall det et smil i dagen: .: jg er blond.scr :.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Altså, det er vel et sånt msn virus tenker jeg.
Dette blir for lamt.
*host+Bhost*

Om dette er et virus søker jeg null-toleransen jeg har sett tidligere..
Trådstarter
Kan ikke kalle det virus, men ganske lamt jau som pivpiv eller noe - bare enda meir irr...Tenkte jeg skulle dele
Hvis det faktisk stemmer at fyren poster et virus på forumet, selv om det er ment som en "spøk" bør proVista^ sparkes herfra og til hælvete.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Det virker slik at når man åpner det, sier man: Jeg er blond til alle kontaktene som er pålogget msn.
Trådstarter
Jada, var det et virus så får vel nso banne meg... En spøk anyway
Helvete, så at det var error, så jeg prøvde 3 ganger! Morra di, proVista^! Håper du brenner!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Å herregud, jeg er så dritt lei avalt som er harmløst som blir klassifisert som virus, og fanget opp av virusprogrammer. Folk får jo panikk viss de laster ned et irc script med en nuker og pingere. Jeg er så dritt lei! Argh! *tilte*