Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 707
Hei, nettop entra Black temple guilda mi nå, og jeg har hørt at det skal være mulig å solofarme noe av trashet her inne! Tenkte bare jeg kunne spørre på forumet her da for ja, kansje noen av dere vet noe om hvilke mobs dette er. Hadde vært greit med linker etc. Helst fra noen som vet hva de snakker om, siden gamle spots som finnes på youtube etc har blit patchet, o.l.

Prøvde å søke på forumet, men fant ikke noe relevant til hva jeg leter etter
Hvilken class er du? Uansett så er mesteparten av trashet nerfet, eller drops tatt vekk fra det du kan solofarme. MEN, med affliction lock og hunter + hvilken en andre classer som vil være med kan du ta Teron Gorefiend trash. Det innebærer at du har drept de tre første bossene (Naj'entus, Supremus og Akama)

Det du gjør da er å gå i trappen til teron trash, venter til pat ikke er der og puller :P Det er to typer mobs der. Det er to "store" som ikke kan bli kontrollert og to små som kan bli kontrollert. Hunter må bruke Aspect for å pulle, mens lock bruker CoEx på de som kan bli CC. Hunter kite path er jeg ikke helt sikker på, men du kan sikkert springe rundt og rundt der nede. Jeg anbefaler at hunter tar tre mens warlock dreper en.

Dette kan ta en god stund, men blir betraktelig lettere med en ekstra affliction lock. Uansett, når du vil resette så springer du ned mot supremus courtyard, over og ned i røret du kommer fra når du skal ta Naj'entus og hopper oppå der. Anbefaler at du finner plassen før dere skal begynne :P

Hunter kan ta FD.
Sist endret av yeey?; 13. februar 2008 kl. 09:48. Grunn: skriveleifer
du har prøvd å søke på forumet, men har du prøvd å søke på youtube?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke sikker på om det går ann å solo-farme BT trash, men jeg vet det er mulig med Paladin (Holy) og Warlock (Affliction) på noen mobs etter at de 3 første bossene er drept. Evt ha med en Priest eller 2nd Paladin og Run & Ress + SS innover.

Har sett det på warcraftmovies.com, prøv å søke på ''farming black temple'' eller no