Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1381
Har en PS3 Super Slim jeg kjøpte for litt over to år siden. Den virka helt fint frem til for to dager siden, da den plutselig ikke vil vise annet enn en svart skjerm når jeg kobler den til skjermen min.

Jeg har prøvd å bytte kabel, hdmiport på skjermen og å koble den til en annen TV. Sistnevnte er det eneste som har hjulpet. At det er skjermen det er noe galt med kan jeg ikke tenke meg, da jeg har koblet til PCen min med både HDMI og VGA.

Har også lest at man kan gjøre en video reset, eller noe lignende ved å holde inne powerknappen helt til man har hørt den pipe 3 ganger, noe som ikke har gjort noen forkjell.

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Garantien er gått ut, men jeg har forsikring i et år til. Vil bare helst unngå å måtte sende den inn til rep. hvis det er mulig!
Den skal pipe 2 ganger, ikke 3?
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Den skal pipe 2 ganger, ikke 3?
Vis hele sitatet...
Takk!

Leste på et annet forum hvor de sa den skulle pipe 3 ganger.. Hos meg kom det tredje pipet da den skrudde seg av! Syntes det var litt merkelig.. At jeg ikke tenkte meg frem til det selv er ganske flaut, haha!