Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1654
Jeg ble for kort tid siden 18 år og tok også lappen da. I det siste har jeg sett etter jobb og kanskje tenkt på en jobb hvor jeg kan kjøre bil. Det jeg har tenkt på i farta er pizzabud for Peppes/Dolly, men hos begge må man ha hatt lappen i minst 2 år. Derfor lurte jeg på om noen vet om andre deltidsjobber hvor man bruker bil, og man må ikke ha hatt lappen i en viss periode fra før?
Jeg vet ikke om noe, men grunnen til at man må ha lappen i 2år er vel fordi da går prøvetiden ut?
Du kan jo f.eks. ta en telefon til lokale transport firmaer og høre hvilke krav de stiller til sine sjåfører. Mulig det er noen som lar deg ta ekstrajobbene i begynnelsen (Kveld/helg) for så og gå videre til flere jobber etter hvert.

Eller du kan kjøpe deg en grei varebil, registrere seg som selvstendig næringsdrivende og ordne deg kontakt med noen av disse transportfirmaene som gir deg noen jobber.

Uansett. Lykke til og gratulerer med lappen ::
Det er noen firmaer som regel har 20 og oppover i forsikringen, noe som gjør at egenandelen blir skyhøy hvis du havner i en ulykke.
Men det er lov å prøve, men det er en dritt jobb..
Kan jo begynne på Dolly/Peppes nå, så står du bak kassen, lager pizza osv frem til du kan kjøra?
Regner med sjefen vil godta at du tar noen ekstra kjørevakter når det trengs også, kan ikke tro det er så strengt.
På den lokale pizza sjappa her jeg bor kjenner jeg mange som er 18år og kjører pizza bud.
Vet ikke med Peppes og Dolly, men har kompiser som leverer pizza for Pizzabakeren, som er 18 og kun har hatt lappen noen måneder.
Posten/Bring Logistics er en plass å søke.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Bakehuset, de har.
Jobber i Peppes, og det er mange som er ansatt som sjåfører som er under 20...
Søskenbarnet mitt kjørte ut pizza da han var 18.
usikker hvor..
Sist endret av Legacy; 30. november 2012 kl. 22:16.