Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 709
Har kjøpt disse:
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316853

Dynavoice m65


Det jeg så bak på høyttalerne var at de hadde 4 utganger pr høyttaler, 2 svart og 2 rød..


Skal alle 4 kobles til eller er dette bare noe spesialgreier, og at det holder med to??
Dumt spørsmål, men jeg spør.
Er det ikke bare og prøve?
Det at du har to innganger (ikke utganger) betyr bare at du kan kjøre dobbel effekt på høytalerne dine. Fra standard av så skal det være med to klips som forbinder disse to inngangene, rød-rød og svart-svart. Da trenger du bare å sette ledningen i en av disse. Fjerner du disse to klipsene kan fra forsterkeren din sette inn to ledninger til slik at effekten blir doblet. Som regel er det slik at de nederste rød-svart inngangen er til 6.5"-høytalerene og den øverste rød-svart inngangen er til resten av elementene.

Det holder som regel med bare ett par inngang, men det er smak og behag, selv kjører jeg to par per høytaler for å få litt ekstra ut av de.

NB! Hvis du fortsatt har klipsen mellom inngangene, ikke sett ledninger i begge parene, kun den ene! Ellers går det dårlig med høytalerne dine!