Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 993
Hei!
Jeg bruker Chess Knockout nå, som er rimelig billig, men likevel er regningene mine mellom 500 og 700 kroner. Mye fordi jeg ringer kjæresten min ekstremt mye, og det blir dyrt i lengden.

Ownersboy har noe som heter "basic" abonement, som jeg ringer gratis til andre med samme greia.

https://www.ownersbuy.no/article.php/8.html

Jeg ser at du må melde deg inn eller noe, 150 kroner koster det. Men er det ikke verdt det? Håper noen kunne sett over detta, og sagt om det er noe, tenkte liksom at hvis jeg får alle samtalene mine til kjæresten gratis så kan jeg spare mye penger..

Gidder ikke skifte om noen har dårlige erfaringer med de.

Edit:
Tok denne mobilkalkulatoren, virker som jeg har endel og spare hvis jeg får dama til å bruke det samme abonomentet??
https://www.ownersbuy.no/lib/mobilkalkulator.php
Sist endret av EagleNest; 12. mars 2006 kl. 17:52.
Har en i klassen min som har ownersbuy og han er ganske fornøyd med det! 150kr for og melde seg inn er egentlig ingenting hvis dama di har det samme og. Til slutt sparer du mange tusen lapper
EagleNest's Avatar
Trådstarter
ja håper det.. tenkte vi skulle skaffe oss å teste vertfal!
Det kommer jo litt ann på hva slags ringepriser ownersbuy operer med når den du ringer ikke har ownersbuy abonnement.. Det er som regel få som har denne typen abonnement fordi folk er skepsis til det..Derfor overlever også disse telefonselskapene.. det er sånn de tjener penger.. litt juks og fanteri overalt

Personlig bruker jeg også Chess-knockout og er storfornøyd med abonnementet.. Mitt forslag er at du beholder chess abonnemanget..

Sjekk også ut www.telepriser.no
Dette har jo egentlig ikke noe med saken og gjøre men SKYPE er jo en fint ting hvis du vil snakke med kjæresten..men da må jo du og hu sitte forran pcen da men..
EagleNest's Avatar
Trådstarter
Har brukt chess, men jeg har regnet på det, og 80% av telefonene mine det siste året går jo til kjæresten. Derfor tror jeg at jeg er tjent med å bytte, regnet forskjell i telefonpriser til de resterende 20% og gikk fremdeles i overskudd

Ja, frgz, har brukt Skype nå en periode, men kjæresten min har ekstremt dårlig internett, derfor tyr vi ofte til telefon isteden. Skype er kjempefint, men som du sier, da må vi sitte forran pcn. noe som vi ikke alltid gjør samtidig..

Tenker jeg bytter, er jo gratis innmelding og nummerflytting, er jeg missfornøyd bytter jeg bare tilbake igjen, er ikke verre enn det..

Men vennene til kjæresten min har prøvd det ut, og de sier det er dritbra abonnement. Jeg prøver det. takk for svar
Hva med å ha NetCom Trådløs familie? Du kan jo nesten regne kjæresten som familie...
Hva med å kutte ned på ringinga? Da blir det veldig mye billigere

Har Tele2 Champion, du skal lete lenge etter et bedre abonnement. Det er fast pris per minutt, som er ganske lav, 54 eller noe.

Så har man jo Skype da, som man kan ty til. Forutsatt at hu gidder å sitte foran pcen når du skal snakke med henne.
sjekk ut www.ucan2.as , et netcom-tilbud med businesstalk priser med 20% fradrag på regningen. I tillegg vil du ringe gratis til alle med samme abb, noe jeg nok har spart et par tusenlapper på etter jeg og min meget bedre halvdel skiftet til dette abonnementet. 125 i måneden, men velger du å ikke kjøpe ny telefon så får du 100 kr i fradrag i måneden i stedet..

knalltilbud spør du meg