Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 428
Kom over 2 pakker med 112 stk 75mg lyrica og 56 stk 25mg lyrica som noen i familien skulle kaste. Så raskt verdi i dei!

Jeg har brukt oxyocontin før å føler en dose på 50mg er heilt greit.
Benzo er av og på, nå har jeg en heilt ok toleranse.

Har aldri brukt lyrica på noen av medikamentene jeg nevnte. Hvor mye lyrica skal jeg bruke for å øke efften av medikamentene?

Noen erfarne som kan hjelpe?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
person liv ødelegger de rusen for meg. blir døsig men ikke fjern og sovner og våkner. ikke rus trøtt. men sånn trøtt på ordentlig også våkner mann. minner meg om når man var trøtt som liten og ikke ville legge seg å kjempet seg for å være våken. ,en hey mange liker de. 100 kg burde være en grei dose, men kan sikkert prøve 50 kg først. hva med å prøve de aleine først.

kan hende du får bra funk med kun de. før tok jeg de aleine på resept og syntes det var digg. ble ikke rusa, kr ,ista angst osv.

ikke injisere dem. har gjort det å glemte en løsning i en sprøyte i 1 uke. løsningen hadde b,litt som fugeskumm og stemplet presset ut av sprøyte og hadde blitt gult og så akkurat ut som fugeskumm så selv om de løser seg opp hadde jeg ikke injisert dem igjen.

vet ikke hvordan det er med OD risiko men regner med at ting som forsterker rusen øker OD være så ta det rolig og heller for lite enn for mye...
Sitat av nybruker2019 Vis innlegg
Kom over 2 pakker med 112 stk 75mg lyrica og 56 stk 25mg lyrica som noen i familien skulle kaste. Så raskt verdi i dei!

Jeg har brukt oxyocontin før å føler en dose på 50mg er heilt greit.
Benzo er av og på, nå har jeg en heilt ok toleranse.

Har aldri brukt lyrica på noen av medikamentene jeg nevnte. Hvor mye lyrica skal jeg bruke for å øke efften av medikamentene?

Noen erfarne som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
Hei. 50 mg Oxycontin er veldig mye å innta når man ikke har toleranse for substansen. I kombinasjon med Lyrica skal man være forsiktig. Overdose kan fort skje. Start mye lavere med Oxycontin, fks. 10-20mg.
Bedre å ta litt for lite enn alt for mye. ��
Sist endret av Klometiazol; 13. mai 2019 kl. 23:10.