Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1321
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Hva mener dere om å droppe 60-70 mics? Føler ikke for å sette av en hel dag til trip så en for recovery første gangen, har rett og slett ikke mulighet til det. Hvor lenge varer det, og kan det være lurt å blande det med marijuana?

Legger ut bilde etterhvert, men er snakk om brun 135ug blotter fra Drammen/Oslo området. Har noen testet den?
60-70ug ville ikke fått deg til å skam-hallusinere, men du vil merke et finere aspekt på farger og mønstre.
bli kjent med lsd alene før du kan vurdere å blande det med no..
ang dosa, så vet du ikke hvor mye som er på en blotter, sett av nok tid uansett, og selv 60-70 kan få enkelte til å trippe hardt.

anbefaler også testkit for lysergamider, da det ofte kommer nasty RC's på lapper.
vil tro selv RC lapper i dag er for det meste lsd el derivater av det og bør være safe, men bedre å teste med kit først, billig r d også.
Hasj vil forsterke rusen. Røyk litt av gangen så du rekker og skjenne hvordan du reagerer. Det er en lav dose så kanskje 4+ timer. Ikke forvent mye av denne dosen, du vil nokk merke det i hode å litt i synsfelt, men ingen fullverdig trip.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Droppa 50ug første gangen (trodde egt det var 105ug men fant ut i etterkant at vendor ikke var helt ærlig) og det var mer enn nok for meg. Tror jeg er veldig sensitiv til psykadeliske stoffer, fine farger, mønstre, og alle ansikter morpha noe jævlig Droppa 8 på kvelden så planene mine om å såve et par timer utpå natta gikk i vasken, trippen holdt meg våken i 8-10 timer. Kunne aldri ha gått ut i offentlighet og oppført meg normalt tbh. Tror jeg ville vurdert blanding med cannabis når du peaker, om det er første gangen din ville jeg bare chille hjemme med musikk og film. Tror ikke du vil føle at du trenger cannabis når du peaker, det blir nok en ny sterk opplevelse i seg selv.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er så individuelt. LSD er min absolutt favorittrusmiddel. Har sluttet hundre prosent med all rusmidler og angrer ikke. Men tanken på å ikke kunne trippe på syre igjen er litt trist.. Kanskje en dag!

For meg er 60-70ug totalt bortkastet. Trenger gjerne minst 150 før det røsker litt i systemet. Det kan være litt kjedelig med en halvveis trip, da man gjerne ønsker seg mer. Det er heller ikke noe særlig effektivt å redosere LSD.

Du kan eventuelt kjøre på med 60-70 for så å spe på med BITTELITT cannabis for en liten booster. Av egen erfaring kjennes 200ug med cannabis på peak gjerne ut som dobbelt så mye.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Heisann
Har nå kjøpt blotteren, og vurderer å ta hele. «Kræsjer» lsd med dp/dr? Har det ikke konstant men blir utløst av lite søvn og mat
Du skal absolutt ikke se bort ifra at dp/dr forverres av å trippe, uansett hva det skulle være på.
Jeg fikk tilbake min DP etter en veldig vanskelig tur etter å ha gått 4år uten symptomer (Heldigvis opplevde jeg ikke DR igjen). Vanskelig å si om dette utløses eller ei, jeg har turet flere ganger på både sopp og LSD uten at noen av symptomene har vist seg under og/eller etter turen. Kommer muligens litt an på hva man opplever? =)