Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 606
har ett problem, hver gang jeg starter maskina mi og går inn i windows kommer det en "windows disable" prosess i oppgavebehandlinga mi, den sluker 50% av cpu og stopper ikke før jeg fjerner den selv. Har prøvd med virus søk på maskina uten hell og har reinstallert XP og formatert disken den var på uten at dette fjernet seg....

windows disable er vel bare et annet ord for at den prøver og lukke en prosess som står og jobber og jobber til jeg skrur av manuelt..

hvordan kan jeg lokalisere denne djevelen? står jo så lite info føler jeg, bare windows disable og at den drar 50% cpu..
Ikke no ide om hva den prøver å disable (pleier å stå i vinduet)?
Du har vel ikke prøvd å installert med en annen xp cd?
fase:hadde home edition før, nå la jeg inn ny xp cd med corp edition.
empty other: nei, så godt som jeg vet står det intet om hvilken prosess den vil disable, hadde jeg visst det ville jeg ikke spurt. underlig dette siden jeg ikke ser noe oppstarts program som trøbler heller..

det må vel være noe som tilhører en av de andre diskene og ikke OSèt? siden de diskene jeg kjørte OS på før har jeg solgt.
Åpne 'Kjør' (eller 'Run' hvis du har engelsk windewz) og skriv msconfig
Sjekk fra hvilken plass på harddisken din den prosessen blir startet og post det her, fant flere forskjellige ting den prosessen kan være og trenger litt mere spesifik info