Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 779
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg er for tiden under utredning av Ad/hd. I forbindelse med oppstart av medisiner, må jeg avgi urinprøve til legen min. Har røykt hasj sporadisk noen år, ca 1 joint i helga max. Nå har jeg vært clean i 6 uker, tror dere det vil kunne spores thc i urinen da? Har også sniffet cola/ amfetamin, 3 uker siden, vil det gi utslag?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, og nei. Dette er ute av kroppen din for lengst, ingenting å bekymre seg for!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok! Takk for raskt svar, da slipper jeg å være så nervøs! Gleder meg til å begynne på medisiner og en joint på lørdagskvelden igjenn ��
Er faktisk i akkurat samme situasjon selv, og tok urinprøve i morges. Den var negativ!

.... jeg røykte natt til søndag.

Tror du er safe!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Såpass ja! Hadde aldri hatt nerver til å røyke så tett opptil! Har vært på nippen til å utsette timen, men er ivrig med å komme igang med medisiner.
Mannen min ler av meg og mener jeg er hysterisk overnervøs:-D
Var dumt, på fylla. Ble passe overrasket i morges.
Samme situasjon her, men jeg røyket hver dag i nesten 10år.
Det tok tre måneder før jeg fikk negative prøver og selv etter det så dukket det opp to positive prøver enda senere uten at jeg hadde inntatt noe på over et halvt år..

Mitt tilfelle er ekstremt så jeg vil si du mest sannsynlig er safe.
Jeg har akkurat begynt på Ritalin for adhd. Jeg røyket cannabis mot adhd før men måtte gi meg fordi fikk så mye problemer med politiet..

De var fullt klar over dette og de har tatt stikkprøver av meg 2 ganger på 1 mnd. For å sjekke om jeg røyker selvom jeg har fått medisin. Så pass på dette når du får medisinen din.