Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7382
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilket rusmiddel tror dere dette er?

Fem innlagt på sykehus etter russetreff: – Skriker av smerte

https://www.vg.no/i/KnergM
Alkohol.
Var der i 2011 og allerede da så kunne man ikke fyre en bønne før det var 3-4 politipatruljer rundt deg med hund.

– Det er rykter om at det er nytt dop på vei. Det er en blanding av forskjellige stoffer. Kanskje det har kommet til Norge. Men vi har ikke fakta på bordet ennå, sier Jacobsen.
Vis hele sitatet...
jokes on them ehehe
Sist endret av Superspurv; 23. april 2023 kl. 12:13.
Om de er blitt innlagt på sykehus så bør vel en blodprøve kunne gi svar på hvilket eller hvilke rusmidler de har inntatt.
Kan jo være de har fått noe laca greier fra en som missliker russ eller noe slikt, men noe nytt dop tviler jeg sterkt på at det er.
Blir vel ikke et populært dop om du ender opp på sykehus heller. Er vell russ som er russ, er noen vært år.
Jeg tenkte på GHB med en gang, men kan være et syntetisk stoff som er nytt.

De har ikke akkurat fått svar fra blodprøvene før i mårra står det,men de kommer uansett ikke til å skrive konkret hva det er siden de ikke kommenterte hva feks de tvilling jentene som døde av overdose.
Syntes det er litt smålig gjort av VG å skrive at det muligens er et nytt dop på vei inn i Norge. Har ikke fått tilbake blodprøvene enda liksom. Kan ikke si meg enig med overlegen at hallusinasjoner og skrike av smerte er ukjente bivirkninger av x antall psykedeliske stoffer. My guess er feil dop på feil sted til feil anledning, men vi får se hva dem skriver videre.
Sist endret av Emilher1; 23. april 2023 kl. 16:16.
Er det bare meg eller ser russen nå om dagen skikkelig unge ut?

Altså, mulig bare jeg var kid eller noe men synes de så mer voksne ut i tidlig 2000.

Nå ser de ut som barn uansett på en måte.. og jeg er ikke såå mye eldre enn russen heller.

Rart det der..
Hvis overlegen mener at han aldri har sett det sykdomsbilde de forklarer har tydeligvis jeg sett mer enn en overlege. Kult.
– Det er rykter om at det er nytt dop på vei. Det er en blanding av forskjellige stoffer. Kanskje det har kommet til Norge. Men vi har ikke fakta på bordet ennå, sier Jacobsen
Lættis at en overlege ved Giftinformasjonen kommer med en kommentar som får han til å høres så tilbakestående ut. Høres ut som noe NNPF/politiet kunne lirket av seg.

Skal være forsiktig med å gjette hva dette kan være, i utgangspunktet så burde jo de som har tatt det kunne gi ett godt svar, men vi får vente på blodprøvene.
Det er særlig den delen der de sier at de brøler av smerte som gjør dette litt spennende, det er jo ikke en normal reaksjon hos flere personer på en gang.
Det er så mye uvettig rusbruk blant folk at det kan være alt fra en kombinasjon av store mengder alkohol og ecstasy, kombinert med at noen bruker SSRI, til noen som har bestilt ett tilfeldig RC(hvor dosene måles i mikro/milligram) og bestemmer seg for at det er en god ide å prøve dette på fest for første gang og ender opp med å snorte i seg en linje som tilsvarer 10-100 doser, men det kan også være noe så «uskyldig» som å bli tatt på senga av edibles og alkohol.

Det er sannelig ikke godt å si hva det kan være altså, men jeg tror det koker ned til uvettig bruk fremfor at ett enkelt stoff skal ha gitt alle disse symptomene hos flere forskjellige personer. The dose makes the poison som de sier. Håper det er snakk om ett obskurt RC slik at vi ikke får mer bensin på bålet mot tradisjonelle rusmidler som folk flest klarer å bruke på en fornuftig måte.

GHB som noen nevner er ett godt forslag med tanke på smertene. Har sett mye stygt når det kommer til dette, folk som selger en uferdig, og livsfarlig blanding av GBL, GHB og kaustikksoda, men det forklarer ikke helt at folka har hallusinasjoner, så jeg tror det er snakk om noe annet.
Sist endret av DrDeath; 23. april 2023 kl. 16:39.
Jeg tror absolutt ikke at det er dette, men det fikk meg umiddelbart til å tenke på denne klassikeren av en rapport:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=88195
Sitat av throw283away Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Altså, det skal litt mer en 5 tilfeller før der kan regnes som massehysteri.

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Er det bare meg eller ser russen nå om dagen skikkelig unge ut?

Altså, mulig bare jeg var kid eller noe men synes de så mer voksne ut i tidlig 2000.

Nå ser de ut som barn uansett på en måte.. og jeg er ikke såå mye eldre enn russen heller.

Rart det der..
Vis hele sitatet...
Det er tegn på at du begynner å bli eldre, velkommen, dette er noe alle går igjennom.
Sist endret av Expialidocious; 23. april 2023 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor sletter admin svar av folk som svarer på spørsmålet i tråden «hva tror dere dette er?»
Sitat av Askar Vis innlegg
Hvorfor sletter admin svar av folk som svarer på spørsmålet i tråden «hva tror dere dette er?»
Vis hele sitatet...
Finner ingen slik tråd, ikke du som roter litt da?

Står klart i reglene at man kan klage, men da bruker man denne lenken nederst på siden
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Finner ingen slik tråd, ikke du som roter litt da?

Står klart i reglene at man kan klage, men da bruker man denne lenken nederst på siden
Vis hele sitatet...
Mente «hvilket rusmiddel tror dere dette er», altså tråden heter ikke det men han spør om det i tråden. 2 av svarene mine som har blitt sletta haha
Sist endret av Askar; 23. april 2023 kl. 17:24.
Sitat av Askar Vis innlegg
Mente «hvilket rusmiddel tror dere dette er», altså tråden heter ikke det men han spør om det i tråden. 2 av svarene mine som har blitt sletta haha
Vis hele sitatet...
Mnei, du har vel skrevet noe som er i mot reglene da?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Mnei, du har vel skrevet noe som er i mot reglene da?
Vis hele sitatet...
Skrev det jeg trodde det kanskje kunne være, men whatever
Tror dere de kommer ut med hva det er disse folka har fått i seg? Høres ikke godt ut...
Sitat av Askar Vis innlegg
Hvorfor sletter admin svar av folk som svarer på spørsmålet i tråden «hva tror dere dette er?»
Vis hele sitatet...
Nettopp det lurer jeg på også.
Sitat av Revklo Vis innlegg
Tror dere de kommer ut med hva det er disse folka har fått i seg? Høres ikke godt ut...
Vis hele sitatet...
Bare hvis det er et nytt dop. Dersom det "bare var alkohol" så tviler jeg på de skriver om noe mer av dette...

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nettopp det lurer jeg på også.
Vis hele sitatet...
Fordi han brøt reglene
Sist endret av Superspurv; 23. april 2023 kl. 17:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Askar Vis innlegg
Hvorfor sletter admin svar av folk som svarer på spørsmålet i tråden «hva tror dere dette er?»
Vis hele sitatet...
Jeg har slettet unna fordi det har vært offtopic diskutering og som vanlig en haug med morsomme kommentarer som bare fungerer som støy.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nettopp det lurer jeg på også.
Vis hele sitatet...
Akkurat i ditt tilfelle var det en overbærende moralisme presentert på en måte som i tilegg fremstår som modwhine uten at det er noe som helst slags grunnlag for netopp det.
Sist endret av NoillStress; 23. april 2023 kl. 18:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av NoillStress Vis innlegg
..og som vanlig en haug med morsomme kommentarer som bare fungerer som støy.
Vis hele sitatet...
Betyr det at de er helt sikre på at dette skyldes et rusmiddel og at andre mulig årsaker som f.eks matforgiftning, slik
jeg foreslo, er utelukket?
En ting som er bekymringsverdig er disse nitazen stoffene. Det døde to personer, en 19 åring i Oslo og en i Trondheim av heroin som inneholdt protonitazen. Nitazen stoffene er mye sterkere enn heroin og er et økende problem i Europa og det har altså vært bekreftet her og, men ikke etter de to dødsfallene. Det var visstnok 5 overdoser innafor en radius på 200m i Oslo på samme dag etter hva jeg husker. Det var i fjor mener jeg.

Dette er rett fra RusInfo og er ikke tullball. Om det er et sånt stoff som er greia her er uvisst fortsatt?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Er det bare meg eller ser russen nå om dagen skikkelig unge ut?

Altså, mulig bare jeg var kid eller noe men synes de så mer voksne ut i tidlig 2000.

Nå ser de ut som barn uansett på en måte.. og jeg er ikke såå mye eldre enn russen heller.

Rart det der..
Vis hele sitatet...
Fallende testosteron nivåer.
Kan det være "rosa kokain" A.K.A "tucibi"? https://youtu.be/VOjAlLoXOhQ

Er visst veldig populært i Colombia og jeg kan bekrefte at det har spredd seg til Europa, fikk tilbud om det når jeg bodde i Nederland.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Kan det være "rosa kokain" A.K.A "tucibi"? https://youtu.be/VOjAlLoXOhQ

Er visst veldig populært i Colombia og jeg kan bekrefte at det har spredd seg til Europa, fikk tilbud om det når jeg bodde i Nederland.
Vis hele sitatet...
Dette har vært utbredt og populært i Norge i mange år, uten den «fancy» innpakningen.
Er ganske sikker på at det var en nordmann som produserte det selv back in the day, 2cb’en hans var såpass populær at han solgte det til kunder rundtomkring i hele verden (via DNM), men så forsvant han bare. Etter det så har jeg ikke sett noe til dette fantastiske stoffet.

Effekten blir ofte blir beskrevet som en hybrid av MDMA og LSD/sopp.
Shulgin sa vell også at 2cb var en av de beste stoffene han lagde.

«Tuci/pink cocaine»(tragisk navn) begynte vell som 2cb som var utblandet slik at det ble lettere å sniffe(det svei som om det var rein saltsyre vanligvis), men utviklet seg til å ikke inneholde noe 2cb i det hele tatt.

Er veldig sikker på at denne episoden med disse 5 russene ikke har noe som helst å gjøre med Shulgin’s love child.
Har prøvd ekte 2cb og har gode erfaringer med det, som du sier så inneholder ikke den dritten jeg snakker om noe 2cb i det hele tatt.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av NodSquad Vis innlegg
En ting som er bekymringsverdig er disse nitazen stoffene. Det døde to personer, en 19 åring i Oslo og en i Trondheim av heroin som inneholdt protonitazen. Nitazen stoffene er mye sterkere enn heroin og er et økende problem i Europa og det har altså vært bekreftet her og, men ikke etter de to dødsfallene. Det var visstnok 5 overdoser innafor en radius på 200m i Oslo på samme dag etter hva jeg husker. Det var i fjor mener jeg.

Dette er rett fra RusInfo og er ikke tullball. Om det er et sånt stoff som er greia her er uvisst fortsatt?
Vis hele sitatet...
Protonitazen er som Fentanyl, tviler sterkt på at det er det som har skjedd her. Med nitazen er du enten opiatstein eller død.

Rart at alle 5 har sterke smerter? Jeg spekulerer i om det kan være psykedelika med fokus på smerter som har smittet over på hverandre, men tviler sterkt på dette også. Hva enn det er hørtes det ikke særlig moro ut, blir nok en stund til denne gjengen ruser seg på annet enn alkohol igjen.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Jeg tror absolutt ikke at det er dette, men det fikk meg umiddelbart til å tenke på denne klassikeren av en rapport:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=88195
Vis hele sitatet...
Heh, det var faktisk min første tanke også. Men tviler på at det blir delt ut datura på russetreff Merker jeg er nysgjerrig på hva som faktisk har skjedd her.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Visstnok noe fentanyl lignende. Skummelt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Visstnok noe fentanyl lignende. Skummelt.
Vis hele sitatet...
Fentanyl som gjør deg til delirisk og at du begynner skrike av smerte? Hm
Sist endret av Emilher1; 23. april 2023 kl. 23:35.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Visstnok noe fentanyl lignende. Skummelt.
Vis hele sitatet...
Ikke tro på alt du hører.

"Det er ukjent hva de fornærmede har fått i seg. Politiet har igangsatt en etterforskning. De er gjort avhør av to av de fornærmede og flere avhør skal gjennomføres i løpet av dagen.

– Blodprøvene blir sendt til analyse i dag."
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle ikke overraske meg om det viser seg å være 3-cmc. Er jo kjempepopulært blant kidsa i Sverige.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Dette har vært utbredt og populært i Norge i mange år, uten den «fancy» innpakningen.
Er ganske sikker på at det var en nordmann som produserte det selv back in the day, 2cb’en hans var såpass populær at han solgte det til kunder rundtomkring i hele verden (via DNM), men så forsvant han bare. Etter det så har jeg ikke sett noe til dette fantastiske stoffet.

Effekten blir ofte blir beskrevet som en hybrid av MDMA og LSD/sopp.
Shulgin sa vell også at 2cb var en av de beste stoffene han lagde.

«Tuci/pink cocaine»(tragisk navn) begynte vell som 2cb som var utblandet slik at det ble lettere å sniffe(det svei som om det var rein saltsyre vanligvis), men utviklet seg til å ikke inneholde noe 2cb i det hele tatt.

Er veldig sikker på at denne episoden med disse 5 russene ikke har noe som helst å gjøre med Shulgin’s love child.
Vis hele sitatet...

Pink Cocaine / Tusi / Tusibi for oppklaring må for all del ikke forveksles med Shulgins love child, 2CB. Det er ingen sammenheng her bort sett i fra et navn som låter likt, og som kun er blitt brukt som markedsføring av det rosa pulveret. Som forøvrig virker å inneholder en tilfeldig blanding av alt fra psykedelia som lsd til dissosiativer som ketamin, syntetiske og ukjente RC’er, amfetaminer, kokain, opiater og fentanyl. Med andre ord; bare å styre unna den dagen det blir tilbudt.
Kan ikke dette være PMMA? Har hørt om lignende bivirkninger fra Nederland.
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Kan ikke dette være PMMA? Har hørt om lignende bivirkninger fra Nederland.
Vis hele sitatet...
PMMA er sjeldent, i følge rusmiddelanalysetjenestene rundt om i landet. Har også vært ekstremt lite av det i media, så antar at det ikke er så aktuelt. Men kan selvsagt ikke utelukkes fullstendig, men da snakker vi voldsom uflaks.

Knapt blitt sett i Norge siden starten av 2010-tallet så vidt jeg vet.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være media som sprer hysteri igjen? Er det en mulighet for at noen har putta feks plumbo i drinkene dems?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av 00angelicaJ Vis innlegg
PMMA er sjeldent, i følge rusmiddelanalysetjenestene rundt om i landet. Har også vært ekstremt lite av det i media, så antar at det ikke er så aktuelt. Men kan selvsagt ikke utelukkes fullstendig, men da snakker vi voldsom uflaks.

Knapt blitt sett i Norge siden starten av 2010-tallet så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Alt tyder jo på at hva enn de har fått i seg er sjeldent.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Alt tyder jo på at hva enn de har fått i seg er sjeldent.
Vis hele sitatet...

Sant nok. Har likevel mer tro på at sannsynligheten er høyere for at de har fått seg i noe annet enn PMMA.
Dette kan vel være resultatet av så mangt. Russen (nå generaliserer jeg) men 18 åringer som driver på med rus gjør null lesning eller tar forhåndsregler før en pakker i seg. Har hørt historier om gutta-boys på en buss som driver å hiv i seg 0.5 ++ med MDMA og flere knips på 300mg+ i løpet av en kveld. Sent på natt så er det å hive innpå med LSD, weed, 2CB og kokain så det suser etter.

Er ikke rart at russ blir innlagt med psykose og depersonalisering da, med tanke på så lite opplysningsarbeid som er på skolen i forhold til sikker rusbruk. Da vi var russ fikk vi besøk av politiet, og de viste frem en PP-slide av en åpenbart metamfetaminmisbruker med manglende tenner etc, så sa de at slik kan de gå om du takker ja til en joint. Dette var i 2018 da, så kan hende ting har forandret seg litt mtp. hvor mye snakk om ruspolitikk det har vært og hvor hardt vært NNPF har vært i det siste.

Få Arild Knutsen og rusopplysningen.no til å holde foredrag på skolene rundt om i stedet. Fyfaen så mye tull som dette koster helsevesen- og politietaten vår hvert år for å håndtere dritfjerne ungdommer som driver å kaster opp i gatene, slåss og spyr vegg-i-mellom (og voksne) hvert år - tid som kunne blitt brukt på forebygging, opplysning og tilskudd til de som driver med dette.

Det er synd at varer blir blandet ut, men det er faen nada sjokk og har du penger og interesse av å drive på med rus så har du seriøst råd til ez-test kit og en miligramsvekt.

For å svare TS da, så er dette et stoff som er kjent som "Tuci" eller "Tucibi". Blanding av MDMA, ketamin, kokain, LSD og GHB - den nye bilvasken til de kartellsvina.

https://psychedelictips.com/what-is-tuci/

https://www.reddit.com/r/2cb/comment...caine_what_we/
Sist endret av TrippyPippi; 24. april 2023 kl. 15:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tipper alkohol. Dersom det er et nytt rusmidel som ikke har blitt benyttet i stor grad tipper jeg på Fluoroketamine C13H16FNO
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Jeg har slettet unna fordi det har vært offtopic diskutering og som vanlig en haug med morsomme kommentarer som bare fungerer som støy.
Vis hele sitatet...
Aka det morsomme og hvorfor 99% av oss henger her i utgangspunktet, din fjott
Tipper metanol. Av erfaring så er sketchy smuglersprit unormalt poppis i Østfold
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Tipper metanol. Av erfaring så er sketchy smuglersprit unormalt poppis i Østfold
Vis hele sitatet...
Eller svinpeiser på Fosen eller Verdalen som har sovet i timen
Dette er så jævlig åpenbart NNPF som råkjører frem og tilbake i uniform til mediene og planter så mye grunnløse teorier og bare driver ren fearmongering, hva nå enn det er på norsk.

Hvor mye skal de melke dette og hvor lenge skal media drive og spy ut piss om ingenting? Fuck den jævla runkeringen NNPF er. Fuck ruspolitikken, fuck Emilie Enger Mehl og Goggen, og Bresil, og sist men ikke minst Politidirektør Bjørnland.
Sist endret av NodSquad; 24. april 2023 kl. 18:33.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg

For å svare TS da, så er dette et stoff som er kjent som "Tuci" eller "Tucibi". Blanding av MDMA, ketamin, kokain, LSD og GHB - den nye bilvasken til de kartellsvina.

https://psychedelictips.com/what-is-tuci/

https://www.reddit.com/r/2cb/comment...caine_what_we/
Vis hele sitatet...
Her må du roe litt ned, Pippi. Virker som du bare namedropper stoffer her så jeg vet ikke om du er seriøs eller hva du er, for det er jo bare tull at noen blander alle disse stoffene til ett pulver man skal sniffe i seg.
GHB doserer man i gram(eller milliliter om den er blandet i vann). GHB smelter nesten med engang det kommer i kontakt med lufta siden det er ekstremt hygroskopisk, det vil bli helt flytende i løpet av ett døgn og to, bare av å ligge åpent.
Når man da legger to og to sammen så ser man at det er nesten umulig å dosere GHB på noen annen måte enn å spise/drikke det og siden LSD doseres i mikrogram så ville det vært svært vanskelig å blande dette ut i en slik miks(særlig om det var GHB i den). Man kunne selvsagt gjort det ved å tilsette ett løsemiddel, men det er svært, svært, svært usannsynlig at noen ville gjort dette, det er forresten helt idiotisk å redosere med også siden toleransen din automatisk blir 3++ ganger så høy med engang du har fått en dose LSD innabords.

Kokain er såpass dyrt at det ikke vil være økonomisk forsvarlig å tilsette dette for en liten boost, den ville også virket før ketaminen, og iallfall før MDMA’en, så jeg tviler på at det ville bidratt noe særlig i denne komboen, så den utelukker jeg sammen med LSD og GHB’en.

Da står man egentlig bare igjen med MDMA og ketamin, og dét er en mer forståelig mikstur av to relativt billige stoffer. Det virket ut i fra linkene dine som at det er den blandingen man hovedsakelig ser også.


Det er så stor forskjell på hva som tilsvarer en dose, samt varigheten av disse stoffene at det ikke lar seg gjøre å lage en blanding man kan sniffe med noe særlig givende resultat, en dose hvor man får effekt av alle substansene tilsvarer en linje mellom 1.5 og 3.5g bare for å illustrere.
Det er kun ketamin og MDMA som vil fungere slik man «ønsker» ved å lage en miks av dette, og det er bare de to som gir mening økonomisk også.
Resten av stoffene gir absolutt ingen mening i en slik miks, selv om man kan kombinere flere av disse tingene for å gi en god rus, men da må man vite hva man tar, og når man tar det.


Damn, dette ble litt av ett kaos, men poenget er; kun 2 av de 5 stoffene du nevner er sannsynlige i en slik miks som disse idiotene kaller Tuci.
Helt latterlig at noe som dette har fått nok fotfeste til at de har laget episoder av det, men det viser jo bare hvor dumme vi mennesker er.
Sist endret av DrDeath; 24. april 2023 kl. 18:42.
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
De diskuterer dette på Dagsnytt 18 nå.
En russ som deltar hevder at hun må ha blitt dopet.
https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-att...2423/avspiller
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
De diskuterer dette på Dagsnytt 18 nå.
En russ som deltar hevder at hun må ha blitt dopet.
https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-att...2423/avspiller
Vis hele sitatet...
Første gang jeg hører om at noen får et stoff kicket inn allerede etter 2 minutter etter en sip av drinken.

Får mer og mer vibes av at det fortsatt bare var alkohol, og kanskje hjemmebrent.
Sist endret av Superspurv; 24. april 2023 kl. 19:01.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Første gang jeg hører om at noen får et stoff kicket inn allerede etter 2 minutter etter en sip av drinken.

Får mer og mer vibes av at det fortsatt bare var alkohol, og kanskje hjemmebrent.
Vis hele sitatet...
Hvis dette er noe annet enn alkohol så kan de ikke ha blitt "dopet ned", det må jo være ren forgiftning for å skape skade. Salmiakk i drinken eller noe? Hvilke rusmidler skaper intense magesmerter etter få minutter/sekunder?

Men enig, setter pengene mine på alkohol i en eller annen form. Eller noen jævler som har vært ute etter å påføre folk skade med ren gift.
Jeg holder en knapp på GHB. Jeg korka over etter to dager våken på speed engang. Fikk først pustebesvær (paralell), ble ristet liv i og fikk ekstreme vrangforestillinger og halliser (paralell) (kompisen min morphet til djevelen med horn, snakk om badtrlp lol) noia så jeg skrek for full hals (en viss parallell). Godt mulig de skrek av ut av frykt, og ikke smerte
Sist endret av easethepain; 24. april 2023 kl. 20:33.