Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1896
"Diskusjon om TV-er, prosjektorer og annet utstyr for levende bilder" står det, så jeg prøver meg her:

Jeg er ute etter en løsning for å kunne se stillbilder/ video av "govannet".
Utgangspunktet mitt er et simkort med 32 GB pr. mnd. Det er ønskelig med en løsning hvor jeg kan sjekke forholdene når jeg vil, kanskje med noe lagring av bilder i en eller annen sky?

Har noen tips/ lure idèer?

Har dropbox med 1TB lagring. Kan den brukes?`
Sist endret av mlynga; 12. mars 2016 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Øko-Terrorist"
Viltkamera
Viltkamera er overvåkingskamera som plasseres i utmark for å fange opp dyreliv. Bruk av viltkamera er tillatt så lenge hensikten utelukkende er å ta bilder av dyr, og dersom det er truffet effektive tiltak for å unngå at det blir tatt bilder av mennesker.

Å kunne ferdes i skog og mark uten å bli overvåket er et viktig fellesgode. Viltkamera bør derfor bare plasseres der det er usannsynlig at mennesker ferdes. Kameraene bør uansett skiltes så man ser at området er overvåket. Hvis det blir fanget opp mennesker på opptakene, skal dette slettes.

Du må også kontakte grunneier før du eventuelt setter opp kamera. Dersom grunneier er Statsskog, må du søke dit om tillatelse.
Vis hele sitatet...
https://www.datatilsynet.no/Teknolog...kan-overvakes/