Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1602
Trenger kul mobil som likevel tåler en smell !
Alle knuser jo skjermene sine nå om dagen.. så har tatt en titt på Gorilla-glass og virker som fantastiske saker

Så mitt spørsmål er : hvilken telefoner bruker gorilla glass ?
Jeg har en Huawei u8800 med Gorilla glass
Sitat av mrs.hudson Vis innlegg
Jeg har en Huawei u8800 med Gorilla glass
Vis hele sitatet...
Fornøyd med den ?
Sitat av Joakim-BMT Vis innlegg
Fornøyd med den ?
Vis hele sitatet...
Joda, er det ^^ det er selvfølgelig noen småting som kan irritere noe innmari til tider, for eksempel av wifi kan finne på å koble ut en gang i blant, og da må man slå telefonen av og på igjen. Det er også ingen fysisk kameraknapp, men det er ikke et stort problem.
Prisen er super da, koster 1800,- uten abonnement
Sist endret av mrs.hudson; 11. februar 2012 kl. 14:01.
mener å huske at de fleste Smartphones bruker Gorillaglass. Folk knuser skjermene sine fordi de behandler telefonen sin som verdiløst dritt. Har hatt en HTC Desire i over ett år. Har vært med på mye rart men har ikke fått knust glasset enda.
Sitat av F4celess Vis innlegg
mener å huske at de fleste Smartphones bruker Gorillaglass. Folk knuser skjermene sine fordi de behandler telefonen sin som verdiløst dritt. Har hatt en HTC Desire i over ett år. Har vært med på mye rart men har ikke fått knust glasset enda.
Vis hele sitatet...
Mange får jo skjermene sine knust pga. fall i bakken. Dette kan jo skje med den beste. Fristende å dra fram et Artige-bilde (skal frastå), mobiler tålte mer før.

Hva med en Sonim XP3300 Force? Skal visstnok tåle fall fra 25 meter.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Mange får jo skjermene sine knust pga. fall i bakken. Dette kan jo skje med den beste. Fristende å dra fram et Artige-bilde (skal frastå), mobiler tålte mer før.

Hva med en Sonim XP3300 Force? Skal visstnok tåle fall fra 25 meter.
Vis hele sitatet...
Er ikke ute etter murstein med telefon funksjoner..
Ville tatt en titt på Sony Ericsson Xperia active, Samsung S5690 Galaxy Xcover eller Motorola DEFY+ om du ønsker noe som tåler noe. Alle tre er IP67-klassifisert.
Så at gamle telefonen min hadde det Galaxy S, men har nå byttet over til Titan og der har jeg en skummel følelse av at det kommer til å knuse virker bare ut som glass, noe som ikke er bra.. Mens Samsungen tålte alt falt i fliser og fall fra høyder så det funker vertfall.
Samsung Galaxy S2 har gorillaglass. Et fullverdig alternativ til feks. Iphone.