Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2762
Har flere ganger prøvd og slutte med facebook, men klarer liksom alltid og finne en grunn til å logge inn igjen(Facebook er noe som ødelegger mye i livet pga den dårlige sikkerheten og enkle søket for å finne personer. Fake-navn er ikke aktuelt, siden jeg ikke rømmer fra problemene mine 'de skal fikses'. Når tiden er inne for dette!)!..

Ja, har veldig dårlig selvdisiplin.(Hjelp meg her istede!). Ja, jeg har tatt det enkle google-søket etter en nettside sperrer. Og det sier jo seg selv med dårlig selvdisiplin, og admin-rettigheter selv klarer jeg ikke å holde facebook sperret! Der av dog, noe hvor jeg kunne satt opp ett Copy&Paste passord som f.eks dette som passord; 1240174sASDFAFASdaad å kan bare copy&paste dette videre* Veldig vanskelig og huske dette passordet så vil hjelpe meg ganske mye *. Så det er ingen måte for meg å kunne endre sperren med mindre jeg restarter pcen min, noe som er veldig lite trolig ettersom dette skjedde senest igår!

Takk for svar på forhånd!
Sist endret av Cannabidiol; 29. november 2011 kl. 19:02.
Aldri skjønt hvorfor folk syns det er så negativt å være på facebook? Jeg syns det er fortreffelig å f.eks kunne holde kontakt med mennesker jeg ellers sjeldent treffer.
Sitat av Highness Vis innlegg
Aldri skjønt hvorfor folk syns det er så negativt å være på facebook? Jeg syns det er fortreffelig å f.eks kunne holde kontakt med mennesker jeg ellers sjeldent treffer.
Vis hele sitatet...
Han har kanskje ett problem med det?

Uansett, bruk en random generator og lag en kode der, etterpå bevarer du en fil med passordet på en ekstern kryptert minnebrikke, som også har ett passord, prøv det du ^^
Sitat av Highness Vis innlegg
Aldri skjønt hvorfor folk syns det er så negativt å være på facebook? Jeg syns det er fortreffelig å f.eks kunne holde kontakt med mennesker jeg ellers sjeldent treffer.
Vis hele sitatet...
Når det er snakk om så alvorlig avhengighet som TS snakker om, som tydeligvis går ut over livet ellers, er det ikke et poeng i å diskutere om facebook er bra eller ikke.

-------

TS: Jeg ville søkt hjelp, rett og slett. Gå til lege og få rekvisisjon til en psykolog eller liknende - det kan bare gjøre deg godt. Synes det er flott at du ønsker å gjøre noe med problemene dine og med hjelp klarer du sikkert å løse dem! Lykke til.
Du høres en smule paranoid ut.
Facebook har gått fra å være en god måte å holde kontakten med venner på, til å bli en arena for alle de selvdyrkende, narssisistene vi er så glad i.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Han har kanskje ett problem med det?

Uansett, bruk en random generator og lag en kode der, etterpå bevarer du en fil med passordet på en ekstern kryptert minnebrikke, som også har ett passord, prøv det du ^^
Vis hele sitatet...
Sånn fikk fikset detta på en måte! Takk, for svar og passordet vil aldri bli funnet!
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Sånn fikk fikset detta på en måte! Takk, for svar og passordet vil aldri bli funnet!
Vis hele sitatet...
that is good, i guess
endre host filen din slik at facebook peker mot 127.0.0.1
er jo bare å slette accen. Ferdig snakka.
Annbefaler denne Cold Turkey Blokker alle sosiale medier i alt fra 10min til en uke
Facebook, Twitter, MySpace, Youtube, Hotmail/MSN, Wikipedia, Ebay, CollegeHumor, AddictingGames, Reddit, FailBlog, StumbleUpon
Unlimited sites of your choosing
Warcraft III and more games to come!
Vis hele sitatet...
Sist endret av ImsdalFlaske; 30. november 2011 kl. 23:08.