Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1657
Hei godtfolk på nff!

Idag fikk jeg og en kompis vi kaller "P" tak i litt AM-2233 og tenkte jeg skulle skrive en liten rapport om den.

Før -
Jeg har lest en del om AM-2233 på forhånd og fant ut av at dette skulle prøves. La opp 5-10mg ca på første jointen. Dette fordelte jeg i en linje før jeg dro det over i tobakken i papiret. Det var ikke snakk om en feit joint, men en tynn en, ca ferdigsigg lengde og tykkelse. Både jeg og "P" rullet en med samme attributter.

0:00 -
Jeg røyket i vanlig tempo, ca 10-15 sek mellom hvert trekk og holdt inne 10-15 sek. Røyken var røyket opp på ca 3 minutter. "P" var ferdig ca like etter meg.

+0:03 -
Kjenner følelsen av vibrasjon i hele kroppen, var utrolig deilig følelse. Kjenner også jeg begynner å bli litt tung i hodet og kroppen begynner å slappe mer av.
"P" sier at han kjenner en deilig strøm igjennom hele kroppen, antar at det var litt som jeg følte meg også.

+0:10 -
Sitter i stua setter på litt Pink Floyd. Kjenner at jeg synker ned i kontorstolen foran pc-pulten. "P" sier han føler seg som en first-timer enda han har røyka MJ's lenge før jeg begynte. "P" får latterkrampe og legger seg godt ned i sofaen i ett stønn.

+0:25 -
AM-2233 tar meg i bølger, jeg kan føle meg litt avslappet til å kjenne hvert lem er helt i koma, musklene er så slappe at jeg ikke føler for å stå opp av stolen.

0:40 -
Jeg går bort til komfyren og lager litt wienerpølser til meg og "P". Vi konstanterer at det var munch inne i bildet, men ikke like sterkt som om vi hadde røyka MJ. Det var passe, pølsene smakte skikkelig digg og smaken av pølsebuljongen som hadde trukket inn i pølsene kjentes skikkelig godt.

1:00 -
Jeg og "P" lurer på om effektene begynner å dabbe av, vi er ikke helt sikre, men vi bestemmer oss for å rulle opp en ny. Ruller opp en til meg selv med ca 10mg. "P" rullet opp en med samme mengde igjen.

1:20 -
Sitter å hører på musikk i stua, mens jeg skriver dette. Pink Floyd river i høytalerene. Føler meg helt avslappet, sammenligner det som en blanding av hasj og grønt. Du blir både høy og stein, men i en god kombinasjon.
"P" ligger i sofaen og småflirer og synger på musikk i headsettet sitt.


1:30 -
Slår på Illusions av Cypress Hill. Kjenner at vibes fra introen treffer øregangen og blir sugd inn ett univers av total avslappelse.

Etterord -
Jeg kjenner fortsatt effektene imens jeg skriver dette. "P" er fortsatt opptatt med pcen og hører fortsatt på musikk, usikker på om det er musikken min eller om han har på headsett, er litt for slapp til å snu for å sjekke.

Alt i alt en digg følelse av å være fjern/stein. Blir nok ikke lenge til jeg fyrer en til
Ja han P hadde det bra han, spesielt overasket over at det funka så bra med så lite siden han som sagt kjente seg igjen i førstegangs greia noe han vanligvis ikke har følt på mange år, men det eneste han er litt missfornøyd med er varigheten på effektene, men ettersom det er snakk om at det ble røyka bare 10mg så var det kanskje ikke så ille likevel?
men KP og thumbs up til trådstarter for en grei oppsummering av førstegangs opplevelsen.
Sitat av SubstanceZero Vis innlegg
Ja han P hadde det bra han, spesielt overasket over at det funka så bra med så lite siden han som sagt kjente seg igjen i førstegangs greia noe han vanligvis ikke har følt på mange år, men det eneste han er litt missfornøyd med er varigheten på effektene, men ettersom det er snakk om at det ble røyka bare 10mg så var det kanskje ikke så ille likevel?
men KP og thumbs up til trådstarter for en grei oppsummering av førstegangs opplevelsen.
Vis hele sitatet...
Du er ikke tilfeldigvis "P"?
Trådstarter
7 3
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Du er ikke tilfeldigvis "P"?
Vis hele sitatet...
Det er han
hvor lenge varte rusen sånn ca? Jeg har bare prøvd AM-2201 og da blir det til at jeg må redosere etter en times tid om jeg vil opprettholde rusen.

Edit: leste nå at dere redoserte selv etter en times tid.
Sist endret av Juliaan; 28. november 2011 kl. 19:55.
Trådstarter
7 3
Sitat av Juliaan Vis innlegg
hvor lenge varte rusen sånn ca? Jeg har bare prøvd AM-2201 og da blir det til at jeg må redosere etter en times tid om jeg vil opprettholde rusen.

Edit: leste nå at dere redoserte selv etter en times tid.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, etter min erfaring gjør AM-2233 deg mye slappere enn am-2201 mens am-2201 gjør deg mye fjernere. Stein vs. Fjern.
Prøvde denne selv og syntes den var jævla kjip. Øresus og vondt i hodet, kvalm, plastsmak ++
Sitat av ifchems Vis innlegg
Stemmer det, etter min erfaring gjør AM-2233 deg mye slappere enn am-2201 mens am-2201 gjør deg mye fjernere. Stein vs. Fjern.
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd 2201 men 2233 blir ikke jeg slapp av hvertfall. Blir smått "energisk" (ikke tenk speed) og får lyst til og finne på noe gøy. Som regel tar jeg turen utendørs og går meg en tur mens jeg hører musikk. Går og småsmiler litt for meg selv, mens jeg tenker ut mye gøy jeg kan gjøre
Sist endret av ViciousDelicios; 1. desember 2011 kl. 20:28.