Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 29301
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Savner en mulighet til å rapportere bilder.
Ser f.eks. ikke humoren i dette: http://teit.no/4782
Vis hele sitatet...
Vi ser på en løsning hvor rapportering av bilder + fjerning er brukerstyrt, og ikke styrt manuelt av oss ved å sende oss en mail

Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
Ikke noe problem i Opera Er det bare meg, eller er det lite aktivitet på teit.no for tiden? lite kommentarer osv.
Vis hele sitatet...
Det har tatt seg litt ned etter eksplosjonen. Men vi har og nettopp lansert "Min Side" for brukere som logger seg inn via Facebook. Der får man opp highscoreliste, og kan se om og når bildet man har lastet opp blir godkjent f.eks
ahh.. dere skulle lagt til "min side" før, da hadde jeg ledet!
har hatt problemer med Chrome, får ikke lastet inn neste side, men klarer ikke å reprodusere det lenger har siste versjon 14.0.835.186
Det er Firefox 6.0.2 versjonen her på jobb. Og fortsatt samme problemet.
Sliter med å laste siden i Chromium, Firefox fungerer utmerket. Bruker Ubuntu, om det har noe som helst å si.
Sliter med å bytte bilde... Piltaster funker ikke, knappene funker ikke, heller ikke trykke på bildet.

Jeg har Firefox 6.0, men er på skolenett.
Kan være sperret? Kommer jo inn på siden...
Funker fint i safari for iphone
Fungerer ikke her på chrome(mac). Får ikke byttet bilde hverken med piltasene eller ved å trykke på bildet...
Eldre, Random og Nyere knappene fungerer ikke til å bytte bilder. Trykke på bildene fungerer for å bytte bildet. Bruker mozilla 6.

Syns ting bør bli skalert litt.
Bruker bare Midten av skjermen med bilder og STORE åpne rom på venstre og høyre siden.
Også veldig mange feil her.

Burde kanskje fikse litt før man lanserer en side.
Bruker skolenett og alt funker her, har Chrome 14.0.835.186.
Er det bare meg som synes mulighet for å legge ut youtube filmer er sykt irriterende?
Jeg bruker Safari 5.0.2 på en Mac, og uansett hva jeg trykker på og gjør kommer det kun et idiotisk bilde opp med 404.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke godkjenn slike ting: http://www.artige.no/bilde/13965
Fæle farger, irriterende reklame, treg side og alt for små bilder. ULTRA FAIL ;-D
Hvorfor er ikke den sinnsykt store logoen en link til forsiden?
Bare et tips, de fleste sider på internett pleier å ha en home funsksjon på logoen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Firefox klikker vær gang jeg åpner teit.no
Sitat av Settoz Vis innlegg
Firefox klikker vær gang jeg åpner teit.no
Vis hele sitatet...
Hoi, vi er på saken, er noe issues med FF8. FF7 fungerer fint.
Dårlig aktivitet på siden?
Skulle eneste ønske der kom bilder litt oftere, siden teit.no rett og slett har bedre bilder enn artige. Av 15 bilder på artige er der èt som nesten får meg til å smile litt.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Dårlig aktivitet på siden?
Skulle eneste ønske der kom bilder litt oftere, siden teit.no rett og slett har bedre bilder enn artige. Av 15 bilder på artige er der èt som nesten får meg til å smile litt.
Vis hele sitatet...
Virker litt sånn. Du kan jo alltids bidra selv. Jeg laster opp ca 5-10 bilder i uka og de blir godkjent raskt. Men ikke alle har en "lol-mappe" med tusenvis av bilder da.
Sist endret av Daybreak; 24. november 2011 kl. 15:38.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Virker litt sånn. Du kan jo alltids bidra selv. Jeg laster opp ca 5-10 bilder i uka og de blir godkjent raskt. Men ikke alle har en "lol-mappe" med tusenvis av bilder da.
Vis hele sitatet...
Nei, det er akkuratt det. Har ikke lurka på 4chan på flere år, og alle bildene jeg har på PCen er utdatert til de grader. Kan liksom ikke stikke på /b/ for å finne morsomme bilder lenger, da hele forumet bare er fullt av kreft.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Nei, det er akkuratt det. Har ikke lurka på 4chan på flere år, og alle bildene jeg har på PCen er utdatert til de grader. Kan liksom ikke stikke på /b/ for å finne morsomme bilder lenger, da hele forumet bare er fullt av kreft.
Vis hele sitatet...
Heh, 4chan. Blir bare værre og værre imo. Reddit funker bra
Sitat av McLovin Vis innlegg
Dårlig aktivitet på siden?
Skulle eneste ønske der kom bilder litt oftere, siden teit.no rett og slett har bedre bilder enn artige. Av 15 bilder på artige er der èt som nesten får meg til å smile litt.
Vis hele sitatet...
Fint du tar det opp!

Er en del mindre aktivitet nå ja rett og slett for vi ikke har like god tid til å fylle opp med bilder selv og baserer oss på brukerinnsendt materiale (Av det som faktisk er kvalitet, vi får inn mye søppel nå) men vi prøver å laste opp litt når vi ser anledning.

Men, vi ønsker å "ansette" 2 personer med sans for kvalitet for å ta seg av det redaksjonelle innholdet (legge inn nye bilder og videoer, sletting, melde fra om feil, etc) samt ha litt aktivitet på Facebooksiden vår for dem som har lyst å hjelpe å drive siden, ettersom vi har endel baller i luften med andre prosjekter

Ubetalt arbeid, men gøy og enkelt å drive med, samt vi kan trekke frem de som får ansvaret på sidene våre. Man får blitt med i tidlig fase, og blir teit.no-ambassadører. De 2 utvalgte rapporterer direkte til en av oss i Lost Labs teamet.

Man må kunne skrive godt Norsk, og ha en sans for kvalitet ved opplastning og godkjenning av bilder/videoer

De som føler de skjønner tankegangen bak innholdet på teit.no og vil bidra til å gjøre teit.no awesome kan sende oss mail/søknad på
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Tierra Vis innlegg
Fint du tar det opp!

Er en del mindre aktivitet nå ja rett og slett for vi ikke har like god tid til å fylle opp med bilder selv og baserer oss på brukerinnsendt materiale (Av det som faktisk er kvalitet, vi får inn mye søppel nå) men vi prøver å laste opp litt når vi ser anledning.

Men, vi ønsker å "ansette" 2 personer med sans for kvalitet for å ta seg av det redaksjonelle innholdet (legge inn nye bilder og videoer, sletting, melde fra om feil, etc) samt ha litt aktivitet på Facebooksiden vår for dem som har lyst å hjelpe å drive siden, ettersom vi har endel baller i luften med andre prosjekter

Ubetalt arbeid, men gøy og enkelt å drive med, samt vi kan trekke frem de som får ansvaret på sidene våre. Man får blitt med i tidlig fase, og blir teit.no-ambassadører. De 2 utvalgte rapporterer direkte til en av oss i Lost Labs teamet.

Man må kunne skrive godt Norsk, og ha en sans for kvalitet ved opplastning og godkjenning av bilder/videoer

De som føler de skjønner tankegangen bak innholdet på teit.no og vil bidra til å gjøre teit.no awesome kan sende oss mail/søknad på
Vis hele sitatet...
Er det noen form for alders-grense?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Er det noen form for alders-grense?
Vis hele sitatet...
Ingen aldersgrense nei Men det er viktig for oss at de som skal føre dette videre ser forskjellen på kvalitet og søppel, og er flink til å skrive å engasjere på Facebook. Derfor må man også ha litt gode skriveferdigheter
Tør jeg spørre hvorfor "Teit"? Hvem vil se på teite bilder?
For teite bilder kan være artige.
▼ ... over en uke senere ... ▼
JEg synes dette er bra gjort! Det er ikke mye bra på Artige lenger. "Me gusta"-memene begynner å bli kjedelig og oppbrukt, skal klikke litt på teit og se nå.
Sitat av Husemann Vis innlegg
"Me gusta"-memene begynner å bli kjedelig og oppbrukt,
Vis hele sitatet...
Ja, for de var så jævlig morsomme for et halvt år siden..
Neeei, ikke enda en slik side :/
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Jeg liker Artige.no og Teit.no er veldig bra selv, litt annerledes i design, men det er ikke noe å klage over. Men 9gag.com er nok den beste jeg har klikket meg inn på :-P
Dere skal ikke lage facebook-klone og da? Slår sikkert an, vi får jo aldri nok morosider og sosiale nettverk.
Sist endret av fetter; 12. desember 2011 kl. 18:12.
Lenge til dere fikser problemet med Firefox? Er litt irriterende at nettleseren klikker vær gang jeg skal se hva folk har likt
Nøkkelordet er vel simple. Folk er ikke ute etter alskens facebook comments og sånn, de vil bare underholdes uten forstyrrende elementer slik som reklame og kommentarer, derfor tror jeg at artige fortsatt vil sitte på tronen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ærlig talt, det er ingen som tvinger de til å skrive eller lese kommentarer.

http://teit.spreadshirt.no/kopp-A172...tomize/color/1

En sånn skal jeg kjøpe meg i romjula!
Vis hele sitatet...
Kjøpt?
Sitat av fetter Vis innlegg
Dere skal ikke lage facebook-klone og da? Slår sikkert an, vi får jo aldri nok morosider og sosiale nettverk.
Vis hele sitatet...
Hørt om Hatebook? Fant den helt tilfeldig her en dag :P
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Kjøpt?
Vis hele sitatet...
Nei det glemte jeg, skal ordne det snart
Om dere kan holde alle Baot-is og andre FORFERDELIGE norske memes og annen norsk 14tiz humor, så har dere en vinner.
Det er nok ingen baot is, eller andre merklige norske memes der. Og fortiz humor er for tapere som Artige.
Tapere som artige, men dette er en artige klone?

Og uansett, memes har blitt voldtatt og ødelagt totalt etter artige kom, hadde faktisk fulgt med på siden om det var bilder som faktsik var MORSOMME og ikke motivational eller noen form for 4chan-preg.
9gag.com vil jeg si er det beste alternativet vi har om dagen.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
9gag.com vil jeg si er det beste alternativet vi har om dagen.
Vis hele sitatet...
Jeg stemmer for reddit og/eller funnyjunk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har ikke kommet innpå Teit.no de siste dagene, hva skjer egentlig?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
9gag.com vil jeg si er det beste alternativet vi har om dagen.
Vis hele sitatet...
9gag er det verste alternativet vi har om dagen.. Makan til skvip skal man leite lenge etter, fullt av unger uten peiling og med muligheten til å dele dette materiale på facebook... Er en grunn til at siden er hat-objekt for de fleste som har litt "fartstid" på nettet
Sitat av Sargasm Vis innlegg
9gag er det verste alternativet vi har om dagen.. Makan til skvip skal man leite lenge etter, fullt av unger uten peiling og med muligheten til å dele dette materiale på facebook... Er en grunn til at siden er hat-objekt for de fleste som har litt "fartstid" på nettet
Vis hele sitatet...
Snakk for deg selv. Jeg har mange års fartstid på nettet inkludert venner jeg gamer med. Alle er på 9gag, er bare du som har dårlig humor.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
9gag.com vil jeg si er det beste alternativet vi har om dagen.
Vis hele sitatet...
Ja, hvis du er 3 år gammel.

Det er imageboard-humor som er blitt gjort vanlig, og vanlig er ikke gøy. Nøyaktig det samme som Reddit, det er ikke gøy fordi det er helt vanlige ting. Facebook er mer spesielt enn både 9gag, artige og reddit.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Ja, hvis du er 3 år gammel.

Det er imageboard-humor som er blitt gjort vanlig, og vanlig er ikke gøy. Nøyaktig det samme som Reddit, det er ikke gøy fordi det er helt vanlige ting. Facebook er mer spesielt enn både 9gag, artige og reddit.
Vis hele sitatet...
Å sammenligne 9gag og reddit blir helt feil. Reddit overbruker ikke memes o.l. på samme måte som 9gag. I tillegg er reddit mye mer enn bare shits n' giggles.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Å sammenligne 9gag og reddit blir helt feil. Reddit overbruker ikke memes o.l. på samme måte som 9gag. I tillegg er reddit mye mer enn bare shits n' giggles.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det feil? Vil nok tro det meste av innhold på 9gag er skapt av brukere på Reddit.
Du kan ikke ha tilbragt VELDIG mye tid på Reddit dersom du synes siden er spesielt lik 9gag.

Forøvrig relativt tvilsomt at mange fra reddit lager ting til 9gag, da reddit og især 4chan "miljøet" generelt er ekstremt imot 9gag, da 9gag (ikke alene, riktig nok) hjalp til å gjøre memes "mainstream", og som nevnt litt ovenfor er ikke vanlig gøy. 9gag får ofte skylda for at sider som artige har blitt såpass populære, og referes ofte som "cancer" på reddit og 4chan
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Sier dere at dere ikke finner innholdet morsomt fordi det ikke er gjemt i en tråd på et "obskurt" forum som 4chan eller fordi tingene som postes der er om "vanlige" hendelser/ting?