Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4150
Heisann. Har et spørsmål ang. spotify. Kan være dette er feil sted å legge innlegget?

Problemet mitt er at jeg registrerte meg i Norge, men er nå i Irland og mine 14 dager med "reise" spotify er gått ut. Er det noen måte å komme seg rundt dette. Gratisversjonen av spotify er desverre ikke tilgjengelig i Irland enda. Tenkte jeg kunne bruke utenlandsk proxy, men finnes det andre måter?
Bruk en proxy, sitt opp at du er i USA.
Logg innpå www.spotify.com og bytt land. Den bytter da automatisk over til USA og du skal ha ingen problemer med å bruke den.
Om jeg ikke tar feil så må du være "bosatt" i UK for å lage spotify account.
Sitat av junkpal Vis innlegg
Om jeg ikke tar feil så må du være "bosatt" i UK for å lage spotify account.
Vis hele sitatet...
Nei, mange andre land som lar deg lage spotify bruker.
Er bare at vi i Norge har laget grusomt mange kontoer før de stengte Norges porten. Blant annet Finland, Sverige, Danmark, Tyskland og Russland tar enda inn.

Og mange flere land, som du nevner UK osv.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg bare sitérer meg selv...

1. Bruk linken ovenfor.
2. Lag en ny konto.
3. Logg inn på spotify.com.
4. I profilen din, skift fra frankrike til Irland.
5. ????
6. PROFITT!
kool, skal teste Turbolego. Men jeg kan skifte til Irland selv om Irland ikke har gratis spotify tilgjengelig?
Sitat av donjohnson Vis innlegg
kool, skal teste Turbolego. Men jeg kan skifte til Irland selv om Irland ikke har gratis spotify tilgjengelig?
Vis hele sitatet...
veit da fan, jeg... prøv frankrike eller irland eller begge deler...
Lag flere kontoer, du trenger kun et random brukernavn og passord.
E-post adressen brukes aldri...
Kult, ser ut til å ha funket. Men jeg kan ikke endre landet. Eneste valget er Frankrike?
Sitat av donjohnson Vis innlegg
Kult, ser ut til å ha funket. Men jeg kan ikke endre landet. Eneste valget er Frankrike?
Vis hele sitatet...
Dersom det funker som fransk... la det være slik.
Hvis ikke, skift på spotify.com.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Arg, da fikk jeg samme problem som jeg hadde før. Etter 14 dager så får jeg ikke brukt kontoen min fordi det ikke stemmer med landet i profilen min. Men som jeg har nevnt tidligere får jeg jo ikke til å bytte fra Frankrike til Irland. Noen som har noen tips annet enn å opprette en ny konto hver 14. dag.
Du kan jo betale for Spotify Premium..