Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2843
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med at dette er en i området som spøker litt med nettverksnavnet sitt. Kan ikke se for meg PST gjør en slik glipp ihvertfall.


Men dobbeltsjekker allikevel.

Og for the record, jeg har ingenting å bekymre meg før 😂
Bare syntes det var litt rart selv å tulle med, virket så "spesifikt"
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er vanlig, sett mange «FBI van 2» «Corolla sivil bil 4» og lignende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er vanlig, sett mange «FBI van 2» «Corolla sivil bil 4» og lignende.
Vis hele sitatet...

Da skjønner jeg, regner med det, men ikke sett før 😂
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tror denne morsomheten faktisk er eldre enn Wifi. Nei, jeg er ikke sikker på hvordan det skal funke, heller.
Sitat av robhol Vis innlegg
Tror denne morsomheten faktisk er eldre enn Wifi. Nei, jeg er ikke sikker på hvordan det skal funke, heller.
Vis hele sitatet...
Det finnes faktisk enkelte folk som ikke forstår humor og tar alt dønn seriøst. Jeg har jobbet med slike, og det er morsomt noe helt få ganger (for meg), men mest bare slitsomt. De ville tatt noe slikt som dette svært alvorlig.

Så er det de som er dopet på en eller annen måte, de ville muligens også tatt det seriøst, fått noia. For mange, mange år siden ble det på kødd sagt (muligens en 1ste april sak) at en i crew her var politi / agent for myndighetene, og at disse da overvåket rus-forumene og brukerene. Det var faktisk en markant del av aktive brukere av rus-forumene som bare plutselig slutte å komme innom.

Så det vil virke på noen, men de som faktisk kan oppfatte humor vil neppe ha problemer.
Det er alltid moro å ta folk helt på ordet, og se hvor forfjamset de blir. :-D
Det er nok PST som er i nærheten for å ta deg. Best å ligge lavt en stund.
Jeg fikk gamle naboen min til å flytte ut pga en spøk som det der. Passet meg veldig fint, for vedkommende var ett forbanna rævhøl som holdt helvette hele natta.
Dette er gammeldags moro. Husker at spesielt PST og Pretty fly for a wi-fi var populære nettverksnavn å kødde med når folk skjønte at man kunne endre navnet selv istedet for de genererte fra nettleverandøren.

Nei, du kan være helt sikker på at det ikke er ekte PST.
Wifi-en til bestefar heter "It hurts when IP"
Hva er greia? Er det wifi-navnet til naboen din?
Var en periode man kunne sende SMS med valgfri "avsender" fra noen nettsider som tok seg greit betalt.

Vi gikk i allefall en i klassen til å stille opp på politistasjon for avhør ifm med noen tyverisaker. Var priceless når han i ettertid fortalte at de på politistasjonen ikke ante hva han snakket om����
Sitat av Antonym Vis innlegg
Wifi-en til bestefar heter "It hurts when IP"
Vis hele sitatet...
Dette er en av de bedre jeg har hørt. Fra nå av er det hvertfall en til i Norges land som har dette navnet på wifi-en.
Sitat av Antonym Vis innlegg
Wifi-en til bestefar heter "It hurts when IP"
Vis hele sitatet...
Den var faktisk bra