Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 12446
Når jeg og kjæresten ligger rusa sammen under samme dyne og bare slokner sammen mens vi holder rundt hverandre.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Eta grandis etter at du er ferdig på jobb. Helt magisk for min del.
Sitat av Sloth Vis innlegg

Jeg lurer da på hva dere mener gjør livet verdt å leve for deg, hvilket små detaljer er det som får deg til å nyte livet på denne kloden. (og da mener jeg ikke åpenbare materialistiske ting)
Vis hele sitatet...
Universets mysterier. Livet er ufattelig kjedelig og meningsløst. Kosmologi og kvantemekanikk gjør meg spirituell, gir meg fantasi og et større perspektiv på vår eksistens og hvor uviktig den er. Vi mennesker er ikke engang en fotnote i historien, når vi blir borte vil det være som om vi aldri var der.
Sist endret av Flaskeposten; 16. oktober 2012 kl. 08:40.
Jeg får slenge med et sitat som enkelt og greit forteller mitt synspunkt..

"Jeg ville ikke byttet bort min hobby og livsstil for noe i verden. Følelsen man får når man setter seg ned med en kakao i skogen etter at melding om funn i god behold er sendt ut, er ubeskrivelig. Hvem som finner er uvesentlig - jeg, og alle andre som var på vei, var med å gjøre en forskjell denne gangen også."
Jon Halvor Knutsen, Operativ leder, Oslo Røde Kors Hjelpekorps
Sitat av Wessa Vis innlegg
Bøg (titegn)
Vis hele sitatet...
Jepp, er bra homofilt å være forelsket /idiot.
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Universets mysterier. Livet er ufattelig kjedelig og meningsløst. Kosmologi og kvantemekanikk gjør meg spirituell, gir meg fantasi og et større perspektiv på vår eksistens og hvor uviktig den er. Vi mennesker er ikke engang en fotnote i historien, når vi blir borte vil det være som om vi aldri var der.
Vis hele sitatet...
Kan ikke være mer enig med deg der
Mestringsfølelse
Reise meg opp fra kontorstolen å sprelle skikkelig, fordi jeg kan.
Vennene mine, og at de har det bra.

En god latter.

Kreativitet.

Og sex med en du virkelig er glad i.
Helle cola oppi et glass med isbiter
Finne på kreative melodier når man jammer
Få gåsehud av ny uoppdaget musikk
Første slurken av øl på en lang stund
Sette seg i sofaen etter å ha jogget om morgenen før skolen, lys våken og med dagen foran seg(dog sjeldent siden det er enda diggere å drøye i senga)
Svømme
Komme med en vits som alle ler av
Få et smil av en søt jente
Se at katten min kommer løpende når jeg går fra garasjen og mot inngangsdøra etter skolen.

Skrive opp positive ting som nå, ble faktisk skikkelig happy! Liten, men kul tråd
Sprette en kald pils på lørdagskvelden, etter en lang uke med jobb.
Følelsen av dette.
Følelsen man får når man trår inn i det ukjente, og prøver nye ting.
Sitat av stagg Vis innlegg

Må jeg jobbe litt for det, så er det:

- Et bedre tilberedt måltid med kjæresten.
- En tur i skog og mark over flere døgn.
- En etterlengtet ferie.
- De nærmeste rundt meg har det bra med seg selv.
- Dyr. Alle slags dyr. Fra geita som står oppi skauen til bikkja til naboen.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder ikke bare deg, men flere her.. Etterlengtet ferie og liknende er ikke "en liten ting i hverdagen".. Blir som at jeg skal si "hver gang norsk tipping på hamar ringer"... (nå sa du riktignok at "om jeg må jobbe for det.. Men likevell blir det off topic..)

For meg er det:
- En telefonsamtale/sms fra en venn som viser at han tenker på meg
- Kaffekoppen med min kjære samboer om morgenen
- Ei lita tulle som er morgengretten når vi vekker henne, men likevell holder rundt deg og sier god morgen.
- Og til sist, å drikke øl/vin å lese i hversin bok sammen med samboeren min.. Det er lykke

satan så mye som gelder meg, må føye på noe

- Fisketur; Hive ut en stang med makk og dubb, fylle opp koppen fra termosen med kaffe og ta meg en brødskive med egg og kaviar mens solen steker på meg og fisken vaker.
Reise.

Jeg føler jeg lever når jeg reiser. Da er jeg virkelig i "state". Følelsen av å komme til et sted man aldri har vært før er fantastisk. Jeg var i Asia i en måned i sommer. Hadde en helt fantastisk tid. Pappa er gift med ei thaidame, og vi bodde hos familien hennes deler av ferien. Langt ute på landsbygda. Folket, respekten og ydmykheten folket i Nord-Thailand har er noe jeg ikke har sett maken til noen andre stedet i verden, og jeg har vært ganske mange steder. Fantastiske mennesker.

Det var faktisk så bra i Nord-Thailand, at jeg for øyeblikket driver å sparer opp penger til en ny tur. Tenker å gå så langt å si opp leiligheten jeg leier, forhåpentligvis få permisjon fra jobben, og får jeg ikke det sier jeg opp den også. Dra til Asia, reise rundt i kanskje et år eller to. Dra overalt, leve billig, bo hos lokale, jobbe for lokale, lære ett nytt språk osv.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Når jeg kan trykke inn gasspedalen og kjenne bilen jobbe samtidig som speedometeret når nye høyder, åh det er deilig. Jeg hadde håpet det var høyere grenser i norge....... så kunne jeg fått kjørt i fred og ro...
Følelsen av å komme til ett nytt sted. Holde rundt en jeg elsker. Å komme på at man lever på diverse substanser. Når jeg føler at jeg mestrer noe. Å trå utenfor komfort-sonen kan også være en utrolig bra følelse
Når man er nydusja å legger seg i nytt sengetrekk, spesielt om man kan sove lenge dagen etterpå.

DA... er livet verdt å leve.
Følelsen av å legge seg når man er trøtt og har vært våken LENGE :
Når typen min tar meg sykt hardt med en 20 cm lang pikk og vi begge kommer likt etter en time. beste. følelsen. noensinne.

Ellers er det å få oppleve virkelig kloke mennesker. det er noe av det beste jeg vet
peak oil terien gjør livet verdt å leve for min del.
når jeg har barbert leggene glatt og sikkelig deilig når man tar på bukse eller legger seg. hehe