Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1473
hei, i 1 tiden i dag tok jeg og noen kamerater turen opp til noen gråtte kanaler som går 400 meter ned under bakker. naturlige malm gråtter.
det var utrolig kult når vi først kom dit så rant alt vannet fra elven ned i hulen resten av elven var helt tørr for alt svingte inn der så var en del vann så ble mye klatring i de små trange gangene for og slippe og svømme der.
slenger ut noen bilder jeg tror dere vil like,

Name:  freak 1.jpg
Views: 635
Size:  90,6 KB

Name:  cda.jpg
Views: 632
Size:  81,6 KB

Name:  aasdasd.jpg
Views: 640
Size:  68,0 KB

Name:  adfdsfdsf.jpg
Views: 638
Size:  83,3 KB

Name:  dafdafdsf.jpg
Views: 646
Size:  73,0 KB
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Utrolig fett!! Lest og sett på en del bilder fra grotter rundt om i landet, men er desverre (for meg) ikke så mange på Østlandet.
Hvor i landet var denne grotta?
DingoXo's Avatar
Trådstarter
den ligger i heistamoen like uten for kongsberg. det var utrolig fett. var det nede et par timer den var jo så stor og så mange ganger og hull og krype inn i, noen steder var man tvingt til og klatre for og komme seg videre. skal til bake dit en gang i løpet av sommeren. kanskje noen freaks også henger seg på ?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Vi ha to kalsksteinsgrotter her i komunen.
Den ene må man under vann for å komme igjennom, veldig trangt, men starten på den er åpen og fin. Vert igjennom mange ganger.
Den andre har vedig trang og skult inngang, men så blir det stort og fint når du kommer inn. Den ender i ett stort hull rett opp i himmelen!
Trur jeg bør ta turen din igjenn i sommer, morsomt det!
DingoXo's Avatar
Trådstarter
vist det har regna så my du dykke for og komme inn en bare 5 m eller noe så er du inne. men nå var det perfekt selvom du er kliss våt når du kommer inn..