Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1301
Satt her med noe brunt som var helt sinnsykt forleden. Men smaken var snodig. Veldig ekkel smak egentlig. Smakte veldig surt, også prikket det som faen
på tunga etter noen trekk. Men det er også eneste jeg har å klage på. Smakte dårlig hasj av den liksom, men til gjengjeld funket den som bare det.
Måtte bare legge meg nedpå og sove noen timer etter en liten jay med det, dette var vel i 5-6 tida, ble helt slått ut. Dette pleier nesten aldri å skje meg.

Jeg har jo vært innrøykt en stund nå. Hmm...
Noen andre som har vært borti noe lignende?
Kanskje blanda ut med noe? Jeg kjenner meg ikke igjen i rusmidler som smaker surt, så kan dessverre ikke hjelpe deg der.
Sist endret av Detectable; 13. desember 2011 kl. 23:36.
Hvis det var helt sjokkeffekt i forhold til alt annet du har røykt, og du i tillegg er innrøykt, så er vel sjansen tilstede for at den er blandet med noe...?
Du har kanskje fått smake litt rumpehasj?
Muligens det er blandet med noe RC.. feks JWH. Var borti noe hasj for noen uker sia som smakte skikkelig dårlig, sånn typisk karl johans-shit, men ble sykt balle.
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Du har kanskje fått smake litt rumpehasj?
Vis hele sitatet...
Det er jo som regel pakka godt inn i plast og smaker ikke noe annerledes etter egen erfaring. Er som regel god hasj, men smaker fortsatt kun hasj, så er nok ikke dette han har fått.
Skjer i ekstremt få tilfeller at hasj i Norge blir blandet ut med et annet stoff som skal gi en effekt(Tror ikke Kripos har noen beslag.), men det har hendt at hasj med kvalitet som er ca. u-selgbar har blitt blandet ut med jwh. Kan kanskje høres ut som det er noe i den natur du har fått, men om man var en gamblende mann er all odds imot det.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Det er jo som regel pakka godt inn i plast og smaker ikke noe annerledes etter egen erfaring. Er som regel god hasj, men smaker fortsatt kun hasj, så er nok ikke dette han har fått.
Vis hele sitatet...
Som regel, er stikkordene. Jeg har fått hasj som har både luktet og smakt funky.
jeg har ei bønne nå som er lys også virker den ganske tørr ut,men den funker som bare det.. den smaker også litt sånn typisk dårlig shit,men alle jeg har snakka med er fornøyd med den