Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288827
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Altså, ja det korte klarte faktisk ultra, men bare den settingen som er forhåndsinnstilt, dvs. textures osv på ultra, men bare 4aa og sånne ting. Og det skal sier at det begynte og lagge etter halvannen times spilling, da tror eg kortet ble litt i varmeste laget Men ja, kortet gjør det overasskende bra
Vis hele sitatet...
nice! 6970'en burde klare seg veldig fint da!
men hvordan er gameplayet kontra bad company 2? er det stor forskjell i spillmåten eller er det forholdsvis likt?

BTW over 1000 poster i tråden! det er ikke dårlig!
Sist endret av WhiteHat; 24. oktober 2011 kl. 22:42.
1001 posts to read for great gameplay - skal jeg lage boken?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
1001 posts to read for great gameplay - skal jeg lage boken?
Vis hele sitatet...
Værsågod!

Har lest i noen tidligere innlegg her på forumet at sniper rifler ikke skal kunne drepe på ett skudd i kroppen. Noen som vet noe mere om det?
Spillet er jo ok krevende, men ikke noe ekstremt. Skrudde alt til full pupp og det gikk helt fint på arbeidsstasjonen min. Hadde sikkert blitt verre hvis jeg hadde hatt høyere oppløsning enn 1080p, men vil si at nivået ligger omtrent der oppe ved crysis 2 ol, dog med flinkere designere til å ta effektene i bruk.
Fyfaen hvor det kilte i magen på første mission!
Sitat av wavezor Vis innlegg
Fyfaen hvor det kilte i magen på første mission!
Vis hele sitatet...
Indeed!

Woho! Den mest besvarte tråden i spilldelen på forumet det her vist
Noen som har bestilt BF3 på offgamers som ikke har fått koden enda?

jeg har ikke fått min (
Team nFF anyone?
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Værsågod!

Har lest i noen tidligere innlegg her på forumet at sniper rifler ikke skal kunne drepe på ett skudd i kroppen. Noen som vet noe mere om det?
Vis hele sitatet...
De gjorde ihvertfall det når jeg spilte Betaen. De gjorde ikke det i BFBC2 derimot. Vil regne med det kommer ann på avstanden du skyter fra, noe jeg syns er helt greit.
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
De gjorde ikke det i BFBC2 derimot.
Vis hele sitatet...
De gjorde da det på BFBC og BFBC2, uansett avstand om du traff de ganske bra midt i brystet.
Jeg har nå skutt og drept med treff i brystet over banen flere ganger selv så det går jo tydelig vis an...
Sist endret av EvveDevve; 25. oktober 2011 kl. 12:12. Grunn: skrive leif
Ikke funnet svaret, men har en mistanke...
Kan BF3 preloades på PS3? Eller gjelder dette kun PC?

Uxo
Kun PC. PS3 krever disk i spilleren.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Kun PC. PS3 krever disk i spilleren.
Vis hele sitatet...
Var det jeg mistenkte.
Takk for kjapt svar.
Har prøvd 3 forskjellige proxy-adresser og porter, både med Origin i Online og Offline-modus. Ingenting fungerer. Har skrudd av Daemon tools, og da kom jeg så langt som at spillet startet opp men fikk feilmelding om at noe var gått galt og måtte lukkes. Thats it.

Hva gjør jeg galt? Hvordan får dere SP til å fungere?

"Update 25th October: For people who have problems with the VPN trick, you can unlock bf3 also via a proxy. Use the following method: Go to Control Panel - Internet Options - Connections - LAN Settings - Tick "Use a proxy for your LAN") - Address: 210.107.100.251 Port: 8080 Check if you have a working connection (load google i.e), now start BF3.exe and unlock. After unlocking remove the proxy settings and set to default. "

Denne måten fungerer ikke. Henta den fra Description til denne youtube-videoen: http://www.youtube.com/watch?v=SEg_l...SzHb_A&index=1

Har forresten kommet meg inn på Battlelog men når jeg trykker Campaign skjer det nada null og niks.
Sist endret av Vitex; 25. oktober 2011 kl. 14:15.
er ekstremt usikker på om jeg skal ha BF3 til PC eller Xbox.

PC specs:
AMD Phenom x4 9650
Asus M3N74-**
Asus Radeon 4850 512mb
4Gb Corsair RAM
450w SPU, husker ikke merke.
1Tb + 300Gb Samsung Spinpoint disker.

Xbox specs:
...xbox stuff...

Oppgradere PC eller bare Xbox? hva tror folk?
Pc burde du oppgradere.
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Pc burde du oppgradere.
Vis hele sitatet...
Seff burde jeg oppgradere. men det er snakk om pengebruk. hva må oppgraderes, hva burde jeg oppgradere til?
Noen som finner noen servere med back to karkand maps på ?
Og hva er deres favoritt maps ?
Sist endret av t_ben; 25. oktober 2011 kl. 14:59.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Seff burde jeg oppgradere. men det er snakk om pengebruk. hva må oppgraderes, hva burde jeg oppgradere til?
Vis hele sitatet...
I første omgang, for å dra spillet noenlunde, større strømforsyning (600w corsair f ex) og ett 6950/560 gpu

Blir ikke å dra på ultra men burde funke greit for å spille på medium/high settings
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Jeg fikk BF3 til PS3 i posten i dag. Multiplayer og alt fungerer.
hvordan får jeg dao-12 shotgun? står "Day 1 Access to the DAO-12 Shotgun"
Strengt tatt er ikke day 1 før på torsdag når spillet offisielt kommer ut i Norge?
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Strengt tatt er ikke day 1 før på torsdag når spillet offisielt kommer ut i Norge?
Vis hele sitatet...
nei? pc versjonen er iaf online nå.

drit ivrig atm, har akkurat bygd pc og driver å installerer windowz.. : p
hvor laster man ned om man har kjøpt fra offgamers? huff
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
bruker cdkeyen du fikk i origin.
rettelse, norsk release er ikke før torsdag, men: http://www.itavisen.no/881208/spill-battlefield-3-naa
Sist endret av PoteterOgMolasse; 25. oktober 2011 kl. 16:32.
Men statsen fra betaen blir slettet, får man beholde våpnene fra betaen eller?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
For alle de mongotrådene som spør "LOL KAN PESEN MIN KJØRE BF3!??!?!"

Her er en fin overview over ytelse på forskjellige kort :

http://www.pcgameshardware.com/aid,8...ested/Reviews/
fant det ut får ikke release key til phsyical warfare før torsdag
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
For alle de mongotrådene som spør "LOL KAN PESEN MIN KJØRE BF3!??!?!"

Her er en fin overview over ytelse på forskjellige kort :

http://www.pcgameshardware.com/aid,8...ested/Reviews/
Vis hele sitatet...
Takk for at noen andre enn meg synes det er slitsomt med alle disse trådene!

Har forøvrig ikke penger til BF3 for øyeblikket, da jeg bor på hybel og har andre utgifter som er viktigere, men kommer definitivt til å plukke opp spillet snarest!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Hm. fikk min cd i dag. stappa den i maskina og begynte å installere origin til å begynne med, deretter tok jeg ut plata, for install og alt slutta og ingenting skjedde. oppdaterte origin og da spurte den først etter plata og deretter etter key. jeg plotta inn key og den logga inn på origins og begynte å laste ned install fra nett på 10gig? det går fort nok, ca 30min siden jeg antageligvis ikke deler serveren med så mange, men fucka jeg alt da jeg tok ut plata første gang? virker som at den ikke har registert at cd plata står i nå siden den begynte å laste ned fra nett istede..
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Jeg fikk BF3 til PS3 i posten i dag. Multiplayer og alt fungerer.
Vis hele sitatet...
Hvor bestilte du? Og hva er psn-ID'en din?
Sitat av larsen9 Vis innlegg
Men statsen fra betaen blir slettet, får man beholde våpnene fra betaen eller?
Vis hele sitatet...
Nei ser ikke ut som det, var innom battlelog litt tidligere å skjekket

Hvis noen er med å spille i nærmeste fremtid så er nicket mitt AdmiralSkog btw.
Sitat av larsen9 Vis innlegg
Men statsen fra betaen blir slettet, får man beholde våpnene fra betaen eller?
Vis hele sitatet...
Man mister alt fra betaen, ganske logisk.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Noen som finner noen servere med back to karkand maps på ?
Og hva er deres favoritt maps ?
Vis hele sitatet...
Back to Karkand expansion kommer nå ikkje ut før om et par mnd da, så er kanskje ikkje rat det finnes noen servere
blir virkelig origin navnet til nicket ditt ingame? flott for meg som har "*navn*12345" .......

edit: sitter og skifter fra russisk til engelsk nå.. VPN funka fett
Se Her.

Så går det 1 minutt så lukkes "Initializing" ruta og ingenting skjer. Help..?
prøv å bruk server browsern og finn en server med lav ping
Sitat av Gig Vis innlegg
Hm. fikk min cd i dag. stappa den i maskina og begynte å installere origin til å begynne med, deretter tok jeg ut plata, for install og alt slutta og ingenting skjedde. oppdaterte origin og da spurte den først etter plata og deretter etter key. jeg plotta inn key og den logga inn på origins og begynte å laste ned install fra nett på 10gig? det går fort nok, ca 30min siden jeg antageligvis ikke deler serveren med så mange, men fucka jeg alt da jeg tok ut plata første gang? virker som at den ikke har registert at cd plata står i nå siden den begynte å laste ned fra nett istede..
Vis hele sitatet...
Du lasta fra DVD og ikke fra nett



Et generelt spørsmål. Clansmatene tør ikke fyre opp, av redself for hva EA finner på med PID'ene til de de ser av Euro IPs før release. Noen som vet om EA har sagt noe offisielt om dette?
Er det trykt å bruke VPN? Tenker på om at jeg kun kan spille på japseservere etter jeg har gjort det.
tror de endra release daten i amerika, en dag tidligere for det var så mange som brukte koreansk vpn. Så tror ikke det har noe å si om man begynner før 27.

DU kan spille på alle serverne selvom du bruker japansk vpn. Jeg brukte koreansk og spiller nå på tv2 sine servere
Sist endret av Addiman; 25. oktober 2011 kl. 22:13.
Og hva er dette "Limited edition" greiene
Vet ikke om dette er posta før i tråden, orka ikke lete gjennom 50 sider! Men her har dere hvertfall en ganske kul video om en Battlefield 3 simulator :-)

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=eg8Bh5iI2WY
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Bare lurer, vil det funke å fly med joystick ?
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Sitat av Addiman Vis innlegg
Google....
Vis hele sitatet...
... sier ikke et ord om hvorfor de kaller det en begrenset versjon.



Edit: Å satan så dum jeg, som platesamler, føler meg nå. Begrenset opplag, selvsagt!
Sist endret av Taake; 25. oktober 2011 kl. 22:56.
Kjøpte serial key fra offgamers.com, dog så ses det ut som at jeg har fått en Russisk versjon av spillet.. Har ikke lastet ned ennda, men vet noen om det kan bli stress å få spillet til å bli en Engelsk utgave? Eller blir alt av menyen russisk og lignende?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
har og derifra. Når jeg da har nedlasta spillet, står det "klar til installering". Men har en jævla rar direct X error som kommer opp når jeg da trykker installer. Så får jo ikke gjotrt det :s Og du kan laste ned en english language pack, dem har linka det til sida. bare klikk på "more info" på spillet på offgamers.