Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4337
Ja... tittelen sier vel det meste. Skal vi mekke ett lite BF3 lag? Jeg mangler den lille teamsupporten for å maxe ut med sniper f.eks. (kalles visst backup ) etc.
Kan jo være artig hvis vi er en 5-10 stykker som spiller i lag.

Kan ikke folk bare poste Origin navnet sitt her også adder vi hverandre, eller via pm?

Kode

Skills: Middels
Type: Recon 80%
Navn: uaexed
du skal være heldig vist du vill spille med mer en 1 person, har nok problemer som det er atm å spille med kun 1 venn.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Så du mener systemet ikke fungerer i det hele tatt? Synd det altså, jaja, får go solo da :P
Sitat av rustibus Vis innlegg
du skal være heldig vist du vill spille med mer en 1 person, har nok problemer som det er atm å spille med kun 1 venn.
Vis hele sitatet...
Vi spilte nettopp party med 4. Ikke noe problem, bare å filtrere bort fulle servere
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Vi spilte nettopp party med 4. Ikke noe problem, bare å filtrere bort fulle servere
Vis hele sitatet...
Ser aldri noen med mindre enn 29 stykker på men gjør ikkje meg så mye atm, har kun 1 eg kan spille med atm. Er ofte serverene med 29 folk på er fulle når eg prøver å joine dem, er sikkert bare eg som er litt uheldig
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Så. Ingen har lyst å game i lag?
Hvis du kjøper meg en pc som kan takle spillet er jeg med!
Sitat av uaexed Vis innlegg
Så. Ingen har lyst å game i lag?
Vis hele sitatet...
Du sugde jo.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Vell. Hva forventer du når jeg kommer inn som HELT ny mot folk i lvl 20 med masse gadgets osv? Faen så teit du er lol. Må jo kunne spille uten å ha 2.0++++ i kd...
PM! for PS3!
Sist endret av Darkerface2; 30. september 2011 kl. 09:30. Grunn: Skriveleif.
Hadde vært fint, men gidder ikke å joine når jeg ser hva du spiller som, sniper ffs, og du er dn
Som
Trenger backup, typisk killehore som sniper skal du være backupen, høvle noobs...
Blir ikkje noe "lag" om du bare skal ha snipere.
Du glemmer HELT hva BF3 handler om. Det handler om teamplay. Du blir puttet i en squad, og det aller beste da er om alle har forskjellige classes.
En assult, en engineer, en support og en recon.

Skal du bare være en sniper idiot så syns eg du kan gå og spille CoD istedenfor. (Pungtum.)
Har han sagt at det skal være ett lag med snipere? Nei.

Hvorfor i helvette skal folk begynne å flame en som vil lage ett lag?

Ja - det er beta og systemet er dårlig atm.
Jeg ser ingen som klager på folk som spør om en nff minecraft server?

Jeg blir gjerne med på ett lag, awesome med flere folk å game sammen med.

Nick: ballestank
Skill: SPM=574, W/L ratio 2.26
Class: Assault

"platform" pc ftw
Sitat av ballestank Vis innlegg
Har han sagt at det skal være ett lag med snipere? Nei.

Hvorfor i helvette skal folk begynne å flame en som vil lage ett lag?

Ja - det er beta og systemet er dårlig atm.
Jeg ser ingen som klager på folk som spør om en nff minecraft server?

Jeg blir gjerne med på ett lag, awesome med flere folk å game sammen med.

Nick: ballestank
Skill: SPM=574, W/L ratio 2.26
Class: Assault

"platform" pc ftw
Vis hele sitatet...
Ehm..

Skills: Middels
Type: Recon 80%
Navn: uaexed

Etter som eg forstod, så var det recon han var ute etter. Om det ikkje var det, så får eg bare beklage.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ehm..

Skills: Middels
Type: Recon 80%
Navn: uaexed

Etter som eg forstod, så var det recon han var ute etter. Om det ikkje var det, så får eg bare beklage.
Vis hele sitatet...
Han har spilt recon 80% av tida ja. Det var dumt.. Syns det er kjekt med snipere jeg så lenge ikke 99% av laget er det. Hva med mobile spawnpoints, det er jo bare awesome.
Riktig måte å gjøre det på er vel med en platoon:
http://battlelog.battlefield.com/bf3...50451904401352
Vist noen vill spille med meg så har eg det fine navnet, atj5568.


Nick: atj5568
Skill: SPM=351 W/L ratio 1.44
Class: Support

ok skills, spiller veldigt forsiktig, liker å passe på objectives.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Okay, ser det er mange som har whina om recon'en min. Nå har det seg slik at jeg likte assault så bra, særlig healing og reviving så bra, at jeg har 60% assualt og 30% recon lol.
At man spiller recon betyr ikke nødvendigvis at man ligger i et hjørne og noober. Nå har jeg for det meste spilt assault i BF3, men kommer sikkert til å spille litt recon også ved release. Jeg spilte høyst aggressivt med recon i BC2, og regner med å gjøre det samme her. Rushe med sniper og pwne shit funker utmerket! Grunnen til at jeg ikke velger recon som primary i BF3 er man ikke får C4.
Sist endret av Restyle; 3. oktober 2011 kl. 22:28.
Sitat av Restyle Vis innlegg
At man spiller recon betyr ikke nødvendigvis at man ligger i et hjørne og noober. Nå har jeg for det meste spilt assault i BF3, men kommer sikkert til å spille litt recon også ved release. Jeg spilte høyst aggressivt med recon i BC2, og regner med å gjøre det samme her. Rushe med sniper og pwne shit funker utmerket! Grunnen til at jeg ikke velger recon som primary i BF3 er man ikke får C4.
Vis hele sitatet...
Kommer ikkje til og fungere utmerket det, når du MÅ skyte i hodet for og få one hit kill Om det er sånn i betaen veit eg ikkje, da eg ikkje har spilt recon, men DICE har vel bekreftet at det kommer til og bli sånn.
Skal spille litt ikveld, så hvis noen er med så er det bare å finne meg.

Nick: AdmiralSkog
Skill: litt opp og ned egentlig, har W/D på 1.0
Class: Engineer
Savner en Special Force class som har c4.

Btw, noen som vet hvorfor du er "out of combat area" i basen til fienden på Caspian Border? Det er jo bare bullshitmuch.
Sitat av Restyle Vis innlegg
At man spiller recon betyr ikke nødvendigvis at man ligger i et hjørne og noober. Nå har jeg for det meste spilt assault i BF3, men kommer sikkert til å spille litt recon også ved release. Jeg spilte høyst aggressivt med recon i BC2, og regner med å gjøre det samme her. Rushe med sniper og pwne shit funker utmerket! Grunnen til at jeg ikke velger recon som primary i BF3 er man ikke får C4.
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt utelukkende recon men det betyr ikke at jeg ligger å sniper (alltid) som du sa.. Løper som oftest rundt med ACOG (4x) eller ingenting på recon rifla mens jeg groveier det meste. :-D

Spiller på xbox for øyeblikket som i grunnen er ganske nice, blir vel kanskje PC senere når det kommer ut men tviler på at maskinen takler det.
Er gjerne med, ta å add meg adhd90 (pc)
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Har dessverre en matteprøve i morgen den dag så jeg tar en til runde så er det sengs. Skal vi si at vi spiller litt i morgen kveld ? (klokka 20:00 eller noe?)
Sitat av Restyle Vis innlegg
At man spiller recon betyr ikke nødvendigvis at man ligger i et hjørne og noober. Nå har jeg for det meste spilt assault i BF3, men kommer sikkert til å spille litt recon også ved release. Jeg spilte høyst aggressivt med recon i BC2, og regner med å gjøre det samme her. Rushe med sniper og pwne shit funker utmerket! Grunnen til at jeg ikke velger recon som primary i BF3 er man ikke får C4.
Vis hele sitatet...
Det eksiterer ikke våpen som har en one-hit kill. Du må ta headshot for 1 hit kill, og med bolt action våpen (SV-98) må du treffe to ganger i kroppen for å drepe, og med semi auto våpen (SVD, SKS osv) minst tre ganger.

Hvis du virkelig liker å løpe rundt som en idiot kan jeg virkelig anbefale spillet "Call of Duty" dersom du ikke har prøvd dette før. Hater selv folk som ikke spiller som et lag og bare rusher inn på Battlefield spillene.
Sitat av ballestank Vis innlegg
Savner en Special Force class som har c4.

Btw, noen som vet hvorfor du er "out of combat area" i basen til fienden på Caspian Border? Det er jo bare bullshitmuch.
Vis hele sitatet...
Du har jo C4 på support da, fungerer gull det! Fikk 11stk på en gang i en av gangene på metro tidligere idag
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Det eksiterer ikke våpen som har en one-hit kill. Du må ta headshot for 1 hit kill, og med bolt action våpen (SV-98) må du treffe to ganger i kroppen for å drepe, og med semi auto våpen (SVD, SKS osv) minst tre ganger.

Hvis du virkelig liker å løpe rundt som en idiot kan jeg virkelig anbefale spillet "Call of Duty" dersom du ikke har prøvd dette før. Hater selv folk som ikke spiller som et lag og bare rusher inn på Battlefield spillene.
Vis hele sitatet...
Feil feil og atter feil...
SVD og SK11 dreper som oftest ved 2 skudd, 3 skudd ved ett treff i foten og to i mage/hjerteområde og 4 hvis fienden har "perken" "flak".

Sv98 kan oneshotte UTEN "hodekudd"... Du snakker med en som har testet dette ut.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du har jo C4 på support da, fungerer gull det! Fikk 11stk på en gang i en av gangene på metro tidligere idag
Vis hele sitatet...
Very nice, det meste eg har fått så langt på en batch med c4 er 6
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Feil feil og atter feil...
SVD og SK11 dreper som oftest ved 2 skudd, 3 skudd ved ett treff i foten og to i mage/hjerteområde og 4 hvis fienden har "perken" "flak".

Sv98 kan oneshotte UTEN "hodekudd"... Du snakker med en som har testet dette ut.
Vis hele sitatet...
Jeg nesten bare spillt med recon classen og bare brukt en SV98 siden jeg unlocket denne. Jeg får kun 1 shot 1 kill i mageområdet når fienden allerede er skadet fra før av.

Som sagt har jeg bare spillt med recon class, og prøvde idag en SKS etter jeg unlocket denne. Jeg drepte bare noen få stykker med 2 skudd. De var altså skadet fra før av.
Sist endret av JKnutsen; 3. oktober 2011 kl. 23:04.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Jeg nesten bare spillt med recon classen og bare brukt en SV98 siden jeg unlocket denne. Jeg får kun 1 shot 1 kill i mageområdet når fienden allerede er skadet fra før av.
Vis hele sitatet...
Har selv spillt recon fra rank 2 till rank 17. Har flere ganger opplevd one-shotts på uskadde targets med SV98.
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Har selv spillt recon fra rank 2 till rank 17. Har flere ganger opplevd one-shotts på uskadde targets med SV98.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at disse folka er uskadde? Det finnes ingen måte å si det på. Jeg får som regel aldri 1 shot 1 kill i mageområdet på en fiende, close range som 400m unna.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du har jo C4 på support da, fungerer gull det! Fikk 11stk på en gang i en av gangene på metro tidligere idag
Vis hele sitatet...
Jojo, klart det. Men syns ikke support skal være den som skal være behind enemy lines og ødelegge uav, artillery osv.. Oh wait.. Man er jo out of combat area.. Får ikke helt bf2 feelingen av det her som jeg trodde

Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Hvordan vet du at disse folka er uskadde? Det finnes ingen måte å si det på. Jeg får som regel aldri 1 shot 1 kill i mageområdet på en fiende, close range som 400m unna.
Vis hele sitatet...
Kan være han har spilt med venner som har sagt hvor mye hp de har hatt. Enten det eller så er det ett troll her.
Sitat av ballestank Vis innlegg
Jojo, klart det. Men syns ikke support skal være den som skal være behind enemy lines og ødelegge uav, artillery osv.. Oh wait.. Man er jo out of combat area.. Får ikke helt bf2 feelingen av det her som jeg trodde



Kan være han har spilt med venner som har sagt hvor mye hp de har hatt. Enten det eller så er det ett troll her.
Vis hele sitatet...
Agree, får heller ikke BF2 følelsen. Forventet noe som var lik med BF2 squad systemet, og classene osv., men det ble jo ikke det :S

Lite sannsynlig at han har spillt med venner og testet dette ut. Jeg har spillt som recon i 7 timer, og har opplevd dette få ganger. Gidder egentlig ikke engang å diskutere dette her.
Mener å ha lest på beta forumet at snipers gjør 1shot dmg vist personen du skyter på springer, er heilt sikkert en bugg.
Sitat av rustibus Vis innlegg
Mener å ha lest på beta forumet at snipers gjør 1shot dmg vist personen du skyter på springer, er heilt sikkert en bugg.
Vis hele sitatet...
Mener du 1 shot kill? Kan sikker være det, har som regel opplevd å få 1 shot kill på lange avstander når jeg treffer hvor som helst i kroppen, mens de løper. Har egentlig ikke tenkt på det så mye :P
Dere må huske at dette er i beta, DICE har selv sagt at ingen rifler kommer til og få one shot kills om du treffer noe annet enn hodet, uansett avstand i retail versjonen. End of discussion
Trenger ikke å skyte i hodet for one-shot-kill.
Her er det spennende med BF3 beta. Skyter du i hjertet på en person med sniper, så er han død. Skyter du alt ifra hjertet og oppover så er han død. Trenger ikke hodet her.
Sist endret av Nikon01; 4. oktober 2011 kl. 08:13.
Mulig jeg kjører opp en klan senere men det er bare å legge meg til på Battlelog hvis noen føler for å game <.<

Navn: XperienC
Kit: Assault/Support
Platform: PC
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Trenger ikke å skyte i hodet for one-shot-kill.
Her er det spennende med BF3 beta. Skyter du i hjertet på en person med sniper, så er han død. Skyter du alt ifra hjertet og oppover så er han død. Trenger ikke hodet her.
Vis hele sitatet...
Man gjør det. Har aldri opplevd dette, og jeg har bare spilt som recon.
Skyter alltid hjertet eller hodet. Død på flekken.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Skyter alltid hjertet eller hodet. Død på flekken.
Vis hele sitatet...
"One very interesting, and potentially controversial statement that Kertz made was, “there are no 1 hit body kills with sniper rifles. Pull your side arm or use a semi auto for fast follow up hits.” Do you Battlefield fans agree with this? Is it unrealistic, or does it better serve the gamepley?"

Kilde

Google litt du også, så finner du ut at det er bare 1 shot kills i hodet.
Sist endret av JKnutsen; 4. oktober 2011 kl. 09:25.
Spill litt så finner DU også ut at det er one shot i overkroppen også og ikke bare hodet.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Spill litt så finner DU også ut at det er one shot i overkroppen også og ikke bare hodet.
Vis hele sitatet...
Jeg har spillt 7 timer som recon jeg, har bare spillt med en SV-98. Når du skyter noen i kroppen er det ikke 1 shot kill, med mindre de er skader fra før av.

Jeg gidder ikke å diskutere dette, når jeg vet dette fra erfaring, pluss at det finnes minst 5 kilder som bekrefter mine ord.
Hah.
Hvis du ikke har klart det så må jeg si du ikke er en spesielt god sniper. Sikt på overkroppen til en person som har spawna nettopp og skyt, så ser du at personen dør.

Les på foruma, så ser du også at det er over HUNDRE personer som faktisk sier det samme som jeg, at man kan drepe en person med et skudd i overkroppen.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hah.
Hvis du ikke har klart det så må jeg si du ikke er en spesielt god sniper. Sikt på overkroppen til en person som har spawna nettopp og skyt, så ser du at personen dør.

Les på foruma, så ser du også at det er over HUNDRE personer som faktisk sier det samme som jeg, at man kan drepe en person med et skudd i overkroppen.
Vis hele sitatet...
JHMyhre sa nettopp at han leste at DICE sier at de ikke kommer til å legge til 1 shot kills. Hvor lenge har du spilt som recon? Også en ting til, vennligst se min signatur. Gidder ikke å diskutere dette med en blind person som ikke gidder å se på kilder.
Blir ikke one shot kill i release game nei.
Men her er faktisk snakk om beta da -_- idiot.

Har spilt recon LITT for lenge. Har spillt recon helt siden jeg begynte med BETA (siden closed beta)
Sist endret av Nikon01; 4. oktober 2011 kl. 09:45.
Jeg har også opplevd one-shot kills flere ganger, men skulle man tro DICE så vil jeg gjette på at personen ikke hadde 100% liv til å begynne med. Dog, med alle mulige merkelige bugs som finnes i spillet per nå, så hadde det ikke forundret meg om mange har fått det til opptil flere ganger. Jeg syntes forøvrig det er positivt om dette stemmer, selv om erfaringen tilsier noe annet.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Blir ikke one shot kill i release game nei.
Men her er faktisk snakk om beta da -_- idiot.
Vis hele sitatet...
Hvis du går litt tilbake, og ser hva JHMyhre skriver, så finner du ut at dette også er slik i betaen.

Virker også veldig ulogisk at de ville hatt dette i betaen, sett på at det krever litt mere progammering å få til at når du skyter i brystet, så er det 1 shot kill, mens de kommer til å ta det vekk på releasen uansett.

Jeg har også bare spillt som recon siden releasen.

Forresten, gå og se på denne videon på Youtube, også går du til 0:50 og ser. Du ser TYDELIG at han skyter i brystet, men at han ikke dør.

Video
Sist endret av JKnutsen; 4. oktober 2011 kl. 09:46.
Ta åsså se på forumet, så ser du at det ikke bare er jeg som får 1 shot kill i overkroppen på personer. Og dette rett etter at de spawner. Dette skjer med meg hver eneste dag og sånn ca hver eneste runde og flere ganger pr runde.

I går hadde jeg 33 kills med sniper på en runde og jeg hadde bare 7 headshots, men alle var 1 shot kill.
Så ingen vits i å si at det ikke er 1 shot kill i beta, for det er det. Men kommer ikke til å være det i release, pga det har DICE fiksa.

Så hvis du ser den FIX tråden til dice om hva som er fiksa i release, så ser du noe som heter: one shot kill der og det er fiksa for release.