Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 720
Jess, som tittelen sier. Er stor fan av Booker T and the MGs! Fantastisk band! Elsker lyden av hammond og rhodes. Er det noen som har noen artister å anbefale? Vil også lenke til en liten, kul youtubevideo som er akkurat av typen musikk jeg ser etter: Klikk.
Gjør deg selv en tjeneste og sjekk ut albumene til Stevie Wonder på 70-tallet (med unntak av Journey through the Secret Life of Plants). Stevie Wonder er dessverre kjent for de fleste for den vederstyggelige "I just called to say I love you", men er en musiker i ypperste verdensklasse, og 70-talls-platene er helt fantastiske.

- Superstition
- Maybe Your Baby
Lastet ned et album her om dagen med reggaemusikk, men alle sangene bar tydelig preg av soul og funk. Synes at reggae er det best passende i disse vårdager.
Denne heter 100% dynamite, du finner den på piratebay

Dette kan være villedene for deg, men dette er album jeg anbefaler nå som sommervarmen kommer.
Curtis Mayfield
Sly & The Family Stone
Leon Ware
D'Angelo
Michael Olatuja
Marvin Gaye
Al Green
Raphael Saadiq
Soulive

Der er noe ihvertfall
Sharon Jones & The Dap-Kings!!!!
kan noen anbefale meg soul inspirert hiphop? vet at det er mye bra å høste på det området!
Sjekk ut Dee Edwards. Også soundtracket til filmen Deathproof har mye kult egentlig.