Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 604
Hallo!
Jeg har en 16gb iPod (nano?) som har gitt opp... Det startet med at den skrudde seg av eller at skjermen frøs. Jeg fulgte instruksene til Apple om hvordan man restarter iPod'en, går i disk-mode og installerer programvaren på nytt.
Fett nok, det funka i noen dager, men så døde iPod'en igjen. Nå viser den meg bare Apple-logoen og jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg skal gjøre.

Jeg bor i utenlandet for tiden og har ikke mulighet til å få sendt den på reperasjon.
Er det noen i "gamlelandet" som kan hjelpe meg?
Prøv å holde inne menu og midre knapp i 10sekunder.
Om dette ikke fungerer, la den ligge å lade 4-5timer, slik at du vet den er fulladet, og prøv igjen..
dazed's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrMight Vis innlegg
Prøv å holde inne menu og midre knapp i 10sekunder.
Om dette ikke fungerer, la den ligge å lade 4-5timer, slik at du vet den er fulladet, og prøv igjen..
Vis hele sitatet...
Funker fortsatt ikke
Har du prøvd å oppdatere programvaren via iTunes?
Når du satte den i disk mode, gjorde du en restore? Husk at du da mister all musikk o.l. på den.
dazed's Avatar
Trådstarter
Sitat av donjohnson Vis innlegg
Når du satte den i disk mode, gjorde du en restore? Husk at du da mister all musikk o.l. på den.
Vis hele sitatet...
Jupp. Og ja, via iTunes. Den skrudde seg på nå, men frøys med engang jeg skulle velge språk. Det skjer hele tiden.

Skjønner virkelig ikke hva som har gått galt. Jeg har verken mistet den i bakken eller "slitt" ut batteriet. Gah
det er da vel apple butikker i så godt som hele verden?
Så med mindre du bor i noe sært lite land så tror jeg det skal gå bra og komme seg til en apple butikk, eventuelt sende den til de.
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Fyll inn info, og den skal kunne sendes til rep der du er.
Sitat av fomox Vis innlegg
det er da vel apple butikker i så godt som hele verden?
Så med mindre du bor i noe sært lite land så tror jeg det skal gå bra og komme seg til en apple butikk, eventuelt sende den til de.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig Men tenkte hvis det var noen her som kunne dele noen smarte "triks" med meg anng. problemet mitt, så jeg slapp å sende den på reperasjon.