Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 794
Ble ganske inspirert av tilbakemeldingen jeg fikk når jeg postet "Quite A Man" så jeg fikk et massivt kreativt innspill når jeg våknet opp i dag. Alt dette ble skrevet og laget for noen timer siden. Setter pris på all tilbakemelding. Jeg hastet litt og fikk ikke varma opp stemmen men.. pytt pytt

https://soundcloud.com/birkofficial/if-i-commit


Tekst

SPOILER ALERT! Vis spoiler

If I commit suicide, and heaven's not a lie, would I be denied by the shepherds god
And what if I've tried but I am still alive, am I destined for hell, oh well
at least i'll meet all my friends heaven won't send for them, if we don't live again
I'll Never see my friend, it's a sad thing when the mind bends, all the time spent wastin again
I Despise this life, I said I would try, but I wanna die I can't survive
I got a fucked up mind born in the wrong timeline, if you need organs you can have mine



Understood, things were good, hanged herself did me no good
All alone, drink alone, keep talkin in your phone
Smoke a lot, drink a lot, had a son guess you forgot
Tie no knot, use a belt, now I know how you felt

21, I'm 23, you never got as old as me
At least you free, I am not
I am waiting to get shot
Decomposed, smell the rot
Misery is is all I got
Hate the things I forgot
Did not forget the door locked
Likte det. Teksten var faktisk ganske bra. Morbid, men bra! Fortsett slik!
Trådstarter
28 6
Hjertelig takk! Likte signaturen din forresten, den ble notert og sikkert inkludert i en lyrikk før eller siden