Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3634
Anonym bruker
"Stinn Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har en undervanns metalldetektor i nærheten av Kragerø og har lyst på en jobb eller låne/leie bort utstyret ?

Jeg har mista en lånt cleaver overflate propell (racing propell) som jeg bare skulle teste fort og gærnt. Men pga ikke gadd og modifisere propellen før testing, så var jeg så uheldig og miste den.

Den ligger innafor ett område på 10kvm og på 2.5m dyp, men det er 1.5m Sjøgress som gjør leting til ett mareritt

Eneste grunnen til at jeg spør anonymt, er at nicket mitt ikke trenger og komme frem i denne saken ved seinere Google søk hvis noen er uheldige og trenger metalldetektor i Kragerø
Kraftig magnet kan ev. være et alternativ?
Sterkt lys når det er mørkt kan også fungere (se refleksjonen i metallet).
Du kan sette ekkoloddet på svak signalstyrke så bare sånne solide ting sender deg retur bilde, hvis du har tilgang på det. Også bare drive over området supersakte.
10m2?
Snorkel og våtdrakt.
Ellers så finnes det vel en lokal dykkeklubb som sikkert kan bistå? Burde jo være grei skuring for en eller to dykkere.