Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2618
Halla folkens. Spiste nettop en liten bit hasj, ca 0,6. Hadde ikke tobakk eller muligheter for å lage det i mat, så det ble bare rett ned med et glass vann.

Det jeg egentlig lurer på er om ca hvor lenge å hvor fjern jeg kommer til å bli. Leste litt rundt etter et kjapt google søk, å der skrev folk "spiste 0,5 ble kake 6 timer senere" å dette beggyner å skremme meg litt mtp at jeg har jobb imorgen, åmer lite keen på åcgå fjern der.

Takker for alle svar på forhånd
Tror du bare blir bittelitt fjern av en 0,6 som ikke er blanda ut i noe fettløslig
*Ler* Håper ikke du jobber med noe viktig

Har bare erfaring med å spise kake jeg, men det satt i kroppen i over ett døgn .. det sitter i kroppen lenge. Men det er kanskje fordi jeg blandet det med fett.

Når du spiser det rent så skiller kanskje kroppen det ut raskere og det sitter ikke så lenge i.
Burde du ikke sjekket dette FØR du spiste hasjen...
Kommer helt ann på mageinnhold og hvor potent hasjen var, Har du mye fett/alkohol i magen og hasjen er potent, så kan du forvente deg å bli fjern.

Men ta deg sammen. Dette er cannabis. Du blir ikke heroin-stein på dette. Hvis du ikke tenker på det, så vil du sikkert ikke merke noe heller.
Sitat av thundercat Vis innlegg
Burde du ikke sjekket dette FØR du spiste hasjen...
Vis hele sitatet...
Burde vell egentlig det, men røyker den dosen dsgelig så tenkte at å spise det uten å blande i nor frttløselig ville gi en svakere effekt.

Noen som vet hvor lang tid det vil ta før rusen kommer?
Alltid bland med fett eller alkohol, men du merker ihvertfall effekten etter 1.5 timer, det er ihvertfall så lenge jeg venter før jeg redoserer, har brent meg på dette noen ganger...
Sitat av Sjallabais Vis innlegg
Alltid bland med fett eller alkohol, men du merker ihvertfall effekten etter 1.5 timer, det er ihvertfall så lenge jeg venter før jeg redoserer, har brent meg på dette noen ganger...
Vis hele sitatet...
Kjenner nada, blir sur hvis den piecen ikke gjør noe nytte for seg
Spiste en 0,7 klump med relativt god hasj en gang jeg skulle sitte på med bestemoren min fra Oslo - Bergen, merket skuffende lite, så vil anbefale å la det mixes med matolje/smør før du spiser det hverfall.

Edit: Oh, så ikke at du faktisk allerede har spist den.. My bad.
Sist endret av Juliaan; 8. november 2013 kl. 01:50.
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Spiste en 0,7 klump med relativt god hasj en gang jeg skulle sitte på med bestemoren min fra Oslo - Bergen, merket skuffende lite, så vil anbefale å la det mixes med matolje/smør før du spiser det hverfall.

Edit: Oh, så ikke at du faktisk allerede har spist den.. My bad.
Vis hele sitatet...
Det har nå gått ca 2.5 timer, å kan si at jeg kjenner litt, skuffendle lite. Men litt i allefall!
Til neste gang bør du absolutt la den surre litt i varmt fett før du spiser den. Da får du mye mer ut av den.
En liten uppdate:
Det var litt over et gram jeg spiste med god hasj! Og rundt klokken 03:00 så ble jeg drittfjern, var en heftig bodyload. Ble på en annen måte fjern, mindre surrende tanker å mye mer kropsfjern.

Våknet opp klokken 8 å var fjern fortsatt. Vært ganske sliten hele dagen men rusen forsvant rundt 12 tiden.
Til neste gang så tygger du den bare totalt, dersom du ikke gidder å bruke fett. Det går ann å tygge også, og effekten peaker etter toppen 3 timer.