Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1368
Hej med jer jeg er 27 gut som skal til at dyrke 1 eller 2 medicinske tomater

Men jeg har et par spørgsmål omkring hvor det er best og mest sikkert at kjøpe. For at finde det jeg vil have som er et max 60x60x170+ telt, er priserne billige på nettet men da vil jeg kun hvis det var kjøpe i butiker eller netbutikker i Norge


Eller om der er nogle der ved eller har noget som jeg kan kjøpe jeg bor i Oslo ogtrenger bare og høre hvor i kjøpe greier som er mest pålidelige og troværdige

Og jeg skal have duften væk när jeg kommer dertil men er der nogle som har nogle tips der

Også hvor er best at kjøpe medicinske frø

Ha en bra dag

Eller om der er andre forums hvor man kan dele lidt erfaring og få nogle tips som nybegynder

Men jeg tænker at
Bestille på net men hvilke sites er best og sikkert
Jeg ville være meget taknemmelig. Da jeg vil prøve att lave cbd pilie da det hjælper veldig bra for min situation lige nå
Sist endret av Mediccann; 27. juni 2023 kl. 12:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med undertrykk i teltet (vifte ut med kullfilter) så lukter det ikke utenfor teltet, bare når man åpner teltet.

Mvh
Trådstarter
8 0
Tusen tak, er der nogle steder du ville forslå hvor jeg kan kjøpe telt vifte og kulfilter og jeg skal bare have 1 eller 2 planter så ikke et for stort telt
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rør i rør er blitt en slager for rørleggere, det sikrer at evt. lekkasje ikke ødelegger vegger, tak og gulv.
Kanskje telt i telt med kullfilter fra begge teltene er smart? Om du har plass så kanskje det ytre teltet er litt større, plass til en stol og et bord så kan du jobbe med plantene uten at det siver lukt ut fra innertelt til resten av boligen eller til naboer. Da har du også et rom du kan benytte til å røykerom, eller du kan presse hasjen der eller lage olje der. Alt uten at det lekker ut lukt som kan få naboer til å varsle politiet.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dyrketelt, næring, vifte, kullfilter osv har jeg kjøpt på Gartnerbutikken.no og Mikrogartneriet.no. Ellers bestillte jeg lys fra ebay.
Frø tok jeg rett og slett med meg fra Danmark, når jeg var på en jobbtur der i 2017. For meg holder det å gro 1 autoplante pr. år, og frøene funker fint fortsatt (oppbevarer dem i en ziplock pose med noen få slike kuler som er i posene som skal holde fuktigheten ute, og så inni en sort liten lufttett beholder, som står i kjøleskapet).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
8 0
Mange tak for alle svarerene jeg har forsat ikke vifte og kulfilter men jeg har hørt at man kan kjøpe kulfilter på og vifte men man skal vel også have en form for utsugning for luften hvor ville det være best at handle det?

Eller bare en luft renser der er god, som man ville kunne have utenfor teltet i samme rom som kan Tage lugten? Hvis i har nogle förslag til hvor og og i ved hvilke luft renser som er bra så sig til og jeg vil være meget taknemmelig
Sist endret av Mediccann; 10. juli 2023 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du trenger ett kullfilter og en vifte. Det blir fort dyrt for de to tinga. Jeg anbefaler at du kjøper en oversized vifte og kullfilter. Da reduseres viftestøy og du får bedre kullfiltereffekt.


Hvis lufta sirkuleres flere ganger gjennom vifta og filteret kan du gå for noe mindre.
Trådstarter
8 0
Mange tak, har du nogle varianter(brands) som du ville forslå Af både vifte og kulfilter også hvor tror du at det ville være best at kjöpe det kan man jo bare kjöpe på net men hvem er best og billigste .
Har prøvd å sammenligne vifter fra byggforretninger med de fra growshops. Det var ikke mye å spare på de byggforretningene jeg sjekket opp på.


Ac infinity var noe jeg sikla etter for en tid tilbake. Hvis du finner en bra pris på det så ville jeg slått til på det. Ellers står tipset mitt om oversized uttrekksvifte og stort kullfilter.


Sirkulasjonsvifter til telt er det mye dårlig kvalitet i og. Anbefaler å gå for 2 vifter eller mer inni teltet. Som blåser hver sin retning for å skape en vortex eller hva man kaller det.
Trådstarter
8 0
Rigtig mange tak for det jeg kan skrive senere hvad jeg gør og har fundet ut av men jeg skal først finde nogle medicinsk frø her i Oslo det går sakte men sikkert frem