Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 198567
Fikk stuff fra WiMP idag: 1stk anorakk, 1par briller, handlenett. Og reklame fra VG som gir ut 30dagers gratis WiMP, bare send "SOMMER" til 2225 "Ingen bindingstid, ingen forpliktelser og helt gratis, Tjenesten stopper automatisk etter 30 dager"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fant en tom pose salt sild fra Malaco (Posen var forselget men ingen innhold), sendte mail og fikk 3 nye poser samt noe Läkerol
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpte en 2pk smil tidligere i sommer, hvor jeg oppdager at begge rullene var knust i den ene enden når jeg dro av plastembalasjen rundt! Smilpapiret rundt rullene var klemt ned i den ytterste smil-biten på begge rullene.

Tydelig en produksjonsfeil, så jeg tok et par bilder og spiste opp resten av smilene.

Sendte inn bildene hvor jeg ba om ingenting og fortalte at jeg spiste opp resten av rullene med unntak av de to bitene som var most.

Fikk en eske med snop i retur.

- 1 pose M's
- 1 pk gele
- 1 100g melkesjokolade
- 1 kokesjokolade
- 1 Stimorol tyggis
- 1 pose daimcrunch
- 1 premium sitron og ingefær sjokolade (ikke kjøp denne, smakte HELT forjævlig)

Jeg tror det var alt innholdet. Fikk esken tidligere denne uken hvor dama har gått apeshit på esken, og lite innhold eksisterer per dags dato.

Hvis dere kjøper varer som tydelig bærer preg av produskjonsfeil, så send inn.
Sist endret av Bombasa; 29. september 2013 kl. 14:25.
fikk en fin pakke i posten i dag, 13,9 kg med følgende: 25 capser, 1 barmatte, 2 helletuter, 24 shotteglass og 24 longdrinkglass.

http://farm8.staticflickr.com/7452/10051608324_1964d6726f.jpg
Tv2.Sumo har en mnd. gratis Sumo Pluss. Ordinær pris 129,-

https://get.sumo.tv2.no/kampanjer/?r...r=gratis_front
Sitat av burns Vis innlegg
fikk en fin pakke i posten i dag, 13,9 kg med følgende: 25 capser, 1 barmatte, 2 helletuter, 24 shotteglass og 24 longdrinkglass.

http://farm8.staticflickr.com/7452/10051608324_1964d6726f.jpg
Vis hele sitatet...


Er det et sted du spør, bestiller eller lignende? Jeg skal flytte i leilighet nå i Desember og hadde vært rimelig fett å ha i ungkarsleiligheten, kan også betale om noen sender meg i riktig retning! ) Har funnet litt her og der, men ikke bundle av samme typen.
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Er det et sted du spør, bestiller eller lignende? Jeg skal flytte i leilighet nå i Desember og hadde vært rimelig fett å ha i ungkarsleiligheten, kan også betale om noen sender meg i riktig retning! ) Har funnet litt her og der, men ikke bundle av samme typen.
Vis hele sitatet...
Jager har blitt utrolig populært her i tråden. Jeg anbefaler at du venter en mnd. eller to, for så sende en mail til Jager med spørsmål om gratis produkter.

Du vil få det samme som karen over, men kanskje ikke akkurat samme antall. Hver gang det dukker opp et bilde her i tråden fra Jager, går folk banans og sender mail i hytt og gevær til stakkaren som sitter bak skjermen hos Jager Norge.

Du kan forsøke, men jeg regner med du vil få et negativt svar akkurat nå. Hvem du skal kontakte for spørsmål om gratis effekter står lengre bak i tråden.

Du skal slippe betale for informasjon, en klem holder i massevis. Det er tross alt "Hvor kan man spørre om gratis ting" tråden.
Sitat av nikita Vis innlegg
-SNIP-
Vis hele sitatet...
Har du kontaktet alle disse firmane?
Må man være 20+ for å få tilsendt ting fra fabrikker som lager ting som man må være 20+ for å kjøpe? feks Jäger eller Smirnoff (the real deal 40%). Eller holder det å være 18?
Sitat av EvenAG Vis innlegg
Må man være 20+ for å få tilsendt ting fra fabrikker som lager ting som man må være 20+ for å kjøpe? feks Jäger eller Smirnoff (the real deal 40%). Eller holder det å være 18?
Vis hele sitatet...
Du må være 20 år for å få tilsendt i fra Jager i alle fall. Regner med det samme gjelder andre produsenter der det er aldersgrense på produktet de markedsfører.
Sitat av burns Vis innlegg
Du må være 20 år for å få tilsendt i fra Jager i alle fall. Regner med det samme gjelder andre produsenter der det er aldersgrense på produktet de markedsfører.
Vis hele sitatet...
Okey takker!
Jeg veit om ett nettsted som gir en del prosenter tilbake hvis jeg handler i nettbutikkene som dette nettstedet samarbeider med. En av nettbutikkene dem samarbeider med er expedia.com som gir ni prosent tilbake på alle bestillinger av hotell-rom. Greia er at hvis jeg bestiller ett hotell-rom fra expedia.com, så kan jeg avbestille dette hotell-rommet med en gang jeg har fått prosenter fra kjøpet. Dermed får jeg tilbake alle pengene, men jeg får likevel beholde alle prosentene fra selve kjøpet.

Fremgangsmåte:
1. Jeg logger meg inn på dette nettstedet som gir penger tilbake på alle kjøpene, og velger den nettbutikken jeg vil handle fra ( i dette tilfellet velger jeg expedia.com). Dersom jeg ikke går via denne nettsiden så får jeg ingenting tilbake fra kjøpene.
2. Jeg finner ett eller annet hotell og bestiller ett (eller fleire ) rom. Mottar e-post fra expedia om at rommet er bestilt, og etter kun noen få dager får jeg prosenter fra kjøpet. Da er det bare å avbestille hotell-rommene igjen.
3. Hvis jeg handler for 10 000 kroner hos expedia, så får jeg 900 poeng tilbake igjen. De 10 000 kronene blir reservert på bank-kontoen min slik at jeg ikke har noen mulighet til å bruke disse pengene, men noen dager etter at jeg har avbestilt hotell-rommet hos expedia så kommer alle pengene tilbake til bank-kontoen min igjen. Men de 900 poengene blir ikke trukket tilbake fra nettstedet. Når kontoen min på dette nettstedet som expedia samarbeider med blir kreditert med 900 poeng, så kan jeg bruke disse poengene på gavekort hos for eksempel CDON, gymgrossisten, eller på spendon-gavekort (bare for å nevne noen )
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har fått noe? eller noen som kan gi noen anbefaling hvor jeg burde prøve?
Sitat av Fishface Vis innlegg
Jeg veit om ett nettsted som gir en del prosenter tilbake hvis jeg handler i nettbutikkene som dette nettstedet samarbeider med. En av nettbutikkene dem samarbeider med er expedia.com som gir ni prosent tilbake på alle bestillinger av hotell-rom. Greia er at hvis jeg bestiller ett hotell-rom fra expedia.com, så kan jeg avbestille dette hotell-rommet med en gang jeg har fått prosenter fra kjøpet. Dermed får jeg tilbake alle pengene, men jeg får likevel beholde alle prosentene fra selve kjøpet.

Fremgangsmåte:
1. Jeg logger meg inn på dette nettstedet som gir penger tilbake på alle kjøpene, og velger den nettbutikken jeg vil handle fra ( i dette tilfellet velger jeg expedia.com). Dersom jeg ikke går via denne nettsiden så får jeg ingenting tilbake fra kjøpene.
2. Jeg finner ett eller annet hotell og bestiller ett (eller fleire ) rom. Mottar e-post fra expedia om at rommet er bestilt, og etter kun noen få dager får jeg prosenter fra kjøpet. Da er det bare å avbestille hotell-rommene igjen.
3. Hvis jeg handler for 10 000 kroner hos expedia, så får jeg 900 poeng tilbake igjen. De 10 000 kronene blir reservert på bank-kontoen min slik at jeg ikke har noen mulighet til å bruke disse pengene, men noen dager etter at jeg har avbestilt hotell-rommet hos expedia så kommer alle pengene tilbake til bank-kontoen min igjen. Men de 900 poengene blir ikke trukket tilbake fra nettstedet. Når kontoen min på dette nettstedet som expedia samarbeider med blir kreditert med 900 poeng, så kan jeg bruke disse poengene på gavekort hos for eksempel CDON, gymgrossisten, eller på spendon-gavekort (bare for å nevne noen )
Vis hele sitatet...
hvor lenge har du holdt på med dette?
Sitat av bacardi Vis innlegg
hvor lenge har du holdt på med dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har vært medlem i en måneds tid eller noe sånn, men jeg har ikke hatt tid til å holde på med dette hele tiden. Så langt har jeg "bare" bestilt tre gavekort til en verdi på 1 000 kroner hver.

Hvert sånn gavekort koster 1 020 kroner hver fra dette nettstedet. Det koster tjue kroner i frakt for hvert gavekort. Men da jeg bestilte disse gavekortene hadde jeg en saldo på nærmere 4 000 kroner til sammen..
Sist endret av Fishface; 24. oktober 2013 kl. 21:14.
Sitat av Fishface Vis innlegg
Jeg veit om ett nettsted som gir en del prosenter tilbake hvis jeg handler i nettbutikkene som dette nettstedet samarbeider med. En av nettbutikkene dem samarbeider med er expedia.com som gir ni prosent tilbake på alle bestillinger av hotell-rom. Greia er at hvis jeg bestiller ett hotell-rom fra expedia.com, så kan jeg avbestille dette hotell-rommet med en gang jeg har fått prosenter fra kjøpet. Dermed får jeg tilbake alle pengene, men jeg får likevel beholde alle prosentene fra selve kjøpet.

Fremgangsmåte:
1. Jeg logger meg inn på dette nettstedet som gir penger tilbake på alle kjøpene, og velger den nettbutikken jeg vil handle fra ( i dette tilfellet velger jeg expedia.com). Dersom jeg ikke går via denne nettsiden så får jeg ingenting tilbake fra kjøpene.
2. Jeg finner ett eller annet hotell og bestiller ett (eller fleire ) rom. Mottar e-post fra expedia om at rommet er bestilt, og etter kun noen få dager får jeg prosenter fra kjøpet. Da er det bare å avbestille hotell-rommene igjen.
3. Hvis jeg handler for 10 000 kroner hos expedia, så får jeg 900 poeng tilbake igjen. De 10 000 kronene blir reservert på bank-kontoen min slik at jeg ikke har noen mulighet til å bruke disse pengene, men noen dager etter at jeg har avbestilt hotell-rommet hos expedia så kommer alle pengene tilbake til bank-kontoen min igjen. Men de 900 poengene blir ikke trukket tilbake fra nettstedet. Når kontoen min på dette nettstedet som expedia samarbeider med blir kreditert med 900 poeng, så kan jeg bruke disse poengene på gavekort hos for eksempel CDON, gymgrossisten, eller på spendon-gavekort (bare for å nevne noen )
Vis hele sitatet...
Du er klar over det du gjør er svindel? Du scammer tildbyder av bonuspoeng. Den dagen du blir oppdaget kan du få litt av et erstattningsansvar ! Dette er vel også ute av det TS spurte om, da TS ønsket lovlige måter å få gratis ting, ikke hvordan svindle bedrifter.

Vær forsiktig sier jeg bare, jeg har prøvd ut lignende svindel før, jeg kom meg forbi et betalingssystem. Til slutt ble jeg oppdaget, anmeldt og stilt ansvarlig for alle kostnadene. Det var ikke gøy
▼ ... over en måned senere ... ▼
Stakkars Knut, søker du opp knut m. ranum på google finner du denne tråden....
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Jeg siterer en mail jeg skrev til coca cola company:

"Hei,

For noen dager siden var jeg og kjøpte et brett med 24 bokser av typen Coca Cola på rema 1000 til 69kr ca, det første som slo meg var at den første boksen jeg åpna inneholdt ikke kullsyre. Ikke nok med det, men neste boks jeg åpna var så og si halv full. Det var vell så og si ingen bokser som var normale på dette brettet, kansje 2-3 stykker. Jeg gikk så og leverte noen bokser tilbake til butikken. Men fikk ikke noen penger igjen for dette, dem sa at dette var ikke noe problem dem kunne løse opp i. Så hva skal jeg gjøre da? Lite gøy å sitte igjen med følelsen av å ha kjøpt 3 cola bokser for 70kr!"

Jeg fikk jammen meg 24 paletter i posten, alt var oppdiktet såklart
Vis hele sitatet...
Sendt mail til coca cola med noenlunde samme problemstilling som deg. håper på et like positivt svar som du

Sendte forøvrig snus klage, verste er at det stemmer 100% overrens
Hvis man vil ha mat så kan det være en ide å klage til Toro :P
Jeg sendte dem en klage på Toro Meksikanske Kjøttboller eller hva det var, uten har å kjøpt de selvfølgelig. De spurte om et nr. som skulle stå på et beger inni pakken, men jeg sa at jeg hadde kastet pakken. Hørte ikke noe mer fra dem etter det. Gikk et par uker så fikk jeg hentelapp i postkassa! Fikk en ganske stor eske full av Toro-produkter som supper, gryterett, lasagne og mer

Sier ikke neitakk til gratis mat
Fnatic gir vekk masse gaming gear hver dag i jula, fnatics julekalender: http://xmas.fnatic.com/r/xxx
Sist endret av meitemark; 2. desember 2013 kl. 08:25.
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Fnatic gir vekk masse gaming gear hver dag i jula, fnatics julekalender: http://xmas.fnatic.com/r/xxx
Vis hele sitatet...
Nice try
Du kan ihvertfall informere om at denne linken gir deg større sjanse for å vinne.
Sist endret av meitemark; 2. desember 2013 kl. 08:26.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Er det bare meg eller fungerer ikke fnatics julekalender 100%?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Er det bare meg eller fungerer ikke fnatics julekalender 100%?
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Funket fint for meg, mener jeg.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Hva mener du?
Funket fint for meg, mener jeg.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke trykke på svar-alternativene og det ser slikt ut:

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Kunne ikke trykke på svar-alternativene og det ser slikt ut:

Vis hele sitatet...
Ja, siden har lik layout som de andre, så noe er galt til deg

Anyways, siden vi nevner julekalendere, så syns jeg SamsungNorge @ facebook hadde en kul en. Gode priser og!
Moods of Norway gir ikke ut mer gratis.. :/
noen som har prøvd nå i det siste?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har fleire gode forslag til steder hvor man kan spørre om gratis ting og tang??
Sist endret av Poppis; 11. desember 2013 kl. 21:56.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen som har fått noe i det siste?
Sitat av bios Vis innlegg
Er det noen som har fått noe i det siste?
Vis hele sitatet...
jeg sendte random mail til tine om at sjokolademelken var sur.. hadde ikke noe som helst bevis utenom at jeg skrev at den var sur..
fikk beskjed om at jeg skulle sende kontonr.
Fikk 200kr på kontoen dagen etterpå..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fått pakke fra jagermeister. Noen som har noen mail til noen andre brennvinsimpotører? Send gjerne på pm.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan fikk du pakke av jagermeister? Har de ikke sluttet å sende ut pakker?
Sitat av moen94 Vis innlegg
Hvordan fikk du pakke av jagermeister? Har de ikke sluttet å sende ut pakker?
Vis hele sitatet...
Prøvde dette selv, fikk da beskjed om at de ikke kunne sende pakker til Norge Pga alkohol regler eller noe i den duren..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sendte mail til den adressen som er oppgitt i denne tråden. Fikk en fin pakke med shoteglass, duker og håndklær. Sa det var til ett utdrikkningslag. Mail adressen står på en av de 40 sidene her. Den er til importører og ikke til jagermeister. Lykke til.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sorry for bumping av gammel tråd men jeg får snart en pakke i posten av jägermeister

Helt siden jeg flyte 20 og selv før det har jeg altid hatt en stor kjærlighet til jägermeister. Var drit glad for at han svarte at jeg kunne få noen ting, gleder meg til jeg kommer hjem så jeg kan sjekke hva jeg har fått <3
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fått stuffet nå

2 helletut (en rund hvor det sto jägermeister på og 1 hjort hode tut.
1 bar gummi matte
2 buff
3 gule luer
1 svart lue
12 ice shotte glass
2 nøkkelringer
2 håndkler
3 parr hansker/ votter
På Coop Mega på Tofte i Hurum kan du få en gratis Malaco badeball:

http://bildr.no/thumb/NUUyN21R.jpeg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dersom noen bor i nærheten av ein Joker-butikk, så kanskje dere kan få en gratis eske med sjokolade fra Nidar?

https://joker.no/Kampanjer/send-grat...ort-med-joker/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har fått mye gratis av jagermeister ihvertfall!
Jeg prøver å vekke liv i denne tråden igjen, er det noen som holder på enda eller har fått noe?
Han over har fått mye av Jagermeister, så du kan nok kontakte han stakkaren (E-post bak i tråden)