Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  902 292719
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Hvordan funker dette med vaskekoden hos Statoil? Er det bare å kjøre frem mot vaskehallen og taste inn koden slik at porten åpnes før man kjører inn?
Vis hele sitatet...
Tydeligvis, men er det noen som har koden?
Hei!
Henviser til http://www.dagbladet.no/2013/02/25/n...itet/25892353/
og nettsiden Express-shipping..

Her fikk jeg en lysende ide:
Gå inn på nettsiden og søke på jobben.

Når de så overfører penger til deg, tar du dem ut og kutter kontakten med dem.
Pengene er nå dine.

Hvis du skulle bli anmeldt sier du bare "eh ops, ble jeg svindlet til å overføre stjålne penger?"

Allerede søkt på jobben nå jeg, så vi får se
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Sitat av xpl0rer Vis innlegg
har en ide til hvordan å lure parkeringshus der man kjører frem til en bom og tar ut et kort for at bommen skal åpne (som flere av parkeringshusene i bergen, som klostergarasjen og bygarasjen)
man kjører frem til bommen, tar ut kort, og parkerer bilen.

når man skal hente bilen igjenn noen timer senere, går man tilbake til bommen der man kjørte inn, tar ut ny seddel, henter bilen og kjører ut på ny seddel! voila parker i to timer, betal for to minutter!

har ikke testet ut dette selv, men kan ikke komme på noe grunn til at dette ikke skal funke?
Vis hele sitatet...
Jeg vet at noen steder kreves det at står det står en bil der for at den skal gi ut billett.