Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2541
Jeg synes Fallout 76 har fått litt i overkant mye pes fra internettet. Jepp det er buggy, jepp det er kanskje litt for mye av det samme over og over. MEN.... Jeg må si jeg sitter med en god følelse når jeg spiller. Hva tenker dere ? Er alle her like negative til spillet som resten av www?



Slenger med litt gameplay https://www.youtube.com/watch?v=ILHcez5vzmY



Sicksakk
Sist endret av Sicksakk; 23. november 2018 kl. 15:07.
Etter hva jeg har sett på Twitch virker det å være et greit spill for de som virkelig elsker fallout universet. Problemene alle klager over nok bli fikset iløpet av kort tid.
Men det er ikke et spill for alle.
"Overkant mye pes". Nei, det syns jeg ikke. Burde få så mye pes at Bethesda får huet ut av rævva, men siden sånne som deg fortsatt betaler fullpris for dritten skjer vel ikke det. Har hørt at TESVI også blir på den samme utdaterte spillmotoren, så da kan man vel gi opp håpet for det også. Det blir vel i det minste singleplayer så spillerne selv kan modde og fikse spillet siden BGS ikke gidder. En av grunnene til at det får så mye pes, utenom at det er et ekstremt dårlig fullpris-produkt, er jo at de nektet annmeldere å spille det før det var sluppet for alle, noe som gjør at det kommer nye annmeldelser hver dag med dårlig score som holder interessen for å hate på det oppe. Er selv rimelig solid Fallout, eller Bethesda-fan, men det de har gjort de siste 10 årene finnes det ingen unnskyldning for. De peaket på Oblivion for meg. Kom tilbake hvis du faktisk fortsatt spiller dette over nyttår, så skal jeg forklare deg "sunk cost fallacy".
Ser den negative hypen på nettet er konge Jeg har spilt Bethesda spill siden Morrowind og er enig med mye av det du sier. Men, spillet er ikke så galt som mange skal ha det til. "Sunk cost fallacy" vi får se etter nyttår så kan du jo forklare meg det...
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Synes det ble fort kjedelig, jeg kunne "klart meg" med det jeg fikk utav betaen. Jeg har hatt en pause men kommer sikkert til å spille det igjen. Nå var Fallout 3 og Vegas bra men FO4 startet aldri på PCen må være det mest bugget spillet ever.


Synes heller at man kan sammenligne FO4 med no man sky/ pirate sailer game.

76 er greit nok det.
Er greit nok å sitte og pludre med det sammen med vennegjengen.
Hadde nok aldri gidda hvis jeg skulle spilt det alene, men vi koser oss da nok så langt.

"Sunk cost fallacy" meg i ræva. Det er snakk om noen få, usle hundrelapper; Bruker mer på en ok middag og har ingen trang til å "rettferdigjøre" det.
"Øko-Terrorist"
Jeg koser meg også med 76, spiller alene med area chat på. Har fått mange morsomme episoder med andre da jeg gjerne synger med radioen mens jeg springer rundtomkring.

Tar ting med ro og haster meg ikke igjennom noe, mye å utforske her
Sist endret av tr80r; 24. november 2018 kl. 13:26.
Det er helt greit men svarte ikke til forventningene hos meg.

Bugs og knotete interaksjon med medspilllere. Ble fort kjedelig.