Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2347
Ja... jeg skal da legge inn noe musikk på mp3-en til mamma, ho hadde ikke andre ønsker enn "noe fint noe"... det skal da holde til en 12 timers lang buss-tur ca. Så... trenger mange sanger =P

Noen som kan hjelpe meg med finne noe ho kan like, ho er da 40 år og oppfører seg som 17-25 år en plass...

Skal ikke være lett... =P
dde, vassendgutane, donkey boys. Sånne ting...
Lazywriter
Gisse's Avatar
Tja, muttern liker Eminem ... Ellers kan du jo slenge inn alt du finner på vg lista topp 20, høres perfekt ut for en som "oppfører seg som 17-25 år en plass".
Simon & Garfunkel
Slade
Åge Aleksandersen
Björn Afzelius
Pink Floyd
Trådstarter
68 1
Takktakk =) dde og de forslagene der var ikke så dumme, men ho er ikke så gira på eminem tror jeg.. =P Men vg liste topp 20 er det sikkert noe lurt på =) Takk for svar, men trenger nok masse mere =P
Tror mamma hører på meat loaf elns.
Føler moren din er veldig glad i musikk som Katie Melua, Amy Mcdonald, Sarah McLachlan, Pink, Natasha Bedingfield Mamma oppfører seg som moren din angående alder, så mulig disse treffer hos henne også
Enig med Liverbird, men vil tilføye artister som James Blunt, Gavin Degraw og Taylor Swift
John Mayer slår alltid ann
Spillelistene til Radio Norge er nok bankers.

70-80 talls hits.
Guns'N'Roses er en god slager hos moren min som var rebelsk på 80-tallet.
Trentemøller
De fleste på 40+ pleier å like Helmut Lotti
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Et ord... Liszt!

Kan legge ved et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=ZOJTan9qkVw
Sist endret av Up; 21. juni 2010 kl. 23:03.
Mamma er snart 40 og liker Beatles, Bellamy Brothers, Beth Hart og slikt...
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av coca ola Vis innlegg
ho er da 40 år og oppfører seg som 17-25 år en plass...
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er min mor du snakker om? Muttern digger DumDumBoys, Ragarockers og Massive Attack
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
ABBA, The Beach Boys, Bee Gees, Michael Jackson,the Beatles, The rolling stones...60'-80'talls musikk er hvor alt det gode er!
Mamma hører på radio.
har ikkje mamma eg, men ei mor, men det ka me ta ein anna plass. Ho liker mark knopler, dire streits, beatels, abba, litt bob marley, og det som går på nrk p1 - rap/hipop/bråk type hardrock.
Min mors favoritter:
Kent - våpen och ammunition(eller hvordan det nå skrives)
Pink Floyd - Atom Heart Mother, album
Pink Floyd - Wish You Were Here, album, når jeg tenker meg om så er det vel egentlig alt dem har laget
Jim Stärk - Morning Song, låt
David Bowie - Space Oddity, album
Band Of Horses - Everything All the Time, album
Foo Fighters - Skin And Bones, album
Joanna Newsom - Have One On Me, album
The Rolling Stones - Exile On Main Street, album
Humming People, band fra hjemtraktene sjekk ut på facebook eller noe, hun liker spesielt låtene: Homecomig son og Trying
Jefferson's Airplane - Surrealistic Pillow, album

Tatt fra hennes mest spilte liste fra ipoden, og så spurte jeg hve hun kunne tenke seg å høre på en lignende tur. Hun er også i 40åra btw.
finn frem listetoppene fra din mors "ungdom" 12-20åra !!!
1982-1990
det setter hun sikkert pris på+et nyere utvalg
ZZ Top * ti tegn *
alle tiders blinkskudd på p1, der finn du noko for ho, podcast/lydbok?
Trådstarter
68 1
Tuuusen takk for masse svar, tror det holder en stund dette =) Satse på at ho liker det, hvis ikke blir det sikkert ikke kjempegod stemning når ho kommer hjem igjen Men vi får håpe på det besste =) Takk igjen =)
La inn de sangene jeg har på ipoden til mamma jeg da. Alt fra ac/dc til Lamb of god til Rammstein, pink floyd, The julekalender...

Jeg hadde med Mutters på Green day konsert, og det virka som om hu likter det...
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Mora mi likte U2.
John Mayer, Katie Melua, Carlos Santana, Beatles, Dire Straits, Paperboys (faktisk)
Dette er musikk både jeg og mor kan høre på...
ta shania twain. og shakira. og noe bob marley - no woman no cry. og dont worry.
hvis hun er litt ole ivars så ta det bare legg til masse rart. og kanskje litt 80 talls musikk. det liker iallefall min mother
Sist endret av linda92; 22. juni 2010 kl. 01:35.