Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 8737
Finnes det sovemedisin i flytende form? Klarer bare ikke å svelge tabeletter... Finnes det forresten reseptfri sovemdeisin? Har legeskrekk
Alkohol?xD
Nei, vet ikke men du får sikkert tak i det ellers kan du jo bare løse ut pillene i noe flytende?
Mange folk som sverger til melatonin. Dette får du i kapsler, men de kan åpnes og innholdet kan tømmes i drikke. Dette er det sært nok resept på, men hvis du har så mye problemer med søvn at du trenger medisin, er det best å gå til legen selv om du har legeskrekk.

Liker leger veldig dårlig selv, men av og til må man oppleve ting man ikke liker.


R.
Nozinan er et middel (neuroleptikum) med sterkt beroligende/søvndyssende effekt, som motvirker psykoser og har en dempende virkning på stemningsleiet. Nozinan virker dessuten sterkt smertestillende og antiallergisk. Nozinan brukes som oftest ved søvnløshet. Den nest vanligste bruksformen er ved psykoser preget av opphisselse, uro, angst, spenning, irritasjon og søvnløshet. Brukes også ved abstinenssymptomer hos alkoholikere og narkomane. Den kan også brukes ved sterke smerter, enten alene eller kombinert med smertestillende midler.

Nozinan kan ha relativt sterke bivirkninger, så opplever du slike, eller sviktende virkning, bør du oppsøke legen din og høre om du kan få et annet preparat.

(www.lommelegen.no)

SØKTE PÅ FLYTENDE + SOVEMEDISIN. Om den er reseptbelagt, er den sikkert. Det er vel de fleste sovemidler utenom sånne utregreier fra helsebutikker.
Nozinan burde du holde deg noen mil unna, ihvertfall hvis du har tenkt å fungere som et normalt menneske de dagene etter at du har tatt det. Fant en pilleboks med det og tenkte; "sovepiller=masse morro!", det var det altså ikke. Cotton-mouth, tett i nesen, tett i huet og skikkelig gretten i tre dager etter inntak.

Ta deg heller en kopp med skakao!
Varm melk!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Turbolego; du glemte honning...
Sist endret av robhol; 9. juli 2007 kl. 11:38.
hostesaft kan man bli trøtt av..men er vel ikke så sunt
Hei, Jeg er er eks sprøyte narkoman som har prøvd ALT. Går for tiden på metadon behandling. Hvis du er redd for å svelge tabletter anbefaller jeg flytende Vallergan, som egentlig er allergi medisin, med søvndyssende effekt som bivirkning. Og for all del ikke hør på den personen som anbefaller deg Nozinan. Blir ikke helt våken på 3 dager og så tørr i munnen at du ikke klarer å svelge. Ellers får du B-preparater som er avhengighetsdannende. De skal du helst ikke ta i mer enn 4-7dager i strekk. Alle andre medisiner utenom A og B-preparater som er vanedannende virker innen 15-20min. Ellers har vi C preparater som ikke er avhengighetsdannede. Kan ta 2 timer før de virker og har en bivirkning som ikke likner rotta. Sliter du med å sovne inn, eller å sove gjennom hele natten?
Imovane er et fint innsonvningsmiddel, men i tablettform. Knus tabletten i to spise skjeer og hell pulver`et i et glass vann og gå og legg deg. Lurer du på noe mer så send meg en mail på
Hasj burde funke, de gangene jeg har prøvd har jeg sovna av ganske så fort
Dersom du er villig til å bryte loven, er kanskje GHB noe for deg?
Hvis du har tabeletter så er det vel bare å knuse de, og ha det oppi en vann og drikke (Jeg vil doh anbefale deg å ikke bruke vann, men noe med sterk smak, siden de flese tabeletter smaker dritt).
taso-f's Avatar
Trådstarter
49 0
nå er jeg ikke akuratt ute etter å bli fullstendig avhengig av disse tabelettene heller... GHB og hasj er dermed ikke noe alternativ.

Ellers: Så lenge det funker fort og kan løses ut med noe å drikke, så funker det fint for meg...
Vet ikke hvor avhengighetsdannende GHB er, men hasj gir ingen fysisk avhengighet.. Og hasj kommer vel såvidt jeg vet ikke i tablett-form
taso-f's Avatar
Trådstarter
49 0
hasj er som du sa ikke fysisk avhengighets bindende... mn fikk det beskrevet en gang, det går på det mentale... En opplever en utrolig rus første gang, en rus som blir svakere og svakere, til slutt er den ikke der, men likevel så blir du å lengte etter den samme rusen.
Sitat av xtoffer
Vet ikke hvor avhengighetsdannende GHB er, men hasj gir ingen fysisk avhengighet.. Og hasj kommer vel såvidt jeg vet ikke i tablett-form
Vis hele sitatet...
Du vil kanskje sovne fortere ved å røyke hasj før leggetid, men du faller ikke i dyp søvn. Hjernen sorterer minner den mener er verdt å ta med seg, å legger dem i hylla under langtidshukommelse ved dyp søvn.
Å røyke "ta seg en nattis" før leggetid vil gi deg dårligere hukommelse i lengden.
De kjente og kjære "gutta" som flokker seg nederst på Karl Johan har da sikkert noen Flunniser å by på? De rører du da fint ut i en kopp te eller liknende
når jeg var mindre hadde jeg problemer med og svelge tabletter da knuste mora mi tabletten og la det i syltetøy og kunne jeg svelge det.. du kan jo prøve det.
Tror nok du burde satse på å gå til legen. Og Nozinan ER et drittmedikament, det er også Vallergan. Jeg er også ex-heroin junkie og har gått på metadon i ca 4-5 år, så jeg vet godt hva jeg snakker om.

IKKE kjøp "flunniser" eller Flunipam som det heter, (forøvrig det samme som Rohypnol med 1 mg flunitrazepam som virkestoff) i Karl Johan. Du blir dønn hekta i løpet av veldig kort tid fordi de virker så bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Flytende form? Hmmm... Jo, Dormicum (midazolam, et benzodiazepin).
Men å få resept på det er nok lite sansynelig.
Det er bare til bruk som premedikasjon, innledning til narkose osv, så det er bare på sykehus o.l. det brukes.
Og så er det vanlig at tannleger bruker midazolam, hvis pasienten helst bør sove under behandlingen.
Gå til legen å få rohypnol, knus pillene og rør det rundt i vann. Drikk det å kos deg/sove..
Flytende Stesolid fins, i hetteglass for intravenøs bruk egentlig. Men man kan vel drikke dem også sikkert.. Og fins ikke valium i flytende form også? Ikke helt sikker på den siste, men jeg tror det fantes før.
Drøggs: Valium finnes i flytende form, men jeg er ganske sikker på at det kun er for intravenøs bruk.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei, tenkte dette spørsmålet passet her, men noen som kan fortelle hvordan flytende valergan er i forhold til pillene? Har gått tom for sovemedisiner så fikk bare dette av en kompis. Det jeg pleier sove på er 10mg stilnoct, 5mg apodorm og 5mg vival, så trenger vel en ganske sterkere dose enn vanlig med tanke på at valergan er noe dritt, men jeg trenger søvn, ikke sovet på noen dager nå!
GHB er som regel flytende, og drikker du nok ender du opp i en dyp søvn enten du vil eller ikke
Tygg tabletten, da vel? Dersom det er innsovning du sliter med, så hjelper det helt fint å tygge en melatonintablett, de er kjempesmå også. Stikk til legen og forklar problemene dine, så kaster han melatonin etter deg, og du tar det med hjem. Enkelt og greit. Du kan forøvrig høre om du kan skaffe stikkpiller, hihi. Det kan fungere like greit det antar jeg.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Gå til legen å få rohypnol, knus pillene og rør det rundt i vann. Drikk det å kos deg/sove..
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo absolutt ingen hull i den planen.. Bare å ''stikke til legen å hente rohypnol.''
Sist endret av Relevant; 3. november 2014 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får prøve igjen da...
Hei, tenkte dette spørsmålet passet her, men noen som kan fortelle hvordan flytende valergan er i forhold til pillene? Har gått tom for sovemedisiner så fikk bare dette av en kompis. Det jeg pleier sove på er 10mg stilnoct, 5mg apodorm og 5mg vival, så trenger vel en ganske sterkere dose enn vanlig med tanke på at valergan er noe dritt, men jeg trenger søvn, ikke sovet på noen dager nå!
Har ikke sovet i natt heller... så jeg blir GAL!