Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 10542
Hvor ble det av Snack Pack? Det er det beste jeg noen gang har hatt på en lørdagskveld når jeg var hjemme og koste meg. Noen andre som husker dette produkte? Det var cornflakes med sjokolade runt? som var i en slik brun pose?

Selger de det noen plass fortsatt? Forsvant for en del år siden her i område. Savner den Snack Packen.

Cheers
Er det den som ble laget av restene til alt det andre de lagde på Freia?
Tenkte faktisk på snack pack for en stund siden!
en av de beste produktene
men det var vel ikke cornfalkes med sjokolade rundt? ikke slik jeg husker det hvert fall.
snackpack var snadder ja. ikke sett den på lenge.. sikkert ikke bra nok salg.
Hva er det som skjer med at halve forumet etterlyser snop og snadder egentlig?
Ja, jeg vil ha Urge på 1.5l flasker!
husker ordaket dems.

"snack a pack. Snack i en pack, altså snack pack." Genialt.
Aaaah! Snack pack! Beklager at jeg ikke kan hjelpe med hvor den forsvant. Snack-pack for meg er i dag six-pack fra Hansa eller Ringnes

Null sjokolade men øl all the time :P
De hadde morsomme reklamer , det var digg og.. Hvorfor ble det satt ut av produksjon?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Samme grunnen til at soho sjokoladen forsvant, det er vel produkter som ikke har solgt bra nok, og da velger de markedsføringsnissene å sette de ut av produksjon.
SOHO!!!1

Noen som vet om lignende/helt like sjokolader fra et evt. utland?
Sitat av Dodecha
Samme grunnen til at soho sjokoladen forsvant, det er vel produkter som ikke har solgt bra nok, og da velger de markedsføringsnissene å sette de ut av produksjon.
Vis hele sitatet...
Jah. Bokstavkjeks var også av markedet en periode, men har heldigvis kommet tilbake. Og soho, awww, soho.<3
Synes å huske at Soho hadde for dårlige retningslinjer på oppbevaring av sjokoladen i butikkene, og at enkelte av sjokoladene derfor kom med sur yoghurt inni. Jeg var en av dem som fikk en slik en, og når folk mister tillit til produktet én gang går markedsføringen dårlig.

Husker godt Snack Pack - og den appelsinformede sjokoladen du måtte kakke hardt i en vegg eller et bord før du kunne spise :P
Trådstarter
Sitat av error
men det var vel ikke cornfalkes med sjokolade rundt? ikke slik jeg husker det hvert fall.
Vis hele sitatet...
Hva var det da? Jeg er ikke sikker på om det va cornflakes...var noe jævlig godt vertfall.
Sitat av MannY
Ja, jeg vil ha Urge på 1.5l flasker!
Vis hele sitatet...
Japp! definitivt.
Siden vi allerede har sklidd ut.

Noen som husker "Litt Sulten"?
De kjøttbollene og de små pølsene med salsa saus og tomat saus.

De var nydelige


http://i16.tinypic.com/4xndgnr.png
Sist endret av Lysskyen; 2. juni 2007 kl. 12:14.
Ut ifra hva dere sier hørest det ut som om smash ligner veldig på dette.
smash og snack-pack var hel forskjellige.. om jeg ikke husker helft feil så var det noe peanøtt greie i snackpack'en
Trådstarter
Ja det stemmer error.....smash er også jævlig godt...men det er en slags chips som blir brukt i smasehn....i snak packen var en slags corn flakes og noe nøtter....elsk <3
Snack Pack reklamene var legendariske!
Koffer i all verden har jeg aldrig hørt om dette snack prduktet. Fikk sykt lyst te å smake det no
Jeg savner Disney- sjokoladen med hvite Disney- figurer... pleide alltid å spise rundt figuren først finner noen en under soffaen elns. ta å pm meg
Hvorfor får jeg for meg snack a jack når jeg tenker på snack pack? Var snack a jack en del av markedsføringa som et slagord eller er det bare jeg som er bakfull?
(Bring back soho og urge på 1,5 l flasker)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av crangaz
Hvorfor får jeg for meg snack a jack når jeg tenker på snack pack? Var snack a jack en del av markedsføringa som et slagord eller er det bare jeg som er bakfull?
(Bring back soho og urge på 1,5 l flasker)
Vis hele sitatet...
Snack a jack er noe helt annet, http://www.aperitif.no/images/32908/Quaker-collage-175b.gif
Sitat av MannY
Ja, jeg vil ha Urge på 1.5l flasker!
Vis hele sitatet...
åhffyffaen! der sa du det! Jeg kunne gitt mye for den

urge smaker jævel i sokker, er det noen som har bilde av den snack tingen som er så omtalt her.
Sitat av AlcoholicPanda
er det noen som har bilde av den snack tingen som er så omtalt her.
Vis hele sitatet...
ja kom med bilde
Klippet fra Kraft Foods' hjemmeside.
Snack pack (1998) er våre nyeste dragéer, som denne typen produkter heter. Snack Pack er et "Ja takk - begge deler"-produkt: salte peanøtter, crisp og Freia Melkesjokolade i skjønn forening. Produktet er spesielt tilpasset tenåringer og unge voksne som like både sjokolade og snacks. Snack Pack produseres ved vår fabrikk på Rodeløkka.
Vis hele sitatet...
Her er det også bilde.
hva het produsenten av snack a pack?
http://nff.bitsex.net/707.jpg
Dersom du sjekker ut hjemesiden jeg linket til ser du at det står Freia på pakken.
Sist endret av froskenfredrik; 3. juni 2007 kl. 17:26.
Trådstarter
oh damn...der har du pakken <3

sogler bare jeg ser på den....
Sitat av Duffoff
Jeg savner Disney- sjokoladen med hvite Disney- figurer... pleide alltid å spise rundt figuren først finner noen en under soffaen elns. ta å pm meg
Vis hele sitatet...
DRITGODT VAR DET!!!
For ikke å snakke om påskeeggene i lilla kartong! Jeg har ikke sett dem siden påske!
Nei fadderullan. Soho tenkte jeg på her en dag å savner det meget. men hvorfor forsvant Fanta hylleblomst, var det bare Limited Edition?
Sitat av pIRq
Nei fadderullan. Soho tenkte jeg på her en dag å savner det meget. men hvorfor forsvant Fanta hylleblomst, var det bare Limited Edition?
Vis hele sitatet...
Fanta hylleblomst!? Når solgte butikkene det?!
Kanskje dere skulle ta opp produksjonen av Snack Pack igjenn?
http://www.freakforum.nu/forum/showt...6&page=2&pp=20
Vis hele sitatet...
Det var mailen jeg nå nettopp sendte til Kraft Foods Norge AS.
Haha.. får se om de gjør noe med det da hadde vært drit sherrif
Du får fortsatt Fanta Shokata (hylleblomst og sitron) i Sverige. Der heter den Freaky Fläder. Hamstrer som en hamster på hver harrytur^_^
Også har vi Fanta Green Apple, den smakte jo totalt digg! Hvor er den nå?

-_-
Sitat av Duffoff
Jeg savner Disney- sjokoladen med hvite Disney- figurer... pleide alltid å spise rundt figuren først finner noen en under soffaen elns. ta å pm meg
Vis hele sitatet...
heh, lenge siden de sluttet å produsere de? 10-15 år elns?
Sitat av Christian
Det var mailen jeg nå nettopp sendte til Kraft Foods Norge AS.
Vis hele sitatet...

Lurt å sende mail med link til side to i posten? Da skjønner de nok ikke mye!
Orker ikke starte egen tråd, men...... Hvor ble det av den hvite hapå'en. Husker den enda. Fikk smakt på den engang før den forsvant. Beste pålegget jeg har smakt. hehe. Er vel 12 år siden jeg så det sist
Ah.. Så mange kandidater til kvalitetspoeng - hvor SKAL jeg gjøre av poengene mine?

/sarkasme
tror du bør gi deg selv ett for den utrolig relevante posten der ihvertfall
Sitat av Duffoff
Jeg savner Disney- sjokoladen med hvite Disney- figurer... pleide alltid å spise rundt figuren først finner noen en under soffaen elns. ta å pm meg
Vis hele sitatet...
Gidder ikke pm, men tror jeg har noen slike på hytta som ligger innerst i et skap. Skal jeg spise dem eller selge dem som ''historisk sjokolade'' ?
Sitat av ochryl
Lurt å sende mail med link til side to i posten? Da skjønner de nok ikke mye!
Vis hele sitatet...
Joda! Sorry litt kjip kvalitet.
Sist endret av Christian; 4. juni 2007 kl. 23:41.
genialt. selv er jeg glad det gikk av markedet. Peanøtter smaker pikk. Og ja stormen, jeg kommer med en kvalitetspoengpost her.
du vet mye om hva pikk smaker ja? jeg har aldri smakt pikk, men hvis det smaker som snack pack så kanskje jeg burde begynne med det
drar det litt offtopic her, men jeg savner dark-dog så vanvittig! er jo ikke å få tak i danmark eller sverige! :S
blæ sånn energidrikk smaker ihvertfall pikk. redbull battery darkdog burn osv. pikk med ost.